Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 maart 2010, 12:17   #766
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Hey Vin Diesel,

misschien zie ik het verkeerd, maar kan het kloppen dat het litteken nog wat roze is?Verder vind ik het er netjes uitzien. Staat je goed een kaal geschoren kop.
Dank u, dank u...

Het litteken is inderdaad nog wat rose, maar zal met de tijd steeds lichter worden totdat het ook mijn huidskleur heeft.

Zet het jou al te denken?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 18:39   #767
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Dank u, dank u...

Het litteken is inderdaad nog wat rose, maar zal met de tijd steeds lichter worden totdat het ook mijn huidskleur heeft.

Zet het jou al te denken?
Yes, had er in een ander onderwerp al op gereageerd, maar ik denk dat het voor mij ook zeker een optie is.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 16:53   #768
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Zo, over drie weekjes ga ik weer voor wat tattooharen naar Enschede...

Plan de campagne:

De boel verder verdichten (heb het idee dat er toch een hoop prikjes te ondiep zijn geweest waardoor de inkt niet heeft gehouden; op het laatst waren de prikjes namelijk ook venijniger en daar heeft het m.i. wel beter gehouden).

Klein proefstukje voor het verkleinen van mijn inhammen (daar zit dus helemaal geen echt haar meer).

Litteken verder opvullen.



Zal hem verzoeken niet té fanatiek bezig te gaan. Ga liever nog een derde of vierde keer ter verdere opvulling terug dan dat het nu te dik en onnatuurlijk zou worden...


Verder iemand nog vragen en/of suggesties?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 17:09   #769
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Hartelijk dank voor het meedenken hoor...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 17:28   #770
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Hartelijk dank voor het meedenken hoor...
Sorry Ambo. Ik ben geen tattoo-Bob. Heb er helemaal geen verstand van!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 17:29   #771
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Sorry Ambo. Ik ben geen tattoo-Bob. Heb er helemaal geen verstand van!
Wel boerenkoolverstand toch?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 17:31   #772
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Wel boerenkoolverstand toch?
Zelfs dat niet. Ik hou me verre van tattoo's!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 17:36   #773
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik begrijp jouw verhaaltje niet; je zegt namelijk dat een hoop prikjes te ondiep zijn geweest, waardoor de inkt niet heeft gehouden, maar tegelijkertijd wil je hem verzoeken niet te fanatiek bezig te gaan...
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 17:44   #774
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik begrijp jouw verhaaltje niet; je zegt namelijk dat een hoop prikjes te ondiep zijn geweest, waardoor de inkt niet heeft gehouden, maar tegelijkertijd wil je hem verzoeken niet te fanatiek bezig te gaan...
Dank je voor het meedenken, Hanna!

Maar hij mag ze wel wat dieper prikken, maar niet teveel, waardoor de density te dik en onnatuurlijk zou kunnen worden.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 17:51   #775
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Misschien kun je diep laten prikken met lage density met definitieve pigmentstof en dan daartussen laten opvullen met vervagend pigment, zodat je over b.v. 5 jaar de vervagende kunt laten bijwerken.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 01:07   #776
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Misschien kun je diep laten prikken met lage density met definitieve pigmentstof en dan daartussen laten opvullen met vervagend pigment, zodat je over b.v. 5 jaar de vervagende kunt laten bijwerken.
Zo, die moest ik ff vijf keer lezen om het alsnog niet te snappen...

Maar volgens mij heeft hij maar één soort inkt: permanente.

En als hij nu bij de tweede (of eventueel derde en vierder) uiteindelijk de juiste density heeft bereikt, ben ik klaar tot mijn 80e...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 03:07   #777
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
En als hij nu bij de tweede (of eventueel derde en vierder) uiteindelijk de juiste density heeft bereikt, ben ik klaar tot mijn 80e...
't Lijkt mij natuurlijker om op je 70ste een lagere density te hebben dan nu, en dan ook nog grijs, vandaar dat ik bedacht om tussenin vervagende pigmenten te gebruiken. Als hij dat niet heeft, kan hij ze bestellen. Zeg maar dat jij in geval van succes het halve Haarweb naar hem zult sturen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 09:58   #778
smartahari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 12
Tijdje geleden dat ik voor het laatst in deze discussie gepost heb maar volg het nog steeds met grote interesse. Ambo, heb je filmpje in het daglicht bekeken en vind dat er een mooie natuurlijke haarlijn gemaakt is. Desalniettemin (en wellicht ben ik de enige) zie ik nog steeds een soort donderblauwige gloed (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen). Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik weet dat het tattoopuntjes zijn en geen echte haartjes. In ieder geval zie ik wel dat het er "anders" uit ziet dan iemand met normaal kortgeschoren haar.

Die tattoopuntjes zijn bovendien definitief. Naarmate we ouder worden, worden we vroeg of laat allemaal grijs. Heb je erover nagedacht hoe dit er in combinatie met de tattoopuntjes uit gaat zien.

Desalniettemin geloof ik wel erg in het idee van micro-tattoopuntjes an sich. Ik heb inmiddels HIS (www.hishairclinic.com) gemaild wanneer ik bij ze langs kan komen om live een aantal voorbeelden van behandelde personen te zien. Zal proberen een paar close-us te maken. Vind ze namelijk niet goedkoop maar als ze de resultaten behalen die je op de website ziet (los van sommige haarlijnen), zijn ze hun geld wat mij betreft waard. Bovendien zeggen ze dat hun MHT na verloop van tijd vervaagt waardoor je dit aan kan passen naarmate je ouder wordt. Heb gevraagd hoe het zit met die te aanwezige, rechte en overdreven haarlijnen en het bleek dat een aantal foto's direct na de behandeling genomen zijn. Volgens HIS, moest in deze gevallen het pigment zich nog settelen en de roodheid verdwijnen, dit duurt een aantal dagen.

Keep you posted!
smartahari is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 13:04   #779
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smartahari Bekijk bericht
Tijdje geleden dat ik voor het laatst in deze discussie gepost heb maar volg het nog steeds met grote interesse. Ambo, heb je filmpje in het daglicht bekeken en vind dat er een mooie natuurlijke haarlijn gemaakt is. Desalniettemin (en wellicht ben ik de enige) zie ik nog steeds een soort donderblauwige gloed (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen). Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik weet dat het tattoopuntjes zijn en geen echte haartjes. In ieder geval zie ik wel dat het er "anders" uit ziet dan iemand met normaal kortgeschoren haar.

Die tattoopuntjes zijn bovendien definitief. Naarmate we ouder worden, worden we vroeg of laat allemaal grijs. Heb je erover nagedacht hoe dit er in combinatie met de tattoopuntjes uit gaat zien.

Desalniettemin geloof ik wel erg in het idee van micro-tattoopuntjes an sich. Ik heb inmiddels HIS (www.hishairclinic.com) gemaild wanneer ik bij ze langs kan komen om live een aantal voorbeelden van behandelde personen te zien. Zal proberen een paar close-us te maken. Vind ze namelijk niet goedkoop maar als ze de resultaten behalen die je op de website ziet (los van sommige haarlijnen), zijn ze hun geld wat mij betreft waard. Bovendien zeggen ze dat hun MHT na verloop van tijd vervaagt waardoor je dit aan kan passen naarmate je ouder wordt. Heb gevraagd hoe het zit met die te aanwezige, rechte en overdreven haarlijnen en het bleek dat een aantal foto's direct na de behandeling genomen zijn. Volgens HIS, moest in deze gevallen het pigment zich nog settelen en de roodheid verdwijnen, dit duurt een aantal dagen.

Keep you posted!
Die donkerblauwige gloed zie ik zelf ook weleens. Als ik druipend onder de douche vandaan kom en onder een felle lamp in de spiegel kijk.

Ik zal het daar de volgende keer nog even over hebben, al ben ik bang dat daar weinig aan te doen is.

In het dagelijks leven heb ik nog niemand raar naar mijn hoofd zien kijken, werd wel een paar keer tien jaar jonger geschat...

Wel zullen mijn tattoopuntjes met de jaren wat vervagen door het (zon)licht en het feit dat ik er om de paar dagen met de tondeuse overheen ga. Ze hebben een hoop te verduren dus.

Verder kijk ik maar geen dertig jaar vooruit. Tegen die tijd lost het eventuele probleem zich vast wel weer op.

Heel goed van je dat je niet over één nacht ijs gaat.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 13:06   #780
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smartahari Bekijk bericht
Heb gevraagd hoe het zit met die te aanwezige, rechte en overdreven haarlijnen en het bleek dat een aantal foto's direct na de behandeling genomen zijn. Volgens HIS, moest in deze gevallen het pigment zich nog settelen en de roodheid verdwijnen, dit duurt een aantal dagen.
Dit snap ik niet.

Als de roodheid verdwenen is, dan verdwijnen die onnatuurlijke haarlijnen toch niet?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 11:59
finasteride gel!!! cop Medicijnen/haargroeimiddelen 8 17 juli 2009 20:01
Doen of niet doen? Ervaringen gevraagd NCK Chirurgische behandelingen 225 9 januari 2009 19:32
Is het zover? nein AGA - Algemeen 6 31 juli 2006 10:58
het is zover zazje Haarwerken 7 12 juni 2003 17:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.