Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 april 2008, 21:17   #16
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
P.s op de meest rechtse foto zie je t grote lidteken na de laatste behandeling bij HP
Ziet er idd niet goed uit, vergeleken bij dit lijkt mijn litteken een ''potloodstreepje''
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2008, 22:54   #17
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Potverdikkie zeg, dat litteken, ben ook ooit op consult geweest bij HP. Voordat ik gezegd had wat ik nu eigenlijk wilde, hadden ze de potlood strepen, waar de haarlijn ging komen, al op mijn voorhoofd zitten !

bedankt voor foto's Rise (familie van John Arne ?)

Ziet er toch altijd weer gaaf uit hé, zo'n lekker rood bolleke waar ooit weer haar uit gaat groeien. Succes verder, en hoop voor je dat ze dat litteken ook weer een beetje kunnen fatsoeneren zodat je weer rustig in het leven kan staan.

Laatst gewijzigd door Lucky; 10 april 2008 om 22:56
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 15:57   #18
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
K heb vandaag een brief gekregen van de verzekering van HAIRPLUS, deze zeggen dat zij zich niet aansprakelijk stellen, er is geen sprake van medisch foutief handelen.

Hier ben ik het niet mee eens, want na de 3e Fut behandeling bij hairplus, en dat blijkt ook uit het dossier, werdt mij
verteld dat een 4e behandeling wel eens een risico zou kunnen zijn omdat de huid steeds strakker gaat staan
als je meerdere behandelingen ondergaat waardoor er wel degelijk een infectie zou kunnen optreden.

En toch hebben zij die 4e behandeling niet geweigerd, dus dit lijkt mij wel degelijk een feit waardoor er
sprake is van foutief medisch handelen.

Ik zocht een oplossing voor mijn haarprobleem bovenop mijn hoofd en Hairplus laat mij nu dus met een nog groter
probleem zitten omdat ik er nu een grote kale plek aan de achterkant van mijn hoofd bij heb, hier ben ik
helemaal niet blij mee en dat is nog erg zacht uitgedrukt.

Hairplus zou het probleem makkelijk kunnen oplossen door de FUE behandeling bij een andere clinic te
vergoeden of enigzins tegemoet te komen, maar dit weigeren zij dus pertinent, dit getuigt niet echt van
klantvriendelijkheid of enigszins menselijkheid, waaruit blijkt dat Hairplus dus niet kijkt naar het probleem
van de patient maar alleen naar zijn eigen financiele toestand, ik vindt dit een hele slechte zaak, zeker nadat
zij flink aan mij verdiend hebben omdat ik al 4 behandelingen daar heb betaald.

Heeft er iemand nog een idee wat ik nu nog zou kunnen doen eventueel?

Laatst gewijzigd door rise; 12 april 2008 om 16:15
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 17:24   #19
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
K heb vandaag een brief gekregen van de verzekering van HAIRPLUS, deze zeggen dat zij zich niet aansprakelijk stellen, er is geen sprake van medisch foutief handelen.

Hier ben ik het niet mee eens, want na de 3e Fut behandeling bij hairplus, en dat blijkt ook uit het dossier, werdt mij
verteld dat een 4e behandeling wel eens een risico zou kunnen zijn omdat de huid steeds strakker gaat staan
als je meerdere behandelingen ondergaat waardoor er wel degelijk een infectie zou kunnen optreden.

En toch hebben zij die 4e behandeling niet geweigerd, dus dit lijkt mij wel degelijk een feit waardoor er
sprake is van foutief medisch handelen.

Ik zocht een oplossing voor mijn haarprobleem bovenop mijn hoofd en Hairplus laat mij nu dus met een nog groter
probleem zitten omdat ik er nu een grote kale plek aan de achterkant van mijn hoofd bij heb, hier ben ik
helemaal niet blij mee en dat is nog erg zacht uitgedrukt.

Hairplus zou het probleem makkelijk kunnen oplossen door de FUE behandeling bij een andere clinic te
vergoeden of enigzins tegemoet te komen, maar dit weigeren zij dus pertinent, dit getuigt niet echt van
klantvriendelijkheid of enigszins menselijkheid, waaruit blijkt dat Hairplus dus niet kijkt naar het probleem
van de patient maar alleen naar zijn eigen financiele toestand, ik vindt dit een hele slechte zaak, zeker nadat
zij flink aan mij verdiend hebben omdat ik al 4 behandelingen daar heb betaald.

Heeft er iemand nog een idee wat ik nu nog zou kunnen doen eventueel?
Klinkt helemaal niet goed, Rise. Ik ben alleen bang voor je dat je niet sterk staat in deze kwestie. HP heeft namelijk aangegeven dat er een risico aan een 4e behandeling zou zitten en waarschijnlijk heb je daar ook voor moeten tekenen. Indien je niets getekend hebt, sta je al wat sterker, maar dat lijkt mij in deze kwestie eerlijk gezegd sterk. Netjes en klantvriendelijk is het inderdaad zeker niet!

Sterkte ermee, rise!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 17:57   #20
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Ik zou eens naar de rechtsbijstand stappen, of mss ben je daar wel voor verzekerd...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 20:35   #21
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Uiteraard ligt er ook een grote verantwoordelijkheid bij de klant. Je weet waar aan je begint en weet dat er risico's aan vastzitten. Als ik het zo lees Rise, hebben ze je ook verteld dat er risico's aan een 4e behandeling zou zitten, en in het dossier genoteerd. In dat geval hebben ze zich al ingedekt en sta je niet zo sterk idd, zoals spider al schreef.

Echter, geen enkele partij is gebaat bij deze situatie. Denk zelfs dat ze slechter af zijn. Veel potentiele klanten struinen dit forum af.

Ik schreef al eerder, de consulente van HP luisterde ook helemaal niet naar mijn verhaal...toen ik daar enkele jaren geleden voor een consult was. Ik wilde mijn kruin opvullen sowieso, maar mevrouw in kwestie vond dat niet zo nodig want frontaal was juist belangrijk vond zij. Voordat ik het wist, had ze een haargrens op me voorhoofd getekend waar Ryan Babel nog een puntje aan kan zuigen !

Uiteraard wilt iedere kliniek geld verdienen, en willen ze je maar al te graag binnenhalen, maar ook daar zitten grenzen aan. De echte 'niet klant vriendelijke' instellingen zijn zo'n beetje wel bekend en naar mijn mening is hairplus daar ook één van.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 20:36   #22
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Deze zaak liep al via de rechtsbijstand, maar de verzekering van HP erkent geen aansprakelijkheid, dus dan ben je toch uitgesproken, of zijn er nog andere mogelijkheden, zoals de pers opzoeken, of de consumentenbond, of een civiele rechtszaak. Er was ergens een vrouw die had ook zoiets met een kliniek, en die heeft toen aangifte gedaan bij de politie voor verminking, k weet alleen niet hoe dat verder is afgelopen.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 20:53   #23
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik snap HP niet hoor. Laat gewoon dat gebied opvullen met bv. 500 grafts en klaar. Voor die paar centen krijgen ze nu een slechte recensie die over 5 jaar nog te vinden is.

Ik snap dat niet hoor, dit moet je als bedrijf niet willen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 22:51   #24
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
echt triest om zulke zaken te zien...

overal overregelementering en consumentenrechten ...behalve als het op zulke levensingrijpende zaken aankomt blijkbaar.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 23:01   #25
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Ja hier zullen ze denk k door dit soort recensies meer door kwijt zijn idd, omdat geen mens daar dalijk nog heen zal gaan, en terrecht als ze zo met je omgaan bij HAIRPLUS, als ze nu gewoon een oplossing hadden aangedragen was k tevreden geweest, dus als je een haarprobleem hebt, ga dan niet naar HAIRPLUS want dan heb je nog minder haar dan ervoor, dan wordt t HAIRMINUS, en als t niet zo trieste zaak was, want ik moet er mee lopen , dan zou k er nog om kunnen lachen.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2008, 23:42   #26
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
Ja hier zullen ze denk k door dit soort recensies meer door kwijt zijn idd, omdat geen mens daar dalijk nog heen zal gaan, en terrecht als ze zo met je omgaan bij HAIRPLUS, als ze nu gewoon een oplossing hadden aangedragen was k tevreden geweest, dus als je een haarprobleem hebt, ga dan niet naar HAIRPLUS want dan heb je nog minder haar dan ervoor, dan wordt t HAIRMINUS, en als t niet zo trieste zaak was, want ik moet er mee lopen , dan zou k er nog om kunnen lachen.
Ik vind het echt heel rot dat je dit allemaal door moet maken, Rise, maar in hoeverre is dit nou echt een fout van Hairplus en in hoeverre is het gewoon een risico dat je nu eenmaal loopt als je voor FUT kiest?

Ik neem toch aan dat een serieuze kliniek zijn klanten erop wijst dat er een kans bestaat dat het litteken oprekt, dat er een ontsteking kan optreden, dat er voor kortere of langere tijd pijn kan zijn of gevoelloosheid en dat allemaal ondanks alle zorgvuldigheid en goede zorgen ...

Hoe klein de kans ook, je kiest er bewust voor. Een HT is geen noodzakelijke ingreep en er is een goed alternatief voor FUT waarbij die risico's vermeden kunnen worden. Maar ja, juridisch zal het allemaal wel duidelijk zijn, ethisch heeft Hairplus toch wel een schuld.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen die nu een haartransplantatie ondergaan vooraf een bezoekje hebben gebracht aan Haarweb om zaken voor zichzelf op een rij te krijgen ... ik vrees dat dat er nog bitter weinig zijn.

Mensen komen hier pas als er wat mis is, zodat het lijkt alsof er alleen maar ellende heerst in HT-land, zoals Spiderman terecht al eens opmerkte.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2008, 00:28   #27
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen die nu een haartransplantatie ondergaan vooraf een bezoekje hebben gebracht aan Haarweb om zaken voor zichzelf op een rij te krijgen ... ik vrees dat dat er nog bitter weinig zijn.

Mensen komen hier pas als er wat mis is, zodat het lijkt alsof er alleen maar ellende heerst in HT-land, zoals Spiderman terecht al eens opmerkte.
ja correct, toch ook wel velen waarbij de HT jaren geleden plaats heeft gevonden.

Lijkt erop dat je anno 2000 nog behoorlijk risico liep met een FUT, tegenwoordig is het grootste gedeelte toch ook heel dik tevreden na een FUT.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 08:28   #28
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Het gaat er mischien dan niet om wie er wel of niet fout is, maar als je kijkt naar het eindresultaat dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je als bedrijf met je goeie naam niet een klant zo er bij wil laten lopen, dan stel je toch alles in het werk om zo iemand dan te helpen, lijkt mij tenminste, het gaat tenslotte niet om een litteken van 2mm maar 5x5 cm.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 10:33   #29
leroy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Berichten: 16
hey rise,

ik vind het echt rot voor je dat HP zo met je omgaat, ik dank je in ieder geval wel voor je verhaal dat scheelt mij een trip naar hun toe voor een consult. ik denk dat je wel een zaak kan hebben omdat hun ook hebben aangegeven dat er risico's kunnen optreden bij een 4e ht hun zijn namelijk verplicht zoals ze zelf ook aangeven "in het belang van de klant te handelen" deze neit uit te voeren tenzij jij ervoor hebt getekend dat je het zelf wou, dan heb je helaas geen zaak zover ik me rechten nog ken.
misschien een kleine tip als je het echt hogerop wilt aanpakken en je recht wilt halen neem eens contact op met DAS JE GOED RECHT ongetwijfeld gezien op tv zal veel voor je kunnen betekenen.
leroy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 12:32   #30
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Citaat:
Mensen komen hier pas als er wat mis is,
dat geloof ik niet... ging er bij jou wat mis msh? bij mij alvast niet....mnsen die zich willen informeren en even googelen komen hier sowieso terecht en mensen die zeer tevreden zijn willen evengoed hun info delen als is het omgekeerde uiteraard een grotere drijfveer.

mijn conclusie is dat er gewoon % veel teveel mis gaat met FUT.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fue ingreep Prohair Mechelen kriskras Chirurgische behandelingen 263 1 april 2008 02:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.