Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 september 2009, 10:27   #76
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
Gewoon in Belgiek/Brussel naar BISANGA
Met de prijs valt wel wat te regelen tegen posten hier op haarweb
Je bent dan de eerste van die top haarchirurg hier op haarweb!
Als ik daarvan bewijs krijg, dan worden die berichten ook net zo snel weer verwijderd. Een kliniek mag klanten best op HaarWeb wijzen, maar dan toch niet tegen betaling. We willen hier eerlijke verhalen van lotgenoten ... als je ervoor betaald wordt, dan kleurt dat gegarandeerd je verhaal.

Maar ik betwijfel sterk of dr. Bisanga zelfs maar weet heeft van zoiets als HaarWeb.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
En vraag om quickgrafting Bisanga heeft inmiddels een betere naam dan feriduni hoor en is opzeker een beter adres dan prohair want das echt hoofdklasse amateurs!
Dan ben ik een hoofdklasse sukkel dat ik me bij hun heb laten behandelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Ik wil de Fue-methode. Ik heb een enorm volle haardos alleen mijn haargrens is met de jaren mee naar achter getrokken waardoor mijn voorhoofd een stuk groter lijkt. Ik ben benieuwd of ze daar iets tegen kunnen doen want ik begin er geestelijk aardig onder te lijden. Ik heb een afspraak staan bij AC over een aantal weken. Ik denk dat ik ook nog even contact opneem met Prohair en daar een consultgesprek mee plan. Persoonlijk denk ik niet veel grafts nodig te hebben, het is enkel de haargrens/lijn iets naar voren halen.
Zoiets als in mijn geval (zie mijn blog)? Dat is voor een ingreep aan de haarlijn als geheel wel zo'n beetje het minimum. Dan praat je toch over 1000 tot 1500 grafts.

Misschien wil je eens een foto van je voorhoofd plaatsen
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 20 september 2009 om 10:40
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 14:49   #77
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Talking Sorry geen hoofdklasse maar onderafdeling..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Als ik daarvan bewijs krijg, dan worden die berichten ook net zo snel weer verwijderd. Een kliniek mag klanten best op HaarWeb wijzen, maar dan toch niet tegen betaling. We willen hier eerlijke verhalen van lotgenoten ... als je ervoor betaald wordt, dan kleurt dat gegarandeerd je verhaal.

Maar ik betwijfel sterk of dr. Bisanga zelfs maar weet heeft van zoiets als HaarWeb.
Dan ben ik een hoofdklasse sukkel dat ik me bij hun heb laten behandelen.
Bisanga is een internetter die weet heus wel wat haarweb is hoor en
hij kijkt ook mee(!) net als vele andere hairdocs haha ik weet dat
ze allemaal mee kijken

En als ik Bisanga zou zijn dan mag hij wesley toch wel opzeker een leuk prijsje
aanbieden daar is ueberhaupt nix mis mee hoor
Kijk bij Prohair(onderafdeling amateurs) doet men dat toch niet
anders en bart wijst ook nog eens extra naar haarweb van daar moet
je posten hoe goed het wel niet bij ons was etc.. das pas echt het
allerlaagste en jij TONY bent ook sluikreclame dat heb ik jou al
eens eerder verteld ongeacht dat je graag onpartijdig wilt wezen
Tja geef daar maar eens antwoordt op
GRTZ.
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting

Laatst gewijzigd door hairobservator; 20 september 2009 om 14:53 Reden: haarartsen kijken ook naar haarweb dat weet ik zeker!
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 15:08   #78
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
Kijk bij Prohair(onderafdeling amateurs) doet men dat toch niet anders en bart wijst ook nog eens extra naar haarweb van daar moet je posten hoe goed het wel niet bij ons was etc.. das pas echt het allerlaagste en jij TONY bent ook sluikreclame dat heb ik jou al eens eerder verteld ongeacht dat je graag onpartijdig wilt wezen Tja geef daar maar eens antwoordt op
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik geen cent korting heb gekregen bij ProHair. Ik heb het tarief betaald dat destijds op hun site stond. Niks minder. Ik ben ook niet het type dat daar om gaat vragen als ie eenmaal iets voor een goede prijs heeft gevonden.

Maar mocht iemand zich hier melden met een positief verhaal over ProHair waaruit blijkt dat ie korting heeft gekregen om zijn verhaal hier op te schrijven, dan stap ik daar niet licht overheen.

Echt onpartijdig kan niemand ooit zijn. Mensen worden gevormd door ervaringen uit het verleden. Ik ook. Van mij zullen de meesten wel weten dat ik negatief sta tegenover FUT en dat ik daarbij dan nog eens extra skeptisch sta tegenover grote klinieken die FUE daarnaast als een soort lokkertje aanbieden, om vervolgens in het hele consult puur op FUT aan te sturen. Mijn pogingen tot onpartijdigheid zijn dus vooral oefeningen in het voor mezelf houden van vooroordelen.

En als ik sluikreclame maak voor ProHair, dan is dat puur omdat ik er heel goede ervaringen mee heb en omdat ik een heel goed resultaat heb gekregen van mijn haartransplantatie daar. Had Transhair voor eenzelfde prijs een FUE ingreep aangeboden en zou het resultaat net zo goed zijn geweest, dan zou ik nu dus sluikreclame maken voor Transhair.

Ik vond het team ProHair destijds al heel degelijk en professioneel opereren. Ik kan me alleen maar voorstellen dat ze nog beter zijn geworden in wat ze 3 jaar geleden al goed deden. Daarmee zeg ik overigens niet dat andere klinieken 'minder' zouden zijn. Ik heb alleen die ene positieve ervaring met ProHair.

Als jij wil oordelen over een kliniek waar je nooit behandeld bent en waar veel anderen heel tevreden over zijn, dan mag dat. Het zegt meer over jou dan over die kliniek
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 20 september 2009 om 15:12
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 15:21   #79
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Talking Whoehahahahahahaha

Dus bart is een proffessionele haarconsultant met veel HTkennis?

Hahaha jahoor die gozer is echt een lachertje en volgens mij ben jij
daar 3 jaar geleden door die verdwaalde zweed behandeld of
heb ik het mis nee ze proberen het nu over de prijs maar
dat wordt volgens mij het einde van prohair binnenkort

Veel andere heel tevreden het enige levende resultaat is die
Bart en geloof mij die heeft meer futharen dan fueharen op zijn hoofd en de
meeste van die fueharen zijn ook nog eens gezet in Toronto(dr Jones) en
niet bij prohair hoor Er staan hier en daar wat voor en na fotos maar dat zegd mij helemaal niets!

Allemaal lulkoek en jij bent nu echt sluikreclame voor mij hoe
kan een haarwebmoderator nu tegen fut zijn als hij nog
nooit een futbehandeling ondergaan heeft en
de HTresultaten van fut wereldwijd beter zijn dan die van
fue en daarbij nog steeds 90% van
alle uitgevoerde haartransplantaties wereldwijd strip/futs zijn pfff
jij bent niet eens een echte HTmoderator jij bent gewoonweg sluikreclame voor PH en meer niet

No hard feelings maar leg niet met mij aan je
gaat dat altijd verliezen hoor Mijn kennis is macht en mijn kracht is groter dan die van jou!

GRTZ.
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting

Laatst gewijzigd door hairobservator; 20 september 2009 om 15:28 Reden: Hihi tony niet boos worden !
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 16:20   #80
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ben hier even aan het rondkijken

bisanga ziet er over het algemeen niet slecht uit....

kan iemand even mee de fotos bekijken van deze link ?

http://foro.ganarpelo.org/viewtopic.php?t=15308

foto 7 en 9 als je ze telt naar beneden... after second day
lijkt wel of er paar haarworteltjes er half uithangen ?
zoiets had ik bij mijn ht niet opgemerkt (istanbul)
is dit normaal , mischien omdat hij hoge densiteit inplant ?
hij gebruikt meestal wel redelijk veel grafts voor klein gebied , resultaat is altijd beter zo , vanzelfsprekend
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 20 september 2009 om 16:22
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 16:31   #81
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik word echt niet boos, ik vind het wel vermakelijk. Ik buig me natuurlijk diep voor al die kennis en macht van je, HO

We gaan offtopic, maar ik wil toch even reageren. Als anderen zich er aan ergeren, dan splits ik de discussie wel op ... catfight HairObservator vs. AnthonieH. Verbaal lust ik je rauw

Je kunt van Bart vinden wat je wil, maar hij is ervaringsdeskundige op veel terreinen. Hij heeft de halve wereld afgereisd zoekende naar een oplossing. Als privepersoon, niet als consultant. In mijn gesprek met hem kwam hij rustig en open over. Eerlijk over de (on)mogelijkheden. Hij is meer een lotgenoot dan een gladde verkoper.

Ik heb bij mijn ingreep destijds (niet door die verdwaalde Zweed) gekozen voor een redelijk conservatieve haarlijn en ik stoei sindsdien met de gedachte om die haarlijn toch iets agressiever in te steken. Meer die van een twintiger dan een dertiger, om het zo maar eens uit te drukken. Maar ik weet ook dat Bart daar bezwaren tegen heeft en hij houdt me dus af in plaats van me aan te moedigen. Ik vind dat dat voor hem pleit. Ze zouden zo een paar duizend euro aan me kunnen verdienen

Het is waar, een belangrijk deel van het mooie resultaat van Bart is bereikt met FUT, maar FUE was de finishing touch. De metallic lak op de auto die met voorhamers, lood en grondverf is glad gestreken. Tegenwoordig rollen ze deuken er uit of gebruiken ze kunststoffen voor diepe putten (lood mag niet meer).

Ik heb inderdaad nooit een FUT ondergaan. Ik heb gewoon absoluut nooit iets gevoeld voor een litteken van 25cm over mijn achterhoofd. Nog afgezien van het langdurige herstel, risico op rek, pijn, gevoelloosheid en zelfs al zou ik de garantie hebben dat het nooit door mijn haren heen zou schemeren (een garantie die -als ik oudere mensen bekijk- absoluut niet te geven is) ... ik wil gewoon niet voor mijn leven getekend zijn vanwege mijn onvermogen om kaalheid te accepteren.

Dat FUT als methode beter zou zijn dan FUE wil er bij mij gewoon niet in. FUT is er veel langer en dus zullen de klinieken die FUT uitvoeren veel meer inplantervaring hebben. Mogelijk dat daardoor enig kwaliteitsverschil ontstaat. Maar als mensen met die inplantervaring zich gaan richten op FUE (een graft is een graft) of als de FUE-wereld nog een paar jaartjes verder is, dan zal er geen verschil meer zijn.

Zoals gezegd, FUT is de oudere methode, die al jaren mee gaat. Dat verklaart meteen waarom die ingreep algemener is. Vergelijk het met de oude vinyl LP's en de CD. In 1985 was het marktaandeel CD's maar heel gering. Mensen gingen niet stel op sprong oude platenspelers weggooien en peperdure nieuwe CD-spelers kopen. Eind jaren 80 waren de CD-spelers goedkoop en kocht men die standaard als de oude platenspeler aan vervanging toe was. Nu vind je LP's nog als een soort nostalgische niche-markt.

Het is mijn mening dat FUT die weg gaat bewandelen als FUE nog iets algemene en haartransplantaties nog iets minder taboe gaan worden. Ik voorzie ook dat FUE uiteindelijk veel goedkoper gaat worden omdat het een klus is die prima door goed opgeleid personeel zonder chirurgische achtergrond kan worden gedaan.

Hoe vaak hoor je trouwens nog over face-lifts in deze tijd van botox en injectables? Die markt is groter, er gaan enorme bedragen in om en het zit net iets minder in de taboesfeer. Zij lopen daardoor voor in hun overstap van een invasief naar non-invasief. Wie laat zijn gezichtshuid helemaal lossnijden, bij de haarlijn weer vastnieten en gaat rustig een maand of 2 herstellen als je met een regelmatige botox of injectiebehandeling eenzelfde resultaat krijgt en meteen weer de kliniek uit kunt lopen na de behandeling?

Bij de klassieke chirurgie gaan het dezelfde kant op. Geen enorme japen meer in het lichaam met alle verstoringen en risico's vandien, maar opereren via kleine incisies of zelfs via de maag. Daar wordt het alleen nog geremd doordat die methode bewerkelijker is en dus duurder, wat op een markt, waar niet mensen zelf de keuzes maken maar hun verzekeringsmaatschappij, betekent dat de goedkoopste keuze eerst gemaakt wordt.

Ik hoef toch ook geen lobotomie te ondergaan om te weten dat ik liever medicijnen krijg?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 17:28   #82
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink Strip & fuescars hairobservator

Pff wat kun jij lullen

FF zonder commentaar deze link
http://www.haarweb.nl/forum/album.php?albumid=38

GRTZ. FRANK BOLK
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting

Laatst gewijzigd door hairobservator; 20 september 2009 om 17:35 Reden: GRTZ. HAIROBSERVATOR
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 17:36   #83
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
Pff wat kun jij lullen

FF zonder commentaar deze link
http://www.haarweb.nl/forum/album.php?albumid=38
Erg he. En dat met alle d's en t's op de juiste plek

Dank je voor het delen van die foto's! Je hebt een mooi litteken, dat moet gezegd. De FUE-littekens zijn niet duidelijk te zien, misschien kun je er cirkeltjes omheen zetten?

Zit er ook een leeftijdsverschil tussen de littekens? Naarmate littekens ouder worden vervagen ze wat. En kleine littekens vervagen meer dan grote.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 17:42   #84
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink Pattaya

is PATTAYA niet het sexparadijs van thailand ? wel heel mooie scar... en lef dat je de boel durft afscheren...
gasten van mijn werk gaan er ook 3x jaar naartoe en hebben er al veel zitten over praten...
ik persoonlijk hou mijn geld liever voor een ht , tenzij je daar ook prima zit voor kwaliteit ht

heeft iemand die link bekeken uit mijn vorige post ? is patient van dr bisanga , ik vroeg mij gewoon af of die witte
dinges dat er soms wat uit het hoofd hangt normaal is ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 20 september 2009 om 17:49
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2009, 00:01   #85
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik vroeg mij gewoon af of die witte dinges dat er soms wat uit het hoofd hangt normaal is ?
Misschien is dat iets van vloeibare pleister die op zijn hoofd is gespoten, is bij mij ook laatst gebeurd, maar bij mij zag het er niet zo uit...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2009, 00:16   #86
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ik denk dat het haarfollikels zijn dat er niet diep genoeg inzitten

wel ik ben geen super ht-expert of consultant
maar zo te zien zijn het worteltjes dat er precies niet volledig inzitten

ik heb ver een namiddag zitten zoeken , vergelijken en overwegen
en je kan er niet aan uit : prohair
ook heb ik ondanks de teleurstelling deze week het beste gevoel bij prohair
plus ja , een last-minute ht , als het mislukt beklaag ik het mij de rest van mijn leven, beter veilig spelen...

nu er geen ht plaatsvind de eerste 6 maand pfff
ga ik mijn kruin verder in de gaten houden of die prp goed werkt erop
mischien werkt die nanominox er ook wel nog super op , tijd zal het uitwijzen, ik heb allesinds nog dikke 6 maand
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2009, 05:55   #87
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink Er is maar 1 Pattaya haha net als er maar 1 hairobservator is!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
is PATTAYA niet het sexparadijs van thailand ?
Ja dat is het ook (nr. 1 wereldwijd zeg er is maar 1 Pattaya met 100.000
hoeren en meer dan 3000x GOGO BARS met Walking Street als topper!)en
er zijn ook russen hiero zeg de russenmaffia(er zijn hiero mensen
die misschien wel rijker zijn dan abramovich en meermacht hebben dan poetin!!!Dit
is misschien een beetje overdrevan haha hihi
enkele hebben ook getransplanteerd haar) hebben
ook gogo bars met european girls only( http://www.youtube.com/watch?v=tF-BU7ukUj8) haha alle vliegtuigmaat-
schappijen moeten vliegen via Bangkok Int. airport op Pattaya(bus.trein,taxi of binnenlands vlucht naat patta!) maar alleen de
russische AEROFLOT land als enigste rechtstreeks op het oude militaire vliegveld van
Pattaya(uitdeVIETNAMoorlog) wat niet alleen een sexparadijs is maar ook supermooie stranden
heeft(Naklua & Jomtien) en een fitnesswereld op zich is(jahoor annabolen kun je hier bij
de apotheek halen voor een prikkie! haha niets meer voor hairob hoor! Heel erg
bekend is de thaibol) en
de mensen zijn zo vriendelijk das echt niet te beschrijven dat
moet je beleven echt waar en op de avond een lekkere thaiboxwedstrijd in
het BOXSTADIUM van Pattaya en goedkope kleding alle merken maar vooral BILLABONG verder kan men
alles krijgen wat gecopieerd kan worden haha kocht gister een Oakley bril voor
199bth zeg 4euries! en verder de nieuwste
films uit USA Hollywood voor 2euries op DVD(Heb gisternacht nog de nieuwe van
Russel Crowe gekeken supermovie ook TYSON The movie haha heb DVD
gekocht voor tientje hiero en 10 films voor 15 euries haha gewoon super toch!) jo
vanavond Eddie Murphy & Clint Eastwood en haha natuurlijk de nieuwe van Steven Seagal

Ja hier doen ze nog niet aan HT wel cosmetic & aesthetic clinics hoor voor
lipos en buikwandcorrecties en natuurlijk borstjes zeg alles maar
vooral dental clinics op elke hoek van de straat zie je wel dr. theet ofzo das
supergoedkoop hiero! Haha ook ombouwen want Pattaya is de stad van de LADYBOYS!

Verder hebben we hiero een duits, engels en russisch gedeelte!
De meeste nederlanders kun je vinden in Pattaya Klang zeg noord Patta en
als voorbeeld beginnen de meeste menukaarten met eerst de russische taal dan
engels, duits en verder.. Gister gegeten bij een Belg ene Patrick en vd week
bij hoek van holland van een nederlander die zijn hele zaak vol heeft met
fotos van kickboxers uit NL!

Over die Russen hiero ik denk als die echt
willen schieten die hiero zo 20 htklinieken uit
de grond en wordt het hiero in de toekomst ook een echt htparadijs!??
Haha de GOGO HAIRBAR daar gaan we weer!

Jo wil niet lullig doen Tony maar reed Bartje niet gewoonweg naar
Hasselt in plaats van de hele wereld rond haha het blijft een htsukkel die
elke keer de fout ingaat hier op haarweb maar OK van die fouten zal
hij geleerd hebben haha diep in mijn hart mag ik hem wel

GRTZ. HAIROB
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting

Laatst gewijzigd door hairobservator; 21 september 2009 om 08:44 Reden: headquarters russian mab in pattaya!??
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2009, 17:58   #88
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Smile thailand wordt misschien wel binnenkort het nieuwe htparadijs

Ze zijn sneller en beter in wat dan ook
en de kostprijs is hiero lager dan waar dan ook op deze aardkloot en
het zijn kunners je moet ze het enkel ff voordoen en
daar gaan ze heen op elke hoek vd straat HAIRIMPLANT 10bth a graft
Je hebt voor de prijs van 1 htzuster er hiero 20 ter beschikking die
het nog beter kunnen ook daar ben ik zeker van mijn zaak
thaifue

GRTZ.
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2009, 18:43   #89
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
vin79 , je mag blij zijn dat ik niet wou ruilen van behandeldagen
prohair heeft laten weten dat de ht niet doorgaat wegens ziekte van personeel...

aangezien ik nu op mijn laatste werkdag mijn vakantie onmogelijk nog kan opschuiven en geen verdere vakantie meer kan krijgen op mijn werk , gaat mijn ht dus niet door dit jaar , ik ben enorm teleurgesteld omdat ik er zo naar uitkeek al maanden... prohair treft geen schuld , als het personeel ziek is en de reserve zwanger , ja dat voorzie je niet , gewoon klote dat het juist rond mijn behandeling is pff

ik zal dus tijd hebben om te zien of die prp iets van resultaat opleverd...
eventueel mijn ht opschuiven naar april 2010 , daarbij dan nog 1 jaar rekenen voor het eindresultaat , zit ik goed voor april 2011 voor het eindresultaat
enige optie dat ik kan overwegen is overstap naar andere kliniek , of terug reis naar turkije (ben er gek genoeg voor)
ik weet het nog niet, ik had liever bij prohair geweest ,als ik dit wil , moet ik afwachten tot ik volgend jaar opnieuw vakantie kan vastleggen...
momenteel zou ik eerder afwachten tot ik dan wel bij prohair kan gaan... of hopen dat er iemand afbelt... ik ben volledig pro - prohair
Jeetje wat klote voor je..en al helemaal omdat je er zo naar uitkeek...moet er ff niet aan denken ze volgende week ook nog ziek zijn...hopen voor je dat er idd iemand nog gaat afbellen..
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2009, 19:03   #90
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Erg he. En dat met alle d's en t's op de juiste plek

Dank je voor het delen van die foto's! Je hebt een mooi litteken, dat moet gezegd. De FUE-littekens zijn niet duidelijk te zien, misschien kun je er cirkeltjes omheen zetten?

Zit er ook een leeftijdsverschil tussen de littekens? Naarmate littekens ouder worden vervagen ze wat. En kleine littekens vervagen meer dan grote.
Als ik hetzelfde litteken als hairobservator zou hebben, dan had ik het ook lekker afgeschoren, echt een mooi litteken. Echt het potloodstreepje wat ze voorspiegelden..
vin79 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
consult dr. Boersma Frodo AGA - Algemeen 37 27 juli 2007 10:55
Bij Dr. Gho op consult geweest benkaal Chirurgische behandelingen 13 22 november 2005 20:34
[FUE-methode] Consult gehad dizzy Chirurgische behandelingen 23 13 januari 2005 01:25
Consult finasteride, waar en wat? Ssss Medicijnen/haargroeimiddelen 3 13 augustus 2004 15:54
op consult geweest bij dr. Boersma Frodo AGA - Algemeen 25 25 juli 2004 20:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.