Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 december 2008, 04:13   #76
didior
HaarWeb lid
 
didior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Berichten: 122
ik kan hem allesziens nog niet kunnen beantwoorden sorry.
__________________
Extern:

- Mega Defense Shampoo (MDS) tegen veroudering van de hoofdhuid en haren en natuurlijk tegen de haaruitval dankzij de toegevoegde druivenextract van Turkije (OPC's als ingrediënt!!). Voor meer informatie kun je iets achter laten. Ik zal je verder helpen dan.
- En nog paar andere dinges.
didior is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 15:21   #77
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
Deze ga ik in de gaten houden.

Vreemd inderdaad, de totaal verschillende meningen op internet over dit product. Ik vind de website echt verschrikkelijk (met zo'n tellsell filmpje erbij), maargoed, het zou bewezen zijn.
__________________
Regime:
2x per dag Rogaine Foam (minox 5%)
2x per week Rooscure

Gestopt:
1x per dag 1/4 Propecia 0.25mg Finas
1x per dag Propecia 1mg Finas

Status:
NW3A (kruin wordt lichter). Pijnlijke inflammation verdwenen door Rooscure.

Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 15:37   #78
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcnelson Bekijk bericht
Beste mensen

Ik gebruik nu ongeveer 6 weken Revivogen en ik ben harstikke tevreden met het product. Ik gebruik net als Benji de bio-cleansing shampoo en de conditioner. Tevens gebruik ik ook de Revivogen Scalp Therapy. Tijdens het aanbrengen van de shampoo maar vooral de conditioner krijg je een koud gevoel op je hoofdhuid. Ik kwam via een goede vriend van mij in aanraking met dit product, waardoor ik hetzelf ging gebruiken. Hij vertelde dat hij na paar weken al resultaat zag. Ik ben een persoon die pas gelooft in een product, als ik hetzelf heb geprobeerd en met eigen ogen een positieve verandering constanteer. Ik zie echt een postieve verandering t.o.v. 6 weken geleden. Ik zie dat de dichtheid van mijn kruin groter is geworden en dat er nieuw haargroei is (ook bij mijn inhammen). Ik raad dit product zeer zeker aan, omdat het echt voor mij werkt en misschien voor jullie ook.
2 posts, beide in dit topic. Louter positief.

Dit soort posters doen mij altijd denken dat het vol zit met verkoopmannetjes op fora als deze.
__________________
Regime:
2x per dag Rogaine Foam (minox 5%)
2x per week Rooscure

Gestopt:
1x per dag 1/4 Propecia 0.25mg Finas
1x per dag Propecia 1mg Finas

Status:
NW3A (kruin wordt lichter). Pijnlijke inflammation verdwenen door Rooscure.

Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 15:39   #79
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
@ echoes

Ik lees dat jij het product gebruikt, maar ik zie het niet in je regime staan. Is die out of date? Want ik vroeg me af, hoe combineer jij Revivogen met Rooscure?
__________________
Regime:
2x per dag Rogaine Foam (minox 5%)
2x per week Rooscure

Gestopt:
1x per dag 1/4 Propecia 0.25mg Finas
1x per dag Propecia 1mg Finas

Status:
NW3A (kruin wordt lichter). Pijnlijke inflammation verdwenen door Rooscure.

Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 18:18   #80
didior
HaarWeb lid
 
didior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Berichten: 122
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stifter Bekijk bericht
@ echoes

Ik lees dat jij het product gebruikt, maar ik zie het niet in je regime staan. Is die out of date? Want ik vroeg me af, hoe combineer jij Revivogen met Rooscure?
ooo, ik gebruik ook een heleboel producten, maar ik zet ze ook niet in de vitrine
__________________
Extern:

- Mega Defense Shampoo (MDS) tegen veroudering van de hoofdhuid en haren en natuurlijk tegen de haaruitval dankzij de toegevoegde druivenextract van Turkije (OPC's als ingrediënt!!). Voor meer informatie kun je iets achter laten. Ik zal je verder helpen dan.
- En nog paar andere dinges.
didior is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 18:26   #81
echoes
echoes
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 226
Ik heb revivogen gebruikt, maar gebruikt ehet te vaak denk ik (3 keer per dag).. Hierdoor ben ik ermee gestopt ivm irritatie van mn hoofdhuid, en ben toen met Spectral DNCL begonnen.. Omdat dit produkt me heel goed bevalt ben ik niet verder gegaan.. Ik heb nog 2 flesjes staan van Revivogen, misschien dat ik in de toekomst weer ga gebruiken!
__________________
Regimen:


Spectral DNC-L + Remox
Dagelijks Propecia
Hairmax Lasercomb SE om de dag ongeveer 25 a 30 minuten
echoes is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 18:29   #82
echoes
echoes
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 226
En 2 stifter, ik las op buitenlandse fora ook dat Revivogen niet goed was.. Maar ik reageer echt heel goed op Revivogen, mn haar begon echt weer goed te groeien, mede door de toevoeging van Grape seed extract(opc) mijns inziens.
__________________
Regimen:


Spectral DNC-L + Remox
Dagelijks Propecia
Hairmax Lasercomb SE om de dag ongeveer 25 a 30 minuten
echoes is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 18:40   #83
didior
HaarWeb lid
 
didior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Berichten: 122
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door echoes Bekijk bericht
Ik heb revivogen gebruikt, maar gebruikt ehet te vaak denk ik (3 keer per dag).. Hierdoor ben ik ermee gestopt ivm irritatie van mn hoofdhuid, en ben toen met Spectral DNCL begonnen.. Omdat dit produkt me heel goed bevalt ben ik niet verder gegaan.. Ik heb nog 2 flesjes staan van Revivogen, misschien dat ik in de toekomst weer ga gebruiken!

3 keer per dag??? omg

ik was mijn haren om de twee à drie dagen. Je moet je haar en huid de tijd gunnen om zich te herstellen. heeeeeeeeeeeeel delicaat!!!
__________________
Extern:

- Mega Defense Shampoo (MDS) tegen veroudering van de hoofdhuid en haren en natuurlijk tegen de haaruitval dankzij de toegevoegde druivenextract van Turkije (OPC's als ingrediënt!!). Voor meer informatie kun je iets achter laten. Ik zal je verder helpen dan.
- En nog paar andere dinges.
didior is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2008, 20:12   #84
marcnelson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Berichten: 15
hey stiftter

ik ben zeker geen verkoopman of iets dergelijks. Ik ben gewoon een kalende (op weg naar niet kalende ) donkere student die gewoon goed reageert op Revivogen. Ik gebruik het nu ong. 7 weken en ben harstikke tevreden met het product. Het werkt zowel op mijn kruin als frontaal en bij mijn inhammen. 2 maanden geleden zag je nauwelijks haar bij mijn inhammen en vooraan. Nu 7 weken later zie ik duidelijk nieuwe haargroei. Zelfs mijn zus die niet in het product geloofde, moest toegeven dat het duidelijk werkte. Ik gebruik het iedere dag en zal het blijven gebruiken. Ik hoop dat ik voor de zomer eindelijk mijn pet voorgoed kan opbergen, en dus kan genieten van het lekker weer.

PS: zijn er meer donkere peepz hier op haarweb die last hebben van haaruitval?

Laatst gewijzigd door marcnelson; 15 december 2008 om 20:16
marcnelson is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2008, 18:57   #85
didior
HaarWeb lid
 
didior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Berichten: 122
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcnelson Bekijk bericht
hey stiftter

ik ben zeker geen verkoopman of iets dergelijks. Ik ben gewoon een kalende (op weg naar niet kalende ) donkere student die gewoon goed reageert op Revivogen. Ik gebruik het nu ong. 7 weken en ben harstikke tevreden met het product. Het werkt zowel op mijn kruin als frontaal en bij mijn inhammen. 2 maanden geleden zag je nauwelijks haar bij mijn inhammen en vooraan. Nu 7 weken later zie ik duidelijk nieuwe haargroei. Zelfs mijn zus die niet in het product geloofde, moest toegeven dat het duidelijk werkte. Ik gebruik het iedere dag en zal het blijven gebruiken. Ik hoop dat ik voor de zomer eindelijk mijn pet voorgoed kan opbergen, en dus kan genieten van het lekker weer.

PS: zijn er meer donkere peepz hier op haarweb die last hebben van haaruitval?
Mars,

met welke intervallen was je je haar?
__________________
Extern:

- Mega Defense Shampoo (MDS) tegen veroudering van de hoofdhuid en haren en natuurlijk tegen de haaruitval dankzij de toegevoegde druivenextract van Turkije (OPC's als ingrediënt!!). Voor meer informatie kun je iets achter laten. Ik zal je verder helpen dan.
- En nog paar andere dinges.
didior is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2008, 22:41   #86
marcnelson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Berichten: 15
Yo didior

Uhm ja, hoe vaak je je haar was is eigenlijk afhankelijk van je haar conditie heb ik me laten vertellen. Over het algemeen zou je droog haar zeker een paar keer in de week moeten wassen en vet haar het liefst iedere dag of elke tweede dag. Het is algemeen bekend dat als je je haar te vaak wast, dat je hoofdhuid dan kan gaan irriteren. Dit komt door het feit dat je teveel van de beschermde vetlaag van de hoofdhuid verwijderd. Als je ervoor kiest om je haar dagelijks te wassen zorg er dan voor dat je een pH gebalanceerde shampoo gebruikt en dat je je haar eenmaal wast. Ikzelf was me haar minimaal 4 dagen in de week dus elke tweede dag. De eerste maand deed ik dit nog iedere dag ( Fanatiek dus), maar nu dus om de dag.

Laatst gewijzigd door marcnelson; 16 december 2008 om 22:54
marcnelson is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2008, 22:55   #87
didior
HaarWeb lid
 
didior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Berichten: 122
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcnelson Bekijk bericht
Yo didior

Uhm ja, hoe vaak je je haar was is eigenlijk afhankelijk van je haar conditie heb ik me laten vertellen. Over het algemeen zou je droog haar zeker een paar keer in de week moeten wassen en vet haar het liefst iedere dag of elke tweede dag. Het is algemeen bekend dat als je je haar te vaak wast, dat je hoofdhuid dan kan gaan irriteren. Dit komt door het feit dat je teveel van de beschermde vetlaag van de hoofdhuid verwijderd. Als je ervoor kiest om je haar dagelijks te wassen zorg er dan voor dat je een pH gebalanceerde shampoo gebruikt en dat je je haar eenmaal wast. Ikzelf was me haar minimaal 4 dagen in de week dus elke tweede dag. De eerste maand deed ik dit nog iedere dag.
hmm, zeer goed uitgelegd, ik geef je gelijk. Idd als je je haar te vaak wast, moet je een ph gebalanceerde shampoo gebruiken.
__________________
Extern:

- Mega Defense Shampoo (MDS) tegen veroudering van de hoofdhuid en haren en natuurlijk tegen de haaruitval dankzij de toegevoegde druivenextract van Turkije (OPC's als ingrediënt!!). Voor meer informatie kun je iets achter laten. Ik zal je verder helpen dan.
- En nog paar andere dinges.

Laatst gewijzigd door didior; 16 december 2008 om 22:57
didior is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2009, 19:51   #88
marcnelson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Berichten: 15
Zijn er nog meer mensen die goede resultaten hebben behaald met Revivogen? Ik zit nu in mijn 3de maand en het gaat de goede kant op!!
marcnelson is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2009, 02:24   #89
marcnelson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Berichten: 15
Hey mensen

Ben ik weer. Ik heb al een half jaar niets meer gepost, dus het werd wel weer tijd. Zullen we het gelijk maar over mijn haarstatus hebben? nou vooruit dan maar.
Om te beginnen heb ik al ruim 8 maanden geen last meer van jeuk op mijn hoofdhuid. Het waren soort talgkorreltjes in mijn haar. De symptonen waren ten eerste een vette hoofdhuid, witte korreltjes onder aan het haar en gigantische jeuk. Bah werd er soms helemaal gek van en dit ging gepaard met haaruitval. Mijn haarsituatie is op dit moment veel beter dan een jaar geleden. Ik zie nieuwe haargroei ( voornamelijk op de kruin) en in mindere maten bij de inhammen. Alleen frontaal wil het niet echt groeien. Wel moet ik daarbij zeggen dat er frontaal niets is veranderd t.o.v. een jaar geleden, dus het heeft wel enigzins effect gehad. Ik gebruik nu ongeveer 10 maanden Revivogen scalp therapy en de Shampoo + conditioner en ik moet eerlijk toegeven dat het wel werkt. Ik zie wel degelijk nieuwe haargroei en wat nog belangrijker is het feit dat ik geen jeuk meer op mijn hoofdhuid heb. Wat is op dit moment eigenlijk het beste middel voor haaruitval? Ik zou er alles voor over hebben om mijn volle haardos van 3 jaar geleden terug te krijgen, maar helaas zal dit volgens mij niet meer gebeuren. Eigenlijk wel raar als je er zo over nadenkt. We kunnen hedendaags wel permanent ongewenste haren verwijderen met speciale lasertechnieken, maar we kunnen haren niet terug laten groeien? Wie een methode uitvind, waarmee je verloren haren terug kunt krijgen, mag van mij de nobelprijs winnen haha!!

Laatst gewijzigd door marcnelson; 10 juli 2009 om 02:36
marcnelson is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2009, 14:31   #90
smartahari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 12
Revivogen

Hallo Marc,

Heb je verhaal met nieuwsgierigheid gelezen. Ben zelf een donkere (halfbloed) man van 30. Ben al kalend sinds mijn 20ste en ben ca 4 a 5 jaar geleden begonnen met Propecia. Dat ging prima tot juni 2008 (weer dunner wordend haar, meer uitval, etc.). Heb hier toen minoxidil 5% aan toegevoegd (1 keer dd ) en tot 8 weken geleden heb ik in jaren niet meer zoveel haar gehad. Helaas heb ik wel last van een schilferende hoofdhuid en jeuk...Sinds 8 weken echter is mijn haar in grote hoeveelheden en heel rap tempo aan het uitvallen en slechter en dunner van kwaliteit geworden (diffuus patroon en wat dunner op de kruin). Ik ben me rotgeschrokken en weet niet wat het is. In een paniekaanval heb ik de hairmax laserkam maar aan m'n regime toegevoegd maar ik verwacht er geen wonderen van. Ben daarom erg benieuwd naar jouw ervaringen met Revivogen. Gebruik je hier nog andere produkten naast?
smartahari is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
combinatie revivogen en spironolactone!!! lanne Medicijnen/haargroeimiddelen 3 26 september 2004 22:41
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Revivogen michiel10 Medicijnen/haargroeimiddelen 0 4 september 2003 22:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.