Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2011, 19:56   #1
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
FUE 1200 grafts LA

Hallo ik kan voor 2300 euro een FUE behandeling laten doen bij LA in Haarlem wat zeggen jullie van deze prijs... En van de klinkiek?
Ze gaan er zoveel mogelijk grafts uithalen op 1 dag het geschatte aantal is 1200 werd mij verteld weet niet of dat een beetje een normaal aantal is of dat er meer kunnen op 1 dag?

Ik hoor het graag van jullie
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 20:12   #2
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Heet LA tegenwoordig niet Laser Surgery ?

Iedereen verdient een nieuwe start, maar circuleren best negatieve verhalen omtrent dit concern, zowel over transplantaties als andere plastische ingrepen. Bovendien werken zij nog met laser ? Dat is al helemaal achterhaalt.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 20:37   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik wist niet dat LA al toe was aan FUE en dan meteen al 1200 grafts op een dag en voor een heel laag tarief! Ik ben razend benieuwd!

Een geroutineerde kliniek kan soms wel 2000 grafts per dag halen (wel afhankelijk van je situatie en haartype). De laagste prijzen vind je momenteel bij Prohair, waar je voor 1200 grafts zo'n 3650 euro zult betalen. LA is dus echt fors goedkoper.

De negatieve verhalen zijn vooral over FUT en inderdaad ook over het gebruik van de laser om de gaatjes te maken waar grafts in geïmplanteerd worden. Op hun site staat overigens niets over FUE, maar bij FUT staat bij het implanteren ook niks meer over de laser ... ze gebruiken 'speciale apparatuur'. Misschien moet je daar even over doorvragen dus. De meeste klinieken gebruiken de zogenaamde slit-methode. Piepkleine sneetjes.

Overigens is de belangrijkste vraag niet hoeveel grafts ze op 1 dag kunnen doen. De vraag is hoeveel grafts je nodig hebt voor een bevredigend resultaat ....
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 21:56   #4
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Nee ik heb een speciale prijs gekregen van hun... normaal kost die behandeling 5000 euro.. ik heb wel de garantie gekregen dat alle geplaatste haartjes gaan groeien zo niet krijg ik kosteloos een nieuwe behandeling!
Volgens mij gebruiken ze geen laser meer. Ik ben op gesprek geweest en hij had het over kleine sneetjes..

In eerste instantie na het zien van foto's had hij het over 1800-2000 grafts maar dat zou 2 dagen duren de eerste dag zou ik die speciale prijs krijgen 2de dag moest ik de normale prijs betalen en dat vond ik te duur ook omdat ik niet veel verhalen over hun op internet kan vinden.. (2de behandeling kan altijd nog) Tijdens het consult gaf die al aan dat hij niet wist of die 2000 grafts wel kwijt kon omdat ik met de foto ook een flits had gebruikt.. 1200 zou ook een mooi resultaat geven. Ga dus nu de behandeling van 1200 grafts doen ( of meer hij zei dat ze zoveel mogelijk gaan doen in 1 dag maar gemiddeld word er 1200 gehaald) en 2300 euro vind ik een mooie prijs!

Hij raadde me wel hele tijd de FUT aan omdat dat een mooier resultaat zou geven maar ik wil liever geen litteken dus dat ga ik sowieso niet doen!
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 23:13   #5
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Het is maar waar je voor kiest. Kwaliteit of Prijs?

Ik zou het niet doen bij dat clubje leugenaars! Ik heb ooit een gesprek met LA gehad en ben toen snel weggelopen.

Zou ik ook doen als ik jou was.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2011, 00:05   #6
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik zou er nog een maar een paar nachtjes goed over slapen... ik heb ze ook niet zo hoog zitten...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.