Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 oktober 2012, 11:05   #61
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik heb het dus over jou. Waar heb ik iets fout gedaan in dit topic? Ik verklaarde jou voor de grootste idioot daar jij de ts en zoveel andere mensen voor idioot verklaarde. Loop de rest van je reacties in dit topic maar eens goed door. Kan niet geloven dat iemand van jou leeftijd zich gedraagt als een kind van 10.

Het enige wat je hebt gedaan is mensen belachelijk maken in dit topic waaronder de ts, en de rest van de mensen die minder dan 1mg finasteride per dag nemen en uiteraard mij. Hopeloos en ronduit belachelijk. Maar ik kan nu alweer zien dat dit een eindeloze discussie wordt, dat gaat 'm dit keer niet worden voor mij. Iemand die zo eigenwijs is en z'n eigen fouten niet inziet.. nee, dat wordt 'm niet.

Laatst gewijzigd door Memeber; 14 oktober 2012 om 11:09
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 11:09   #62
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Nee. Ik trap er niet meer in...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 12:09   #63
JB1970
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2012
Berichten: 20
Er wordt wel heftig gereageerd hier door fina gebruikers die geen bijwerkingen hebben. Ik vind het belangrijk om te lezen dat sommige mensen bijwerkingen krijgen van fina, en om dit te delen hier.
Daar is dit forum voor.
Ik gebruik zelf geen fina en zou er ook niet snel aan beginnen. Mijn libido is te belangrijk voor mij 😃.
Iedere hele kleine kans op bijwerkingen wil ik dan ook uit de weg gaan.
Daarom zit ik nu ook bijna in nw6 helaas.
Dat is dan weer het nadelige effect. 😞
__________________

1999: FUT Laser aesthetics in Haarlem, grafts: ?, grote behandeling front aanzicht
Medicatie:Géén
Toekomst: Litteken wegwerken? FUE Verdichting? Millimeteren?
JB1970 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 12:20   #64
koppiekoppie
jeezes, wa een hair!
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 338
Geslacht:
Jup... Ook ik vind dat er hier veel te snel wordt verwezen naar de makkelijke 'het-zit-in-je-hoofd'-oorzaak. Dat is één mogelijke reden, maar doe alsjeblieft niet alsof fina een onschuldig snoepje is hé. Mensen MOETEN weten waaraan ze beginnen en welke risico's ze daarbij nemen. Eenvoudig stellen dat het wel weer in je hoofd zit, daar heeft een slechte responder op fina geen flikker aan.
__________________
Phyto Phytolium 4
Phytologist 15 shampoo
Neofollics Shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
Regenepure DR/NT shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
koppiekoppie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 16:52   #65
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
50 x ik hoop dat je dat niet al te serieus neemt. Ik heb altijd test gebruikt bij mijn kuurtjes. Nooit geen finasteride geslikt in de tijd dat ik aan bodybuilding deed. Zou niet weten waarom, haren waren dikker dan ooit. Sterker nog wist niet eens wat finasteride was.

Wat ik wel merkte was dat mijn haren tijdens mijn test, dianabol en deca cycles altijd ontzettend dik was. Ik heb een sterke vermoeden dat dit door de deca kwam. Maar goed heb nooit geen uitgedund haar gehad tijdens mijn kuurtjes behalve toen ik aan de tren ging. Ongelofelijk wat een troep. Meer lichaamshaar en keiharde haaruitval. Haaruitval was echter niet de reden dat ik stopte. Ik werd er ontzettend agressief van en heel erg gaar in me hoofd. Ik ben dan weer een van de vele die niet tegen tren kan.

Mja heb het volgende gebruikt in de tijd dat ik met bb bezig was.

Test (altijd)
deca
dianabol
anavar
Oxy
winstrol depot
bold (ganabol HG) heerlijk
sust
t3
primo
tren

Hele waslijst, nergens last van gehad. Behalve haaruitval en mindfuck met de tren. Dat is echt de grootste troep die ik ooit heb gebruikt.

Om toch nog een indicatie te geven als antwoord op je vraag. Finasteride en test gaat prima samen. Genoeg jongens op dbb die het doen.

Van horen zeggen kunnen de volgende middelen geen kwaad icm met het gebruik van finasteride:

Primo,
test,
anavar
bold

Mijn haaruitval is pas ontzettend erg geworden toen mijn lichamelijke problemen waren begonnen.

Toen je steroiden nam, had je toen ook al last van erfelijke kaalheid? men zegt dat wanneer je last hebt van haaruitval ALLE steroiden dit proces doen bevorderen dus zelfs ook anavar wat als erg mild bekend staat.

Ja tren staat berucht om haaruitval...
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 17:04   #66
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Ik ben het mee eens dat mensen met fina klachten altijd serieus moeten worden genomen. fina is een zwaar medicijn, dat kan men niet ontkennen.

Het heeft allemaal te maken met persoonlijke gevoeligheid zoals met alle medicijnen. Er zijn bijv mensen die al een maagbloeding krijgen van ibuprofen maar de meeste gelukkig niet.
Ik denk dat een groep geen last heeft van de bijwerkingen van fina maar een andere groep weer wel klaar uit.

Het is dan een overweging wat belangrijker voor je is, ernstige blijvende bijwerkingen door fina of kaal/ kaler zijn zonder fina.
Ik kies dan liever dan voor om kaler te zijn dan geen man te voelen maar goed dat is nogmaals afhankelijk van persoonlijke gevoeligheid en dus aanleg.

Iedereen reageert gewoon anders op medicijnen.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 17:55   #67
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Toen je steroiden nam, had je toen ook al last van erfelijke kaalheid? men zegt dat wanneer je last hebt van haaruitval ALLE steroiden dit proces doen bevorderen dus zelfs ook anavar wat als erg mild bekend staat.

Ja tren staat berucht om haaruitval...
Zoals ik al eerder liet weten in mijn vorige bericht. Ik wist niet eens wat finasteride was, geen behoefte om dat soort dingen op te zoeken wanneer je een hele mooie dikke bos hebt. Nee ik was absoluut niet kalend tijdens het gebruik van aas.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2012, 00:08   #68
ola
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 1
Post finasteride syndroom

Hoi allemaal,

Ik wilde even mijn ervaring ook met jullie delen.
Ik ben een hele tijd lid maar ik was altijd een passieve gebruiker met weinig tijd!
Overigens zou ik jullie aan willen raden om jullie ervaringen goede en slechte ook bij www.mijnmedicijn.nl aan te melden. Deze word dan door de medici geregistreerd zodat er een goed beeld ontstaat hier kan je overigens voor alle soorten medicatie je ervaring delen.

Hieronder mijn verhaal wat ik op de bovenstaande site heb aangemeld!


Periode sep2005 (iets eerder misschien) tm aug 2011
Ik begon redelijk veel haar te verliezen rond mijn 25ste waarop ik besloten had om finasteride te gebruiken.

In het begin verlies je extra haar maar na verloop van tijd +-7maanden verminderde het en kwam er zeer sterk haar voor terug ik had zelfs op een gegeven moment mijn volle haardos terug 1,5jaar later!

Helaas dus ook heel vervelende bijwerkingen maar deze zijn langzamerhand ingeslopen. In het begin last gehad van een rare druk aan mijn ballen en een ook een ander soort gevoel bij het klaarkomen echter weinig gemerkt van mijn libido (wel merkte ik dat mijn sperma minder wit was meer waterig).

In 2009 werd ik moeiteloos vader van een gezonde dochter en tijdens de zwangerschap realiseerde ik mij dat dit een gevaar kon vormen voor eventuele mannelijke nageslacht!

In 2011 besloten helemaal te stoppen ivm een 2e kinderwens, na heel veel pogingen in 2012 eindelijk vrouw zwanger maar helaas na 10weken miskraam! Mijn libido en sperma kwaliteit zijn merkbaar op achteruit gegaan, ik geef het nog ff tijd voordat ik aan de bel ga trekken 6tot12 maanden extra! Verder nooit gerookt & gedronken en redelijk actief leven + regelmatig sport
ola is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2012, 18:15   #69
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ola Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik wilde even mijn ervaring ook met jullie delen.
Ik ben een hele tijd lid maar ik was altijd een passieve gebruiker met weinig tijd!
Overigens zou ik jullie aan willen raden om jullie ervaringen goede en slechte ook bij www.mijnmedicijn.nl aan te melden. Deze word dan door de medici geregistreerd zodat er een goed beeld ontstaat hier kan je overigens voor alle soorten medicatie je ervaring delen.

Hieronder mijn verhaal wat ik op de bovenstaande site heb aangemeld!


Periode sep2005 (iets eerder misschien) tm aug 2011
Ik begon redelijk veel haar te verliezen rond mijn 25ste waarop ik besloten had om finasteride te gebruiken.

In het begin verlies je extra haar maar na verloop van tijd +-7maanden verminderde het en kwam er zeer sterk haar voor terug ik had zelfs op een gegeven moment mijn volle haardos terug 1,5jaar later!

Helaas dus ook heel vervelende bijwerkingen maar deze zijn langzamerhand ingeslopen. In het begin last gehad van een rare druk aan mijn ballen en een ook een ander soort gevoel bij het klaarkomen echter weinig gemerkt van mijn libido (wel merkte ik dat mijn sperma minder wit was meer waterig).

In 2009 werd ik moeiteloos vader van een gezonde dochter en tijdens de zwangerschap realiseerde ik mij dat dit een gevaar kon vormen voor eventuele mannelijke nageslacht!

In 2011 besloten helemaal te stoppen ivm een 2e kinderwens, na heel veel pogingen in 2012 eindelijk vrouw zwanger maar helaas na 10weken miskraam! Mijn libido en sperma kwaliteit zijn merkbaar op achteruit gegaan, ik geef het nog ff tijd voordat ik aan de bel ga trekken 6tot12 maanden extra! Verder nooit gerookt & gedronken en redelijk actief leven + regelmatig sport



Sorry kerel om dit te moeten meemaken...

Ik vraag me af of je de link kunt leggen tussen de miskraam en het gebruik van fiansteride..aan de andere kant is het wel verdacht vind ik

Ik wens je in ieder geval veel succes verder.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2012, 18:41   #70
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Dat klinkt inderdaad vreselijk!

Je moet echter voorzichtig zijn om de link direct met finasteride te leggen. Ik sluit het niet uit, maar er zijn nog tientallen andere dingen waar het aan kan liggen..

Zonder vervelend te doen, maar de miskraam ligt meestal bij de vrouw (niet dat zij er bewust iets aan kan doen!). In principe heeft de bevruchting plaatsgevonden, maar stoot het lichaam het blijkbaar af na tien weken. De eerste 12 weken is daar sowieso een verhoogd risico op (maar dat zul je wel weten).

Heb je de kwaliteit van je sperma laten onderzoeken of is dat iets dat je zelf geconcludeert hebt?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2012, 12:20   #71
tsahin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 99
ik heb goednieuws, mijn libido is weer de oude DENK iK..

ik raak de laatste tijd weer vaker opgewonden zoals vroeger en het klaarkomen is wat makkelijker en ik spuit nu ook!!!! hahahahah

mijn permanente bijwerkingen zijn dus bijna weg.
tsahin is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2012, 16:02   #72
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsahin Bekijk bericht
mijn permanente bijwerkingen zijn dus bijna weg.
Aha, tijdelijke permanente bijwerkingen dus, gelukkig maar
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2012, 17:24   #73
tsahin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 99
ja moest tussenhaakjes, vegeten.

maar ik ben de laatste dagen ook onwijs moe. dus ik denk dat mijn lichaam ff aan het bijwerken is ofzo haha.

ieder geval superblij nu.
tsahin is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2012, 21:01   #74
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Aha, tijdelijke permanente bijwerkingen dus, gelukkig maar
Ja. Of is het 'spermanent'..
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2012, 21:26   #75
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ja. Of is het 'spermanent'..
Ach ja, jij en ik zijn zo oud dat we alles al wel meegemaakt hebben. Waterig, dik, veel, weinig, langzaam, snel, met zin, met tegenzin, plezierig, vervelend, fantastisch, pijnlijk en in diverse verschillende tinten van helder wit tot gelig en soms wel erger (met gelatine-achtige brokjes, met rode sliertjes, ...).

Het jongere spul maakt veel van die dingen voor een eerste keer mee, weet niet dat het gewoon zaken zijn die bij het leven horen, vinden een 'oorzaak', pakken die aan en zijn blij als de boel weer is zoals ze menen dat het normaal is. Tot het weer eens wijzigt en ze een andere oorzaak moeten zoeken. Maar gun ze in de tussentijd de opluchting
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.