Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2015, 12:21   #46
Marc82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2014
Berichten: 93
Geslacht:
Poseidon,

Ik heb destijds aangegeven het niet netjes te vinden om een behandeling voor mij in te plannen en op het laatste moment te annuleren/verplaatsen. Ik heb meerdere keren gevraagd of de datum hard was. Dit was wel het geval. Hierop heb ik 2 weken verlof opgenomen. Dit was in de 2013 en van een faillissement daar was volgens mij nog geen sprake. Trouwens ik zou ook geen aanbetaling doen was ook besproken.

Consequentie dat jaar geen HT en ruim 2 weken verlof voor niks. Toen ging ik mij verdiepen in de wereld van HT en kwam erachter dat de meeste klinieken de prijs van grafts gebruiken ipv haren. Dit was oor mij misleidend.

Ik had anders 2000/2400 haren voor 5200 euro. Nu heb ik ruim 6000 haren (3200 grafts) oer twee dagen oor 6500 euro. En ik mocht de grafts overigens tellen en men heeft de 1.2.3. t`jes wat betreft de grafts bijgehouden.

Ik kan dus niet oordelen over de HT van Poseidon.

Bovenstaand is mijn mening overigens.
Marc82 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2015, 09:14   #47
Nick_dude
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Haartransplantatie

Ik had op 5 november 2014 een afspraak gemaakt voor een haartranslantatie. Nadat ze een aantal haren eruit hadden gehaald om te kijken of de dichtheid voldoemnde is kwamen ze tot de conlclusie dat dit niet het geval was. Ik was totaal verbaasd omdat ze op de consult hadden aangegeven dat dit prima was.Ik kreeg advies om de behandeling per direct te stoppen: van de 4500 euro die de behandeling koste kreeg ik slechts 2000 terug terwijl ze verder niks uitgevoerd hadden. Ik heb bezwaar aangetekend en er kwam nog een gesprek. Ze kwamen niet bepaald vriendelijk over. Ik had namelijk een second opinion aangevraagd bij 2 andere grote haartransplantatieklinieken met een uitstekend reputatie. Die kwamen tot de conclusie dat eeen haartransplantatie wel mogelijk was. Ik voelde mij echt bedrogen door de Poseidon kliniek. Ze gaven als aanbod dat ik een PRP behandeing kon doen. Een behandeling die nieuw was in de markt en nog geen wetenschappelijk bewijs voor is dat het ook werkt. Na een hoop mailtjes gaven ze in mei aan dat de behandeling in juni/juli ging starten. Maar volgens mij wisten ze allang dat ze toen op instorten stonden. Ik ben in ieder geval blij dat deze kliniek failliet is en niet meer klanten kan bedonderen. Ze reden zelf in luxe autos die buiten stonden. Vond het ook vreemd dat volgens het faiilisementverslag maar 1 medewerker vast op de loonlijst stond. Blijkbaar huurde ze alle personeel in artsen assistenten enz.

Laatst gewijzigd door Nick_dude; 7 augustus 2015 om 20:19
Nick_dude is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2015, 11:35   #48
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Wat een ellende!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2015, 12:55   #49
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Dat is wel heel kras, pure oplichting!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2015, 16:18   #50
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
In het zicht van een faillissement gebeuren veel onethische dingen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2015, 19:54   #51
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick_dude Bekijk bericht
Ik had op 5 november 2014 een afspraak gemaakt voor een haartranslantatie. Nadat ze een aantal haren eruit hadden gehaald om te kijken of de dichtheid voldoemnde is kwamen ze tot de conlclusie dat dit niet het geval was. Ik was totaal verbaasd omdat ze op de consult hadden aangegeven dat dit prima was.Ik kreeg advies om de behandeling per direct te stoppen: van de 4500 euro die de behandeling koste kreeg ik slechts 2000 terug terwijl ze verder niks uitgevoerd hadden. Ik heb bezwaar aangetekend en er kwam nog een gesprek. Ze kwamen niet bepaald vriendelijk over. Ik had namelijk een second opinion aangevraagd bi 2 andere grote haartransplantatieklinieken met een uitstekend reputatie. Die kwamen tot de conclusie dat eeen haartransplantatie wel mogelijk was. Ik voeld mij echt bedrogen door de Poseidon kliniek. Ze gaven als aanbod dat ik een PRP behandeing kon doen. Een behandeling die nieuw was en nog geen wetenschappelijk bewijs heeft dat het werkt. Na een hoop mailtjes gaven ze in mei aan dat de behandeling in juni/juli ging starten. Maar volgens mij wisten ze allang dat ze toen op instorten stonden. Ik ben in ieder geval blij dat deze kliniek failliet is en niet meer klanten kan bedonderen. Ze reden zelf in luxe autos die buiten stonden. Vond het ook vreemd dat volgens het faiilisementverslag maar 1 medewerker vast op de loonlijst stond. Blijkbaar huurde ze alle personeel in artsen assistenten enz.
Vaak werken dergelijke partijen met een holding en verschillende werkmaatschappijen. In de werkmaatschappijen zit het personeel. De werkmaatschappij neemt het werk aan en huurt materiaal en kennis van de holding. In de holding zit het geld en de werkmaatschappij heeft feitelijk niets. Gaat het fout, dan knippen ze het lijntje van de werkmaatschappij door. Hierdoor zijn klanten zoals jij de dupe.
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2015, 23:07   #52
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Rikkert de Graaf kon het allemaal heel mooi brengen, met zijn zgn Inplanterpen....
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2015, 20:01   #53
Nick_dude
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 2
Geslacht:
poseidon kliniek

HVK1987 je hebt wel gelijk Rikkert de Graaf had zijn eigen Holding en was daar enig aandeelhouder van (Zie onderstaand beicht uit fallisementdossier).''Curanda is opgericht en ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel op 10 december 2010. Curanda exploiteert een kliniek voor haartransplantatie, gevestigd aan de Driebergseweg 26 te Zeist.
Bestuurder van curanda zijn Rikmar Holding B.V., waarvan de heer R. de Graaf op zijn beurt weer enig bestuurder-aandeelhouder is.'' (Openbaar faillissementsverslag rechtspersoon (ex art. 73A Fw.), 18-06-2015)

Ik betwijfel extra sterk of het zuivere koffie was uit hetzelde fallisementdosier komen deze cijfers naar boven:

Winst en verlies
2014 : - € 27.612 2013 : - € 50.096 2012 : - € 59.500

Drie jaar dik verlies achter elkaar. Overigens het adres waar de Holding op vermeld staat is een dikke villa in Veenendaal dus de heer R. de Graaf zit er zelf nog warmpjes bij. Extra triest voor de klanten.
Nick_dude is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
actie, mislukte behandeling, poseidon haarkliniek


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.