Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 21 juli 2010, 15:18   #1246
jajaja
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Ik ben het met Ambo eens.

De conclusie "volledige hergroei donorgebied" is niet zo eenvoudig te trekken.

Gr. Roloff

Ik begrijp niet helemaal wat jullie bedoelen. mijn haarproblemen bevinden zich bovenop. Mijn achterhoofd is altijd volledig bedekt geweest met veel en dik haar. Daar zijn vorig jaar mei dus ca. 600 grafts uit gehaald. In het begin zag je een horizontale streep van een cm of 5 aan de achterkant en dat was goed zichtbaar, maar ik liet mijn langere haar erover heen vallen, waardoor de buitenwereld het niet opviel.

Na een maand of 2/3 was er geen verschil meer en was alles weer volledig aangegroeid, en was het weer als vanouds. Echt 0 verschil. Dan kun je toch spreken van een volledig hersteld of hergroeid dondorgebied (wat is het verschil tussen hersteld en hergroeid trouwens?)

Dat dat deze keer ook weer goed gaat komen weet ik zeker, kan het alleen nog niet bewijzen.
jajaja is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 15:29   #1247
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaja Bekijk bericht
Ik begrijp niet helemaal wat jullie bedoelen. mijn haarproblemen bevinden zich bovenop. Mijn achterhoofd is altijd volledig bedekt geweest met veel en dik haar. Daar zijn vorig jaar mei dus ca. 600 grafts uit gehaald. In het begin zag je een horizontale streep van een cm of 5 aan de achterkant en dat was goed zichtbaar, maar ik liet mijn langere haar erover heen vallen, waardoor de buitenwereld het niet opviel.

Na een maand of 2/3 was er geen verschil meer en was alles weer volledig aangegroeid, en was het weer als vanouds. Echt 0 verschil. Dan kun je toch spreken van een volledig hersteld of hergroeid dondorgebied (wat is het verschil tussen hersteld en hergroeid trouwens?)

Dat dat deze keer ook weer goed gaat komen weet ik zeker, kan het alleen nog niet bewijzen.
Die horizontale streep is normaal, daar is je haar kort geschoren. Bij je behandeling zal ongeveer 10% van het haar uitgenomen zijn en voorop weer terug geplant. Na de behandeling zijn de stoppeltjes gewoon weer gaan groeien. Maar het verschil tussen 100% hergroei en 90% is met het blote oog gewoon onmogelijk om waar te nemen. 0 verschil kun je zelf niet constateren.

Bij mij is in een zo'n zone ondertussen bijna 20% van de haren uitgenomen (met een normale FUE) en ook dat is na twee maanden echt niet waar te nemen, het voelt zelfs niet dunner. Als ik niet beter wist, dan zou ik '0 verschil' kunnen zeggen.

Hersteld betekent dat de piepkleine wondjes achterop weer genezen zijn en dat je feitelijk weer alles kunt doen op die plek wat je wil. Dat zal vaak al na 1, hooguit 2 dagen het geval zijn.

Hergroei betekent dat de haren die zijn uitgenomen ook achterop weer teruggroeien. Velen hebben er twijfel over of dat echt wel gebeurt.

Maar maak je niet druk hoor, zelfs als je geen hergroei hebt achterop, dan nog heb je een perfecte FUE behandeling.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 17:18   #1248
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaja Bekijk bericht
Ik begrijp niet helemaal wat jullie bedoelen. mijn haarproblemen bevinden zich bovenop. Mijn achterhoofd is altijd volledig bedekt geweest met veel en dik haar. Daar zijn vorig jaar mei dus ca. 600 grafts uit gehaald. In het begin zag je een horizontale streep van een cm of 5 aan de achterkant en dat was goed zichtbaar, maar ik liet mijn langere haar erover heen vallen, waardoor de buitenwereld het niet opviel.

Na een maand of 2/3 was er geen verschil meer en was alles weer volledig aangegroeid, en was het weer als vanouds. Echt 0 verschil. Dan kun je toch spreken van een volledig hersteld of hergroeid dondorgebied (wat is het verschil tussen hersteld en hergroeid trouwens?)

Dat dat deze keer ook weer goed gaat komen weet ik zeker, kan het alleen nog niet bewijzen.

Hey mag ik vragen voor wat voor dichtheid je gekozen hebt? dus het aantal grafts p/cm2?
Grtz
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 17:46   #1249
jajaja
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 6
AntonieH: bedankt voor je uitleg. Nogmaals, dat is eigenlijk niet mijn grootste zorg. Ik vraag me meer af hoe dit dat het wordt bovenop, en of die haartjes blijven zitten, en zo ja hoe lang. dat het donorgebied er straks weer normaal uitziet weet ik eigenlijk wel zeker.

Jord-Y: ik zou het werkelijk niet weten. Ik ben een gevoelsmens, en als ik vertrouwen in mensen heb, dan ga ik al snel overstag. Een huis kopen kan ik ook na 1 bezichtiging doen. Zo heb ik deze behandelingen ook afgesproken, na een consult van een half uurtje, omdat HSI en Freek me een goed en betrouwbaar gevoel gaven. Het aantal grafts per cm2 weet ik echt niet. Ik weet wel dat men de kleinste naald heeft gebruikt (ik geloof 0,5mm), en dat de haartjes op diverse plekken boven op mijn hoofd zijn geplaatst, niet op 1 plek, dus het lijkt me sowieso lastig om je vraag te beantwoorden omdat het niet overal gelijk is.

Zojuist de eerste buitenstaander mijn kop laten zien. Staat je goed man, fijne reactie.

Tot zover.
jajaja is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 18:30   #1250
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaja Bekijk bericht
AntonieH: bedankt voor je uitleg. Nogmaals, dat is eigenlijk niet mijn grootste zorg.

Jord-Y: ik zou het werkelijk niet weten. Ik ben een gevoelsmens, en als ik vertrouwen in mensen heb, dan ga ik al snel overstag. Een huis kopen kan ik ook na 1 bezichtiging doen. Zo heb ik deze behandelingen ook afgesproken, na een consult van een half uurtje, omdat HSI en Freek me een goed en betrouwbaar gevoel gaven.
Je schreef eerder dat je als ondernemer niet altijd voor het goedkoopste moet gaan.

Ik twijfel niet aan de kundigheid van HSI (wel aan hun methode van haarvermeerdering), maar ik ben er van overtuigd dat je bij een andere kliniek kwalitatief net zo goed uit was geweest, maar dan een heel stuk minder kwijt was geweest. Als ondernemer zou je daar dan toch voor moeten kiezen lijkt me en soms zeker niet te snel beslissen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 19:40   #1251
jajaja
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 6
[QUOTE=Ambo;257181]Je schreef eerder dat je als ondernemer niet altijd voor het goedkoopste moet gaan.

Dat schreef ik niet, maar ik begrijp wat je bedoelt. Maar als ik dagen bezig ben om uit te zoeken welke kliniek het goedkoopste is, dan kost me dat veel tijd. Als ik in die tijd hard werk, in plaats van allerlei consultants af te lopen, dan levert me dat meer op.

Waarom wordt dat toch niet gerespecteerd? Ik merk dat aan de reacties bij Roloff ook. Altijd maar weer over de prijs. Ik ben me ervan bewust dat het goedkoper kan, maar betaal met plezier iets meer voor een duidelijke website, een betrouwbaar gevoel, fijne mensen, uitstekende nazorg, een schone omgeving, een mooi pand enz.

Ik koop mijn pakken ook altijd bij dezelfde shop, terwijl ik 100% zeker weet dat het elders goedkoper kan. Maar ik ken de zaak, het is in de buurt, makkelijk parkeren, fijne kerel, ik gun het hem, nooit gedoe, dus ik betaal graag meer.

Als anderen liever gaan shoppen en zo goedkoper uit zijn dan gun ik ze dat van harte. Hopelijk wordt ook begrepen dat andere mensen om andere redenen weer andere keuzes maken .
jajaja is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 19:48   #1252
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik ben in het algemeen net zo als Jajaja. Ik hou niet van shoppen en ik koop iets gewoon als ik het wil hebben. Ik vind ook voor een HT het gevoel dat je hebt bij de kliniek en het vertrouwen dat ze kwaliteit zullen leveren belangrijker dan de prijs. Zelf heb ik destijds (toen FUE nog stukken duurder was) ook voor ProHair gekozen omdat ik me gewoon goed bij hun voelde. Dat ze ook toen al een goede prijs hadden was voor mij geen argument.

Overigens, als ik echt meer vertrouwen ga krijgen in de methode van Hasci, dan moet je niet raar opkijken als ik daar stiekem toch ook eens langs ga (mocht het in de wat verdere toekomst nog eens nodig zijn).
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 20:41   #1253
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ja heel goed jajaja, als je je daar prettig voelt, dan is dat het allerbelangrijkste.

Wat me alleen ontgaat is het feit dat je schreef dat je je heel goed geinformeerd had en vervolgens geen weet had van het verschil tussen herstel en hergroei. Notabene hetgeen waar HSI mee pronkt ?

Hoe dan ook, het is duidelijk dat jouw die hergroei niet boeit en gewoon resultaat wilt hebben.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 20:55   #1254
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaja Bekijk bericht

Ambo: "Je schreef eerder dat je als ondernemer niet altijd voor het goedkoopste moet gaan".

Dat schreef ik niet, maar ik begrijp wat je bedoelt. Maar als ik dagen bezig ben om uit te zoeken welke kliniek het goedkoopste is, dan kost me dat veel tijd. Als ik in die tijd hard werk, in plaats van allerlei consultants af te lopen, dan levert me dat meer op.

Waarom wordt dat toch niet gerespecteerd? Ik merk dat aan de reacties bij Roloff ook. Altijd maar weer over de prijs. Ik ben me ervan bewust dat het goedkoper kan, maar betaal met plezier iets meer voor een duidelijke website, een betrouwbaar gevoel, fijne mensen, uitstekende nazorg, een schone omgeving, een mooi pand enz.

............
Beste Jajaja,

Met alle respect, maar ik probeer hier op Haarweb altijd een eerlijke mening te geven, ik post vrij consequent dat ik goed tevreden ben over het resultaat van mijn 3 behandelingen bij Gho [HASCI] en ook over de manier waarop men mij behandelt.

Anderzijds heeft het zijn prijs [dat mag toch ook gezegd worden, weinig is immers gratis in deze wereld en er zijn mensen voor wie een paar honderd euro verschil héél veel is, voor mij gelukkig niet, maar dat doet niet ter zake].

Voorts ga ik - als tevreden klant - december a.s. weer voor mijn volgende behandeling [zie ook mijn 'handtekening' hier onder].

Groet
Roloff
p.s. ik ga er van uit dat iedereen hier eerlijk 'post' en zijn mening geeft, op - gelukkig incidenteel - de één of andere reclamemaker na, die dan wel door één van de Haarweb moderatoren hierop gewezen wordt.
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 22 juli 2010 om 04:39
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 22:11   #1255
jajaja
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 6
?

Rollof,

Wat bedoel je?

Volgens mij begrijp je mijn eerdere bericht niet. Ik geef aan, dat er op jouw posts (waarin je aangeeft dat prijs niet het allerbelangrijkste voor je is), vaak commentaar is van mensen die vinden dat het goedkoper kan/moet.

Dus het was geen commentaar op jou, maar op degene die erop reageerden. Als je van commentaar kan spreken trouwens.

Je P.s begrijp ik ook niet helemaal. Twijfel je eraan of ik wel echt een 'patiënt' ben?

Norwood2: je hebt eigenlijk wel gelijk. Zo veel verstand heb ik er niet van en het gaat me inderdaad gewoon om het resultaat. Maar toch denk ik dat HSI voorop loopt qua ontwikkelingen n.a.v. de gesprekken tijdens de 8 uur dat ik op die stoel lag.

Groet,

Martin Haar
jajaja is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 22:29   #1256
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaja Bekijk bericht
Norwood2: je hebt eigenlijk wel gelijk. Zo veel verstand heb ik er niet van en het gaat me inderdaad gewoon om het resultaat. Maar toch denk ik dat HSI voorop loopt qua ontwikkelingen n.a.v. de gesprekken tijdens de 8 uur dat ik op die stoel lag.
Ik waardeer Hasci ook om het feit dat ze serieus onderzoek doen en nieuwe wegen proberen te bewandelen in plaats van een geleerd truukje uit te voeren. Zelfs als wat ze beloven niet helemaal waar te maken zou zijn, dan nog wil ik ze daarvoor in ieder geval krediet geven!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 23:07   #1257
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
[QUOTE=jajaja;257201]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Je schreef eerder dat je als ondernemer niet altijd voor het goedkoopste moet gaan.

Dat schreef ik niet, maar ik begrijp wat je bedoelt. Maar als ik dagen bezig ben om uit te zoeken welke kliniek het goedkoopste is, dan kost me dat veel tijd. Als ik in die tijd hard werk, in plaats van allerlei consultants af te lopen, dan levert me dat meer op.

Waarom wordt dat toch niet gerespecteerd? Ik merk dat aan de reacties bij Roloff ook. Altijd maar weer over de prijs. Ik ben me ervan bewust dat het goedkoper kan, maar betaal met plezier iets meer voor een duidelijke website, een betrouwbaar gevoel, fijne mensen, uitstekende nazorg, een schone omgeving, een mooi pand enz.

Ik koop mijn pakken ook altijd bij dezelfde shop, terwijl ik 100% zeker weet dat het elders goedkoper kan. Maar ik ken de zaak, het is in de buurt, makkelijk parkeren, fijne kerel, ik gun het hem, nooit gedoe, dus ik betaal graag meer.

Als anderen liever gaan shoppen en zo goedkoper uit zijn dan gun ik ze dat van harte. Hopelijk wordt ook begrepen dat andere mensen om andere redenen weer andere keuzes maken .
Ik respecteer uiteraard je keuze.

Maar menig 'zoekende' moet wel op de centjes letten en hebben er graag een paar extra consults voor over als ze vervolgens dan tot de conclusie komen dat ze elders kwalitatief minstens zo goed uit zijn, maar een stuk minder hoeven te betalen.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2010, 04:36   #1258
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaja Bekijk bericht
Rollof,

Wat bedoel je?

Volgens mij begrijp je mijn eerdere bericht niet. Ik geef aan, dat er op jouw posts (waarin je aangeeft dat prijs niet het allerbelangrijkste voor je is), vaak commentaar is van mensen die vinden dat het goedkoper kan/moet.

Dus het was geen commentaar op jou, maar op degene die erop reageerden. Als je van commentaar kan spreken trouwens.

Je P.s begrijp ik ook niet helemaal. Twijfel je eraan of ik wel echt een 'patiënt' ben?

Norwood2: je hebt eigenlijk wel gelijk. Zo veel verstand heb ik er niet van en het gaat me inderdaad gewoon om het resultaat. Maar toch denk ik dat HSI voorop loopt qua ontwikkelingen n.a.v. de gesprekken tijdens de 8 uur dat ik op die stoel lag.

Groet,

Martin Haar
Nee hoor, ik denk niet - en zeg niet - dat jij die reklamemaker bent [waar ik het in mijn p.s. over heb].

Ik had het gewoon over "eerlijk mijn mening geven".

Als ik gedacht had dat jij niet eerlijk je mening zou geven c.q. jij niet bij Gho geweest was, had ik had wel expliciet gezegd [mijn "p.s." was meer een algemene aanvulling op mijn reactie].

Ik hoop dat e.e.a. nu duidelijk is.

Jouw post was mij inderdaad niet duidelijk, nu wel.

Ik interpreteerde jouw "Ik merk dat aan de reacties bij Roloff ook, altijd maar weer over de prijs" als: "ik merk dat aan de reacties van Roloff ook, altijd maar weer over de prijs."

Gr. Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 22 juli 2010 om 04:44
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2010, 12:42   #1259
Uitval
Haarweb en motorweb lid
 
Uitval's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2005
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 20
Angry Terug bij AF...SH**

In januari 2010 behandeling gehad van 1200 grafts. Tot en met juli 2010 was het resultaat echt uitstekend; dichte haardos. Sinds begin augustus begint mijn haar weer uit te vallen en de open plekken zijn weer zichtbaar. Ik weet niet of het de nieuwe- of oude aanplant is. Zo te zien aan de haren zijn het beide.
Vraag me af or er anderen zijn die hetzelfde probleem hebben.
__________________
Intern:
- Yoghurt 1/2 liter per dag

- Brandnetel thee 1/2 liter per dag
- Water 1 liter per dag
- Visolie omega-3 of omega 3-6-9
- Cashewnoten (handje per dag)
- Minimaal 2 appels en veel groente per dag

- MultiVitaminen voor sporters
Extern:

- Minoxidil 2% sinds 10-2004 (2 maal daags)
- Minoxidil 5% sinds 11-2005 (1 maal daags)
- Rooscure (1% ketoconazol) (2 maal per week)
Verder:
- Krachttraining 4 maal per week
Uitval is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2010, 09:43   #1260
RAAFIE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 290
Geslacht:
Je geimplanteerde haren horen ook uit te vallen hoort bij de cyclus ?
Alleen deze groeien wel terug.
Als je echt denkt dat ze ook niet meer terug komen of i.d. ga je toch even terug naar de kliniek en laat je ze even kijken.
Stelt je meer gerust lijkt me dan dat je hier wacht op antwoorden van mensen die het niet kunnen beoordelen, omdat ze je niet in levende lijven kunnen zien.
__________________
Sinds maart 2010 : finasteride 1mg.
gestopt 2012 : met finasteride teveel bijwerkingen
FUE HT juni 2010 : 1880 grafts Prohairclinic.

FUE CT HT september 2017 : 2300 grafts Hairworld Istanbul

Laatst gewijzigd door RAAFIE; 14 september 2010 om 09:45
RAAFIE is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.