Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 januari 2011, 00:23   #1
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
vandaag de belangrijke dag

Ja inderdaad. Een telefoontje dat mijn haarwerk binnen is.Vandaag er naar toe gegaan. Inwendig was ik best nerveus. Nerveus van wat gaat me te wachten staan, waar ben ik aan begonnen. Het was ineens allemaal zo echt. Voor mezelf heb ik de vraag gesteld,wat wil je, verder kaal worden, en zo blijven rondlopen, of toch een mooi haarwerk ..........
Toen ik in het lokaaltje zat, kreeg ik een warm gevoel om te zien, dat de kleur van het volledig haarwerk overeenstemde met de kleur van het huidige haar. Ik heb de vraag gesteld, of ik echt kaal moest zijn. Neen... maar we zetten jou haarwerk nu zo eens op je hoofd. Ik zag er zo goed uit, jonger, ik kreeg een boost, van whaauw. Mijn echte haar dat onder het haarwerk kwam, liep zo mooi ineen. Het zat zo goed, en... ik voelde het niet. Ik heb besloten om mijn natuurlijke haar te laten bijknippen, en mijn haarwerk erover. Mijn haarwerk zat goed vast. Vanachter werd het aangespannen. Als ik het nodig vind kan ik het nog vastplakken aan de slapen. Mijn haarwerk werd in model geknipt. Er werd me aangeleerd hoe ik mijn haarwerk moest op en afzetten. Ik werd gecoached. Hij wilde dat ik de routine in mijn handen kreeg. IK ben momenteel een heel gelukkig man. Wat haren hebben toch doet bij een persoon. Ik heb het vandaag mogen ervaren. Ik voelde me nog beter in mijn vel, nog meer zelfvertrouwen, zekerheid..... De kapper heeft uitgebreid zijn tijd genomen, en...... bij problemen moest ik hem direct bellen, zodat het probleem kon opgelost worden,.......Toen ik het salon verliet zei ik tegen de vrouw, ik wil even de stad in gaan. Ik voelde me zo goed in mijn vel. Maar het was ook om te testen. Zien of ik werd aangestaard. Dat viel heel goed mee. Dan in onze buurt de stad ingegaan, winkel in, winkel uit, ergens gaan eten. In het restaurant waar ik zat, ging ik voor een keer zo zitten, dat ik in de verandavenster de weerspiegeling zag van de mensen achter mij. Hoe ze binnenkwamen, en ergens plaatsnamen. Neen ik werd niet aangestaard, maar..... er was wel één oudere man...... en die had een hele tijd ons vrouw in het oog. En ik dan tegen haar, links achter van mij is een man die ene oogje op je heeft. Keek ons vrouw toch niet naar de man die links van haar zat. Ik ben achteraf nog alleen naar een doe- het-zelf zaak geweest, en mensen die me kennen aan de kassa, maar ze keken niet raar op, ze hadden me misschien niet erkend maar sowhat. Het kapsel staat me goed. In het restaurant vond ik wel dat de dienster haar kluts effe kwijt was,maar dat zal geweest zijn omdat ze ons vrouw zag zitten met een andere man voor haar aan tafel. We hebben best wel plezier gehad. Deze avond ben ik naar ons vrouw haar nicht en man gaan bezoeken. Ze keken even van, awel nieuwe look voor dit jaar. Maar toch positief. In het weekend zullen we samen veel in stad zijn, met die solden, het zal wel meevallen. Een maal maandag is gepasserd weet ik hoe mijn werkcollega's gaan reageren. Ik heb mijn haarwerk nu 14uren aan. Het voelt echt goed, het is een dun velletje op mijn hoofd. Prikt of jeukt niet, ik voel geen ongemakken. En alles blijft prima zitten, zelfs tijdens de felle wind. Tegen de kapper heb ik gezegd in het begin dat ik bang ben dat het haarwerk zou scheuren aan mijn hoofd, omdat het zo een dun velletje is. Ik laat mijn haarwerk bij hem wassen, terwijl mijn haar wordt bijgeknipt, en dit voor 20€. (voor mijn eigen gemak) Maar ik heb eerst nog gratis onderhoudsbeurten. Tot nu is alles zeer goed meegevallen, innerlijk voel ik me goed, en ook de keuze van de kapper en ook de coaching van hem en van hier op het web. Nu dadelijk mijn haarwerkje afzetten, en op de pop spelden (kreeg ik er gratis bij).

Laatst gewijzigd door eric45; 8 januari 2011 om 00:30
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2011, 01:54   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Mooi verhaal, Eric!

Erg fijn dat je nu zo gelukkig bent en dat je je herboren voelt.
Mogen wij eens een foto zien van de binnenkant van het haarwerk?
En welk soort haar is er gebruikt? Remy Indiaas haar of iets anders?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2011, 20:46   #3
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106


eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2011, 20:54   #4
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Sorry voor de late reactie. Dit is het haarwerk aan de binnenkant.
Vanaf half 5 smorgens tot 22u draag ik het haarwerk. Ik voel me er echt goed bij. Op het werk heb ik veel positieve reacties gekregen. Ik heb al een paar keer herhaald dat ik het veel eerder had moeten gedaan hebben. Het haarwerk zit heel aangenaam. De haren waaien leuk mee in de wind, met mijn vingers door het haarwekr en het ligt weer goed. Zalig.
En de reacties dat ik er veel jonger uitzie.
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 15:52   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Fantastisch, maar ik zie geen foto.....
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 16:14   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Fantastisch, maar ik zie geen foto.....
Ik zie ze wel, maar dat komt omdat het album op prive stond dus

Ik heb dat album openbaar gezet, Eric, ik neem aan dat je dat niet erg vindt.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 16:40   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Nu zie ik de foto's wel.

Dat ziet er goed uit, Eric!
In de nek lijkt een (witte) rand te zitten van textiel, niet van plastic?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2011, 09:51   #8
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zie ze wel, maar dat komt omdat het album op prive stond dus

Ik heb dat album openbaar gezet, Eric, ik neem aan dat je dat niet erg vindt.

Ooh geen probleem, iedereen moet dat zien natuurlijk. Ik wist niet dat het privé stond, omdat ik ze duidelijk zie bij het openen. Bedankt om het te veranderen.
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2011, 09:58   #9
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nu zie ik de foto's wel.

Dat ziet er goed uit, Eric!
In de nek lijkt een (witte) rand te zitten van textiel, niet van plastic?
Aan mijn slapen, en vanachter heb ik de mogelijkheid om het te plakken, maar dat is met mijn hoofd niet nodig, ik span het van onder aan, en die blijft prima zitten. Omdat het bij mij niet hoeft geplakt te worden, trek ik dat er niet vanaf. En je voelt dat niet dat is geen echt plastiek, dat voelt zo aan, als wat ze gebruiken bij een brandwonden. Of als je een blaar hebt vanachter op je voet, ik geloof dat ze dat compeedt noemen. Allé mijn hoofd geeft ook voordelen.

Ik draag het nu 7 dagen, en het blijft heel gemakkelijk zitten. Reageert goed bij wind, en regen. (zachte regen) De mensen merken niets verkeerd, alles zit heel natuurlijk. Ik ben blij met de keuze om voor een volledig haarwerk te gaan.
De kapper heeft me ook al gemaild hoe ik me voel, en of ik tevreden ben, en als er iets is direct hem bellen.(heeft hem eerder ook al gezegd) De 29ste heb ik een afspraak voor het onderhoud. Ik word goed begeleid, en innerlijk voel ik me super.
groetjes

Laatst gewijzigd door eric45; 15 januari 2011 om 10:03
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2011, 15:40   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Die hele flap midvoor wordt dus niet vastgeplakt?
En in het nekgedeelte zit een touwtje of elastiekje om te kunnen spannen?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2011, 17:40   #11
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Die hele flap midvoor wordt dus niet vastgeplakt?
En in het nekgedeelte zit een touwtje of elastiekje om te kunnen spannen?
Neen ik plak niets vast, boven de witte band is een bruine naad met velcro en die velcro span ik aan en plak ik over die bruine naad. Er zijn aan twee kanten velcro aangebracht,de velcro heeft de zelfde breedte als de bruine naad.
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2011, 20:26   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Aha, dus met klittenband in het nekstuk. Dank voor de uitleg!
Ik zou me echter niet lekker voelen met dat losse stuk midvoor, wat bij harde wind toch omhoog zal klappen, vrees ik.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2011, 22:44   #13
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Aha, dus met klittenband in het nekstuk. Dank voor de uitleg!
Ik zou me echter niet lekker voelen met dat losse stuk midvoor, wat bij harde wind toch omhoog zal klappen, vrees ik.
Toch niet Hanna, ik ben al verschillende dagen door de wind gemoeten, en dat zit goed vast. De haren voorkant vliegen omhoog en vallen weer terug, maar blijft goed vastzitten Ik probeer in de week een foto te nemen van de voorkant als ik mijn haarwerk op heb.
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2011, 19:44   #14
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Aha, dus met klittenband in het nekstuk. Dank voor de uitleg!
Ik zou me echter niet lekker voelen met dat losse stuk midvoor, wat bij harde wind toch omhoog zal klappen, vrees ik.
Hallo Hanna, ik heb eindelijk de foto's laten maken. Ik hoop dat ze duidelijk zijn. Op één van de foto's zie je een een streep aan mijn voorhoofd, en dat is van het haarwerk, dat goed vastzit op het hoofd, en bij felle wind niet verschuift. Hopelijk komt het goed over.Groetjes,

eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2011, 22:21   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik heb een blauwe streep getrokken in jouw foto;
bedoel je dat boven die blauwe streep het basismateriaal van het haarwerk begint?
Of zit daar van nature een fronsrimpel?

eric.jpg

Sorry voor de brutale vragen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
aa diagnose vandaag ikke1980 AA - Algemeen 1 15 september 2010 07:31
Vandaag op NU.nl, wat is de grootste nachtmerrie van een vrouw. Myllie Haarproblemen bij vrouwen 0 6 oktober 2008 14:49
Haren vandaag laten scheren met stand 3 krazy22 Overige (haar)discussies - Algemeen 0 2 mei 2007 21:40
Sinds vandaag wetend TTM-er.. Tommygun TTM - Algemeen 4 5 oktober 2005 21:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.