Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 november 2009, 18:59   #556
Charlie3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Berichten: 94
Toch zou ik hier graag antwoord op willen:

- Er wordt continu de nadruk gelegd op het feit dat de dnc-l bedoeld is voor mannen met nw 4 of hoger (dus vergevorderde stadia van kaalheid). Dat vind ik vreemd, want wil dat zeggen dat je het niet kan gebruiken als je meer haar hebt? Ik heb zelf ook nog vrij veel haar (echter een beetje dun aan 't worden) en wil hier ook weer niet mijn haar mee beschadigen omdat het te aggresief zou zijn ofzo.....

Iemand?
Charlie3 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2009, 19:15   #557
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool zal wel op het gemak bedoeld zijn...

op een hoofd waar weinig haar staat zal het gemakkelijker aan te brengen zijn dan op iemand dat nog bijna een volle bos heeft, aangezien het redelijk dik is....

schadelijk zal het wel niet zijn, mischien je haar korter scheren om gemakkelijker aan te brengen , te zien of je het op de dunnere zones aanbrengt of volledig bovenop...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2009, 19:09   #558
RAAFIE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 290
Geslacht:
Had iemand nog interesse in 3 Spectral DNC flesjes ? PM
RAAFIE is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2009, 21:06   #559
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAAFIE Bekijk bericht
Had iemand nog interesse in 3 Spectral DNC flesjes ? PM
dnc of dnc-l ?
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2009, 19:09   #560
Vane
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2007
Berichten: 125
Als het de DNC-versie is misschien wel ja En ze mogen uiteraard nog niet gebruikt zijn.
__________________
Regime:

- Dualgen 5% (Minox + Fina) elke ochtend
- ASC-J9 (0,040%) GESTOPT wegens de gele kleur. Ik had wel de indruk dat het iets deed.
- Perfect Saw Palmetto HE (sinds 06/05/09)
- Cystine voedingssupplement B6 (sinds 01/03/09)
- REVITA shampoo sinds (14/06/09)
- Gezonde levensstijl (veel fruit en groenten, veel bewegen)

- PRP-behandeling bij prohair op 2/12/2009



Status

- NW2-3
- De haaruitval is zich terug aan het stabiliseren
Vane is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2009, 20:39   #561
RAAFIE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 290
Geslacht:
DNC versie niet de L versie, ongebruikt allemaal in doos pipetje spray erbij. 60 euro incl verzendkosten
RAAFIE is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2009, 21:46   #562
Charlie3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Berichten: 94
Zelfde verhaal; waarom zou je de DNC versie nemen als er ook de DNC-L versie is?

Het blijft voor mij vreemd.

En ja de DNC-L blijft vaak ook in mijn haren zitten waardoor de haren hard worden en ik een soort gel in mijn haar heb. Dat is inderdaad niet ideaal. Vooral overdag.
Charlie3 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2009, 01:42   #563
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie3 Bekijk bericht
Zelfde verhaal; waarom zou je de DNC versie nemen als er ook de DNC-L versie is? Het blijft voor mij vreemd.
En ja de DNC-L blijft vaak ook in mijn haren zitten waardoor de haren hard worden en ik een soort gel in mijn haar heb. Dat is inderdaad niet ideaal. Vooral overdag.
Je geeft zelf het antwoord op je eigen vraag. Daarbij komt dan ook nog dat 't een mosterdkleur heeft.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2009, 19:15   #564
rikkyes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2009
Berichten: 8
spectral-DCN

vraagje over spectral dcn, is het echt een middel waardoor de haaartjes die dun ware terug dik te make? ik las da er hergroei was, dus dat ik toch wel vrij positief nieuws. wat kan ik verwachte na 3mndn gebruik?
ik heb namelijk uitgedund haar aan de bovenkant vna de schedel, maar aan de zijkanten en voorkant (soort plukhaar vooraan) is de pigment veel donkerder dan de rest. zal deze spectral zorge da de pigment van de bovenkant schedelhaar evendonker worden als de rest van de hare?

ik gebruik momenteel revivogen al 6mndn, het is een goed product maar spijtig dat mijn uitgedunde plekken niet donkerder worde, ik heb wel gemekrt dat de hare iets dikker zijn maar niet het optimale resultaat. ik had in begin bij het aanbrenge een serieuse shedding gehad! maar na 3 mndn begon het terug te groeine, moet wel zegge tis ni echt een wonderproduct, anders zoude al mijn hare qua pigment even dik zijn, en ook inhammen meer dicht zijn.

hoeveel zou het kosten voor een flesje spectral? waar kan ik het goedkoopste vinden?

ik ben gistere aan mijn 1 ste capsule finasteride bezig, kost me 46eur voor 2 mnd+ reserve voor 2 mnd extra is da duur? via apotheek heb ik het gehad....
rikkyes is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2009, 16:41   #565
Anoniem87
Banned user
 
Anoniem87's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2009
Berichten: 277
Als mijn flesje Spectral DNC op is ga ik gewoon weer aan Rogaine Foam 5%

Ik vind het er te commercieel uit zien dat ik bang ben dat het gewoon een scam is. Vooral op internationale fora zijn ze niet te spreken over spectral DNC(L) en zweren ze bij Rogaine Foam. Rogaine is ook een stuk goedkoper.

En de keuze tussen DNC en DNC-L is ook alleen maar verwarrend.
Anoniem87 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2009, 00:13   #566
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anoniem87 Bekijk bericht
Als mijn flesje Spectral DNC op is ga ik gewoon weer aan Rogaine Foam 5%

Apart... als ik dit mag geloven

Citaat:
Rogaine is a 5% Minoxidil solution approved by the FDA as a treatment for hair loss. Rogaine does not contain any other active ingredients. Spectral DNC uses the highest quality research grade Minoxidil combined with Aminexil - the only other compound clinically proven to re-grow hair. Spectral DNC also contains Retinol, a vitamin & mineral complex, highest purity herbal extracts, and Copper Peptides
Gezien de ingredienten zou iemand die beiden gebruikt heeft over beiden positief moeten zijn! Misschien nog iets meer over S-DNC(L). Ik ben sinds 2a3 weken begonnen met Spectral DNC-L. Mijn ervaringen tot dusver:

- Inderdaad mosterd-achtig. Merk er verder niet zoveel van qua hoofdhuidkleur
- Geur is specifiek. Ik vind het verre van vies, en heb nog geen enkel commentaar gehad over gele hoofden of geitengeur zoals anderen het beschrijven. Let wel, ik schrijf over mijn eigen ervaring.
- Haren voelen inderdaad stugger aan zoals eerder gemeld. Echter, dit ervaar ik niet als negatief.
- Gemakkelijk aan te brengen. Zoals het boekje vermeld gebruik ik het s'ochtends en s'avonds. Wel bij nat haar, ook dat schijnt beter te werken.
- Gebruiksduur ga ik bij het volgende flesje verder op in, 4x sprayen per "beurt" tot dusver.

/out
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2009, 23:53   #567
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Moet je per se wachten tot er 8 uur voorbij is voor je weer minox aanbrengt?

Ik heb het vandaag pas om half 5 op mn bolleke gedaan en ik wil het zo weer doen.

Wat denken jullie?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2009, 01:39   #568
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Je kunt 't aanbrengen best een keertje overslaan; je haren zullen daardoor echt niet uitvallen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2009, 04:06   #569
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikkyes Bekijk bericht
vraagje over spectral dcn, is het echt een middel waardoor de haaartjes die dun ware terug dik te make? ik las da er hergroei was, dus dat ik toch wel vrij positief nieuws. wat kan ik verwachte na 3mndn gebruik?
ik heb namelijk uitgedund haar aan de bovenkant vna de schedel, maar aan de zijkanten en voorkant (soort plukhaar vooraan) is de pigment veel donkerder dan de rest. zal deze spectral zorge da de pigment van de bovenkant schedelhaar evendonker worden als de rest van de hare?

ik gebruik momenteel revivogen al 6mndn, het is een goed product maar spijtig dat mijn uitgedunde plekken niet donkerder worde, ik heb wel gemekrt dat de hare iets dikker zijn maar niet het optimale resultaat. ik had in begin bij het aanbrenge een serieuse shedding gehad! maar na 3 mndn begon het terug te groeine, moet wel zegge tis ni echt een wonderproduct, anders zoude al mijn hare qua pigment even dik zijn, en ook inhammen meer dicht zijn.

hoeveel zou het kosten voor een flesje spectral? waar kan ik het goedkoopste vinden?

ik ben gistere aan mijn 1 ste capsule finasteride bezig, kost me 46eur voor 2 mnd+ reserve voor 2 mnd extra is da duur? via apotheek heb ik het gehad....
Dat is echt wel superduur voor die Finasteride hoor...
Als je het veel goedkoper wil, moetje naar een dermatoloog gaan, en je gewoon een doos finasteride laten voorschrijven, dan daarna met dat voorschrift naar de apotheek, en dan krijgje bvb een doos van 100 pillen die elks 5mg zijn, en dan deel je ze zelf in 4 (1,25mg heb je dan) met een aardappelschiller, en dan benje veel goedkoper af... (je kan ook minder pillen kopen hoor, een doos van 30 ofzo) maar dan hebje ook al 120dagen finasteride
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2009, 17:35   #570
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
werkt dat spul goed... net zo goed als minox? of beter?
Noob is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jullie mening; mijn theorie Betty Haarproblemen bij vrouwen 7 21 augustus 2008 16:44
Wat denken jullie? voodoo Haarproblemen bij vrouwen 11 27 juni 2008 00:20
Wat denken jullie van finpecia? Promise Medicijnen/haargroeimiddelen 8 23 oktober 2004 14:46
Wat vinden jullie hiervan!!!!!!!!! Swervy AGA - Algemeen 1 12 oktober 2003 13:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.