Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 november 2009, 16:45   #16
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
HLH is een verschrikkelijk commerciële website. Daar kun je dus sowieso niet veel van geloven.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2009, 14:00   #17
robh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 55
hoe kan ik betalen bij minoxidil.com?

ik ben bv een order van 25,48 dollar, hoe doe ik dat nu verder?
robh is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2009, 22:39   #18
atotheo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2009
Berichten: 18
Wat gebeurd er als je finas en minox gebruikt en met de minox stopt na nieuwe haargroei door de minox? Is het mogelijk dat de finas de nieuwe minox haren deels veilig stelt? of is het 100% zeker dat ze zonder minox weer zullen uitvallen.
Mvb
atotheo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2009, 07:54   #19
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atotheo Bekijk bericht
Wat gebeurd er als je finas en minox gebruikt en met de minox stopt na nieuwe haargroei door de minox? Is het mogelijk dat de finas de nieuwe minox haren deels veilig stelt? of is het 100% zeker dat ze zonder minox weer zullen uitvallen.
Mvb
Dat is een vraag die ik toen ik hier net kwam ook eens gesteld heb. Het antwoord was dat door middel A behouden of hergroeide haren niet kunnen worden vastgehouden door middel B als je met A stopt.

Of het werkelijk zo zwartwit is, weet ik niet, maar ik ga het in ieder geval niet testen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2009, 18:56   #20
Charlie3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Berichten: 94
Hanna ben je nou een man of een vrouw? Als je een vrouw bent snap ik je kennis van finasteride/minox etc. etc. niet zo goed....
Charlie3 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2009, 21:41   #21
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie3 Bekijk bericht
Hanna ben je nou een man of een vrouw? Als je een vrouw bent snap ik je kennis van finasteride/minox etc. etc. niet zo goed....
O, je bedoelt dat vrouwen dom dienen te zijn?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2009, 22:43   #22
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie3 Bekijk bericht
Hanna ben je nou een man of een vrouw? Als je een vrouw bent snap ik je kennis van finasteride/minox etc. etc. niet zo goed....
En ik begrijp jouw vraag niet zo goed.........ik ben een vrouw maar gebruik ook minox hoor! Zelfs Saw Palmetto, hoewel dat van oorsprong een middel is tegen prostaatproblemen (en nee, die heb ik niet.........die prostaat bedoel ik )
Maar er zijn plenty haarmiddelen voor mannen die ook voor vrouwen effectief zijn, bijvoorbeeld als de haarproblemen door een teveel aan androgene hormonen worden veroorzaakt.
Dus het is voor vrouwen wel degelijk raadzaam zich grondig te verdiepen in de beschikbare middeltjes tegen haarproblemen. Pas daarna kun je besluiten of het voor jou wel of niet geschikt is. Snap je?
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2009, 09:16   #23
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Dat is een vraag die ik toen ik hier net kwam ook eens gesteld heb. Het antwoord was dat door middel A behouden of hergroeide haren niet kunnen worden vastgehouden door middel B als je met A stopt.

Of het werkelijk zo zwartwit is, weet ik niet, maar ik ga het in ieder geval niet testen.
Hahahah, lekker antonieh! Denk dat niemand het gaat testen om het zomaar even te testen !
Moeten eigenlijk iemand hebbebn die minox en fina gebruikt en toe is aan kinderen. Dan zal hij als hij slim is stoppen met fina. Dan kan je dus al kijken of minox alleen ook werkt.
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2009, 12:54   #24
Kiran
HaarWeb lid
 
Kiran's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 244
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
1. Hoe lang Minoxidil voldoende werkzaam blijft, is afhankelijk van de ernst van de AGA. Daarna kun je overstappen op een sterkere variant of op middelen als Spectral of Nanominoxidil en/of er finasteride bij gaan slikken.

2. Wie geen risico wil lopen op huidirritatie, jeuk, allergie, kiest minoxidil zonder propyleenglycol. Dat is nr. 540 van minoxidil.com of Rogaine Foam via ebay.
Wie de goedkoopste soort (Kirkland) kiest, krijgt vaak last van irritatie en schilfers.
Ik ben nu bijna 5 maanden aan de minox goedkoopste versie. de laatste weken heb ik meer last van een droge huid, schilfers, meer uitval door het krabben, jeuk dus.
Is het verstandig om over te stappen naar de minox zonder PP of de Rogaine foam. Wat is het verschil tussen deze twee naast de PP.

ps. Kan nog steeds geen tekens plaatsen in me bericht. spreek voor zich dat dit een vraag is
__________________
Een kiwi verliest ook zijn haar!
Kiran is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2009, 13:48   #25
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiran Bekijk bericht
Is het verstandig om over te stappen naar de minox zonder PP of de Rogaine foam. Wat is het verschil tussen deze twee naast de PP.
Rogaine Foam is minox 5% zonder ppg en in de vorm van schuim, dus geen vloeistof. Het schuimt smelt echter wel snel tot vloeistof zodra 't met de hoofdhuid in contact komt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiran Bekijk bericht
ps. Kan nog steeds geen tekens plaatsen in me bericht. spreek voor zich dat dit een vraag is
Misschien heb je iets niet goed ingesteld bij je Gebruikersinstellingen>Opties>Diverse opties.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2009, 15:01   #26
Kiran
HaarWeb lid
 
Kiran's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 244
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Rogaine Foam is minox 5% zonder ppg en in de vorm van schuim, dus geen vloeistof. Het schuimt smelt echter wel snel tot vloeistof zodra 't met de hoofdhuid in contact komt
Hanna bedankt voor de altijd snelle reactie!
Ik heb in je vorige posts begrepen dat de goedkoopste weg en veilig te bestellen is via Ebay. Ga daar eff kijken.

Citaat:
Misschien heb je iets niet goed ingesteld bij je Gebruikersinstellingen>Opties>Diverse opties.
Voor zover ik weet heb ik daar niks veranderd, het is niet de eerst keer dat me zulke problemen overkomt en zal ook niet de enige zijn Het is altijd de vraag de volgende dag of alles nog werkt. )pc) Het blijft electronica in dat opzichte.

Thnxx
__________________
Een kiwi verliest ook zijn haar!
Kiran is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2009, 18:27   #27
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiran Bekijk bericht
Voor zover ik weet heb ik daar niks veranderd, het is niet de eerst keer dat me zulke problemen overkomt en zal ook niet de enige zijn Het is altijd de vraag de volgende dag of alles nog werkt. )pc) Het blijft electronica in dat opzichte.

Thnxx

Probeer het eens op een andere pc. Heb je daar ook die problemen, dan ligt het in ieder geval niet aan je pc!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2009, 18:33   #28
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Probeer het eens op een andere pc. Heb je daar ook die problemen, dan ligt het in ieder geval niet aan je pc!
Misschien heeft hij Windows Vista op beide pc's. Ik hoor en lees niets anders dan ellende over Vista.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2009, 18:45   #29
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Misschien heeft hij Windows Vista op beide pc's. Ik hoor en lees niets anders dan ellende over Vista.
Heb ook Vista maar kan van alles doen hier *@*&#$&*(!@#$!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2009, 18:47   #30
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Heb ook Vista maar kan van alles doen hier *@*&#$&*(!@#$!
Okay, dan heb ik niks gezegd.

Waarom gebruik jij trouwens geen Rogaine Foam op je bolletje?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Drie vragen rond minoxidil gebruik fina4now Medicijnen/haargroeimiddelen 7 2 april 2009 01:29
minoxidil, vragen detroit09 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 21 december 2008 17:42
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.