Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Bekijk resultaten enquête: Zou je bereid zijn je minoxidil online aan te schaffen op mijn website?
Ja 5 33,33%
Nee 5 33,33%
Weet ik niet 5 33,33%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 maart 2010, 16:51   #1
Charlie3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Berichten: 94
Post Goedkoopste minoxidil binnen Nederland

Beste leden,

Gezien de gigantisch hoge prijzen van minoxidil in de apotheek en het vele gedoe bij online bestellingen via ebay of oplichterssites (haaruitvalbehandeling b.v.). Zit ik er nu zelf aan te denken om een website te starten waarop ik minoxidil verkoop tegen een zeer laag tarief. Dit zal dan rechtstreeks via Amerika geimporteerd worden en binnen 5 werkdagen in huis zijn.

De vraag: als ik een dergelijke website zou beginnen (met goede service)zouden jullie hier dan je minoxidil bestellen?

Bedankt alvast

Groeten,

Charlie

N.B.
Prijzen weet ik uiteraard nog niet maar dat zal rond de 25 euro per flesje (5%) (1 maand) zijn. Inclusief verzendkosten. (flesjes zijn in Nederland 80 euro)

Garantie is hierbij dat het product er binnen 5 werkdagen is.

Laatst gewijzigd door Charlie3; 25 maart 2010 om 18:52
Charlie3 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2010, 17:31   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Via eBay vind ik helemaal geen "gedoe", maar als jouw prijs inclusief verzendkosten lager uitpakt dan via eBay, en de minox een houdbaarheidsdatum heeft die nog lang niet verstreken is, zou ik misschien via jouw site bestellen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2010, 18:42   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Via eBay vind ik helemaal geen "gedoe", maar als jouw prijs inclusief verzendkosten lager uitpakt dan via eBay, en de minox een houdbaarheidsdatum heeft die nog lang niet verstreken is, zou ik misschien via jouw site bestellen.
Ditto. En natuurlijk moet ik niet te lang op mijn bestelling hoeven wachten.

Mijn ervaringen met bestellen in het buitenland via Internet zijn tot nu toe positief.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 01:28   #4
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Licht eraan hoeveel het kost, en welke minoxidil je verkoopt. Sta open voor iedereen die me goeie 5% minox kan verkopen.

Verkopers, doe je move.
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 12:27   #5
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Het zou inderdaad goedkoper moeten zijn dan ebay, wat mij een knap kunstje lijkt. De dollar staat sowieso laag, en ik denk niet dat zij in america veel winst er op maken. Als jij dan nog de boel moet importeren, plus je marge dr nog op gooien, plus daarboven op nog weer de nederlandse verzendkosten, dan lijkt mij het sterk dat je veel goedkoper zult zijn ( eerder duurder ). Maar goed, misschien heb jij wel connecties, en ben je 10 euri goedkoper

en 40 euro per flesje?? Ik had rogaine voor omgerekend naar euro's 12.50 per flesje. Neem aan dat je een 4 maand supply bedoelt
M1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 14:34   #6
ThinkVision
HaarWeb lid
 
ThinkVision's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2007
Berichten: 94
Ik denk dat je hier alleen aan moet beginnen als je veel tijd hebt, zin hebt om gezeik aan te horen van mensen die het te lang vinden duren, een aardig startkapitaal om minoxidil in te kopen zodat je klanten niet onnodig hoeven te wachten en tenslotte moet je het naar mijn inziens niet erg vinden als je er eigenlijk niets aan verdient.

Je bent er waarschijnlijk verraderlijk veel tijd aan kwijt. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat er soms iets niet aankomt bij de klant, waardoor je het opnieuw moet versturen. Websitekosten zijn er ook nog.

Het interessante aan een webshop is de hoge marges. Ik zie niet hoe je die haalt met de verkoop van minoxidil.
ThinkVision is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 15:42   #7
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Voordeel is wel dat er veel mensen nog wars en onbekend zijn van Ebay (zoals ik... ).

Maar reken niet op mij, ik zal het niet gaan gebruiken...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 16:04   #8
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Als ik bij Dr. Lee bestel heb ik mijn spulletjes binnen een week in huis.
Kosten voor minoxidil 5%, 65 ml: 16,65 USD, omgerekend 12,47 EUR. De verzendkosten bedragen 7 euro, dus ik bestel altijd iets meer. Een flesje zal dan gemiddeld 14 EUR kosten.

Ik vind 40 EUR voor een flesje dus erg veel...
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 18:26   #9
_Suske_
HaarWeb lid
 
_Suske_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 januari 2010
Berichten: 55
Ik bestel nu ook via eBay en vind dit helemaal geen gedoe.
Heb binnen de week mn spullen in huis (Rogaine) en betaal tussen de 12,50€ en 15,00€ per busje incl. verzendkosten.

Dus ik hoop dat je idd met die 40€ een 4 maanden suply bedoeld
_Suske_ is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 18:51   #10
Charlie3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Berichten: 94
Ik heb nog geen rekensommen op de prijzen losgelaten maar; er komen (hoge)verzendkosten bovenop vanwege de snelle levering en er komt een klein percentage voor mij bovenop natuurlijk. Die 40 euro lijkt voor jullie misschien veel als je ebay besteller bent, maar als ik gewend ben om het in de apotheek te kopen is het de helft van het geld (!). Als het mogelijk is zal ik proberen op 25 euro per flesje (1 maand) uit te komen (dit zijn allemaal geen harde afspraken natuurlijk). Maar laten we eens kijken of jullie het dan willen kopen....

Voordeel voor jullie is dat je dus via een Nederlandse site besteld met goede voorwaarden en duidelijke afspraken. Dus geen kwestie van bieden op ebay. Als je nu een goede leverancier hebt via ebay kan ik me voorstellen dat je dat misschien liever doet, klik dan aub gewoon op nee.

Mijn idee is wel dat deze prijs (25 p/maand) voor heel veel mensen die niet zoveel kennis hebben van bestellen via ebay echt een prikkie zal zijn.

Laatst gewijzigd door Charlie3; 25 maart 2010 om 18:54
Charlie3 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 20:20   #11
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie3 Bekijk bericht
Mijn idee is wel dat deze prijs (25 p/maand) voor heel veel mensen die niet zoveel kennis hebben van bestellen via ebay echt een prikkie zal zijn.
25 euro is niet duur, maar probleem zal waarschijnlijk zijn dat de mensen die je weten te vinden juist de mensen zijn die ook Ebay en Dr. Lee weten te vinden.

Je moet ook oppassen met het importeren van flinke hoeveelheden minoxidil. De douane zou wel eens een partij kunnen onderscheppen. Dat drijft je kosten enorm op.

En, zodra je werkelijk minoxidil gaat verkopen zal ik je hier moeten aanspreken als je reclame ervoor maakt. Dat is namelijk tegen de regels. Vanaf dat moment zul je het van mond op mond reclame van anderen moeten hebben ...

'ow, heb je geen creditcard ... stuur Charlie3 eens een pm, die kan goedkoop aan minox komen ...'
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 21:20   #12
Charlie3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Berichten: 94
AnthonieH; ik begrijp je standpunt en wil dit forum ook niet gebruiken om reclame te maken, enkel om te kijken of er mensen zijn die behoefte hebben aan een website als deze.

V.w.b. het douane-verhaal; in hoeverre is het illegaal om dit te importeren dan? Het is gewoon zonder recept verkrijgbaar..
Charlie3 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 02:28   #13
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie3 Bekijk bericht
Voordeel voor jullie is dat je dus via een Nederlandse site besteld met goede voorwaarden en duidelijke afspraken. Dus geen kwestie van bieden op ebay.
Ik betaal maximaal €15 per flesje Rogaine Foam inclusief verzendkosten, gewoon de Buy it Now-prijs. Bij een veiling betaal ik nog veel minder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie3 Bekijk bericht
V.w.b. het douane-verhaal; in hoeverre is het illegaal om dit te importeren dan? Het is gewoon zonder recept verkrijgbaar..
In Nederland is minoxidil 5% niet zonder recept verkrijgbaar, althans, niet legaal.

Er bestaat al een Nederlandse site waar je 6 flesjes Kirkland voor €50 kunt krijgen met gratis verzending; dat is dus €8,33 per flesje. Als de levertijd geen probleem voor je is, is dat een goed adres.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ

Laatst gewijzigd door Hanna; 26 maart 2010 om 02:30
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 10:08   #14
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie3 Bekijk bericht
Voordeel voor jullie is dat je dus via een Nederlandse site besteld met goede voorwaarden en duidelijke afspraken. Dus geen kwestie van bieden op ebay. Als je nu een goede leverancier hebt via ebay kan ik me voorstellen dat je dat misschien liever doet, klik dan aub gewoon op nee.

Mijn idee is wel dat deze prijs (25 p/maand) voor heel veel mensen die niet zoveel kennis hebben van bestellen via ebay echt een prikkie zal zijn.
Het feit dat het een Nederlandse site is, geeft geen garantie dat het ook een goede site is. Bij het hebben van een webshop komt meer kijken dan je denkt: de wet op verkoop op afstand e.d., een goede retourregeling, het ontvangen van betalingen etc. etc. Ik heb zelf een webshop, en ook daarvoor en voor het betalingsverkeer zijn kosten verschuldigd.

Daarnaast zit je met het feit dat Minox 5% hier receptplichtig is, en je het officieel dus niet zomaar mag importeren.

De meeste mensen, en dat lees je hier ook, hebben geen problemen met bestellen via EBay e.d. Het is ongelooflijk simpel.

Ik heb mijn eerste minox overigens besteld bij de apotheek, dat was 38 euro voor 100 ml. Dus hoe je aan 80 euro komt, begrijp ik niet helemaal.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 16:57   #15
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink inderdaad ebay is zeker handig, vooral als je paypal of visa hebt

ik betaalde hier voor hervulling van een flesje minox (60ml)
een 13 euro bij onze apotheek...

wel voor een dr lee cloon , handige is dat ik het de dag nadien al klaar heb...

eerlijk gezegd denk ik niet dat ze nog staan wachten op nog een minoxidilshop...
voor de leek en nieuwelingen mischien handig, maar de meeste kennen al goed hun weg via ebay , dus mischien is dit niet rendabel voor jouw om iets in op te starten ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 26 maart 2010 om 16:59
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haaruitvalbehandeling.com minoxidil 5% en minoxidil 15%? tips? baldandbold Medicijnen/haargroeimiddelen 21 11 maart 2010 18:34
6% Minoxidil Plus (Dr. Lee) HairCoach Koopjeshoek 0 23 januari 2010 17:50
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.