Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juli 2010, 21:37   #61
annabel72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Berichten: 104
goeie kleur of niet, als de zon echt op je bolletje schijnt en je kijkt recht op het dunnende gebied, zie je dat daar 'iets' gebeurt is.
Gelukkig kijken weinig mensen intens en aandachtig van boven op je hoofd. Maar heel onzichtbaar vind ik het zeker n iet.
annabel72 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2010, 09:50   #62
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Gewoon aan de Fullmore...val veel minder op dan Toppik.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 08:41   #63
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hoe lang je met een busje Toppik doet, is natuurlijk afhankelijk van de grootte van het te bestrooien gebied en hoeveel je gebruikt.
Sommigen storten een enorm dikke laag op hun hoofd, omdat ze geen millimeter hoofdhuid meer willen zien.
Heb zelf jaren Toppik gebruikt.
In het begin deed ik maanden met een 10 grams busje.
Naarmate de kaalheid vorderde zat ik op het eind aan een 25 grams bus per 5 weken of zo.

Sinds ik m'n hoofd heb gemillimeterd en geen toppik meer gebruik, voelde dat best wel als een bevrijding moet ik eerlijk zeggen.
Niet meer elke dag eerst tijden voor de spiegel doorbrengen, voordat ik naar buiten durfde.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 08:46   #64
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annabel72 Bekijk bericht
goeie kleur of niet, als de zon echt op je bolletje schijnt en je kijkt recht op het dunnende gebied, zie je dat daar 'iets' gebeurt is.
Gelukkig kijken weinig mensen intens en aandachtig van boven op je hoofd. Maar heel onzichtbaar vind ik het zeker n iet.
Ben ik niet helemaal met je eens.

Zolang je nog voldoende "hechtingshaartjes" hebt, dan is toppik niet te zien hoor, mits je het goed aanbrengt.

Bij mij werd m'n kruin steeds kaler, waardoor het steeds minder mooi op te lossen was dmv toppik.
Vandaar ook gemillimeterd en Micro Hair tattoo laten doen.

De finishing touch na het aanbrengen van Toppik deed ik altijd met Henna Plus hairwonder wax therapy.
Werkte uitstekend moet ik zeggen!
Kreeg m'n haar een mooie natuurlijke glans van.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 11:23   #65
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Welke kleur Toppik je bestelt, is natuurlijk ook van belang.
Om voor mezelf de juiste kleur te krijgen, bestelde ik 2 verschillende kleuren en mengde die zodanig dat ik exact de juiste kleur kreeg.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2011, 17:12   #66
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ben 2 weken geleden begonnen met toppik, en voor mij werkt het fantastisch!
Geweldig product. Mijn haar sluit mooi aan bij lichtbruin.
Strooi het er even in en mn haarsituatie lijkt wel op die van 2 jaar terug. Ik gebruik niet eens haarlak en het blijft er prima opzitten.
Ik laat het er 2 dagen in zitten, waarna ik het goed was en een LLLT-sessie doe. Die nacht houd ik het dan schoon en de ochtend erna weer toppik erin.

Natuurlijk is het maar uitstel van executie, maar ik blijf me wel gewoon aan mijn regime houden.
Toppik is nu zo verslavend dat ik zonder de deur niet meer uit ga.

Zal binnenkort foto's met en zonder toppik posten, dan kunnen jullie zelf ook oordelen.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2011, 19:07   #67
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Leuk, maar voordat je naar een tandarts of dokter gaat, plof dan thuis eerst even met je hoofd op een kussen, anders blijven de overtollige vezeltjes op de stoel van de tandarts of de tafel van de dokter achter.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2011, 21:32   #68
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Leuk, maar voordat je naar een tandarts of dokter gaat, plof dan thuis eerst even met je hoofd op een kussen, anders blijven de overtollige vezeltjes op de stoel van de tandarts of de tafel van de dokter achter.
haha had datzelfde verhaal ergens anders ook al gelezen. maar zal er op letten
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2011, 22:39   #69
Giselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2008
Berichten: 138
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Ben 2 weken geleden begonnen met toppik, en voor mij werkt het fantastisch!
Geweldig product. Mijn haar sluit mooi aan bij lichtbruin.
Strooi het er even in en mn haarsituatie lijkt wel op die van 2 jaar terug. Ik gebruik niet eens haarlak en het blijft er prima opzitten.
Ik laat het er 2 dagen in zitten, waarna ik het goed was en een LLLT-sessie doe. Die nacht houd ik het dan schoon en de ochtend erna weer toppik erin.

Natuurlijk is het maar uitstel van executie, maar ik blijf me wel gewoon aan mijn regime houden.
Toppik is nu zo verslavend dat ik zonder de deur niet meer uit ga.

Zal binnenkort foto's met en zonder toppik posten, dan kunnen jullie zelf ook oordelen.
Fijn dat het werkt voor je. Wat vind jij het verschil met Fullmore lichtbruin? Ik zag dat je die ergens aanbood. Of heb je die niet zelf geprobeerd? Ik denk dat ik middenbruin nodig heb, omdat ik ook Toppik middenbruin gebruikte. Ik heb een tijd fulltime haarwerken gedragen, ben nu weer bezig met camouflage, heb Fullmore nog niet geprobeerd.
Giselle is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2011, 11:11   #70
Jonathan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Rotterdam, Nederland
Berichten: 24
Toppik werkt ook veel beter op de haarlijn dan FullMore...maar als je NET genoeg aanhechtinghaartjes hebt dan kun je bijna een volle bos haar krijgen met een beetje toppik...
Jonathan is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2011, 17:27   #71
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Ik gebruik niet eens haarlak en het blijft er prima opzitten.
Zonder (glanzende) haarlak kan Toppik er bij een bepaalde belichting wel uitzien als een doffe waas.
Maar dat zal niet opvallen als je je hele hoofd ermee behandelt of als je van nature al dof haar hebt.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2011, 22:44   #72
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ik gebruik ook al een tijd lang Toppik, wilde het eerst eens in de maand gerbuiken voor uitgaan ofzo maar ben er inderdaad verslaafd aan geraakt. Het is echt een super uitvinding en heb ook Volluma gebruikt maar vind Toppik toch wel echt beter. De enige 2 nadelen dat ik heb met het gebruik ervan is dat ik het bijna elke dag moet wassen omdat mijn hoofdhuid anders erg gaat jeuken. (ben ook bang dat mijn hoofdhuid niet echt kan "ademen" en hierdoor haargroei kan belemmeren). En het tweede nadeel is dat het alleen erg droog oogt wanneer het erin zit, ondanks het gebruik van wax en soms zelfs haarolie van Weleda. Weet iemand welke wax of haarlak je het best kan gebruiken voor een beetje wat meer "wetlook" effect (of gewoon wat vetter) en of het haargroei kan belemmeren doordat het op je hoofdhuid ligt waardoor het ook gaat jeuken?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2011, 14:19   #73
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Je haar ademt niet van buiten...maar via je bloedbaan. Zelfde redenering waarom petjes dragen niet slecht is (zolang je niks afknelt).
voor een wetloof effect zou ik gewoon voor een wetlook gel gaan (klinkt mss stom?). Ik gebruikte vroeger junior effect. Leek meestal alsof ik net onder de douche vandaan kwam.

Misschien dat de applicator van toppik zelf beter is, maar daar kan ik je (nog ) niks over vertellen. heb hem laatst meebesteld bij een potje toppik, dus kan je er binnenkort meer over zeggen.

En over de jeuk...die jeuk is gewoon AGA, niet de vezels.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2011, 12:41   #74
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Toppik op gekleurd haar

Gebruik ook al een paar jaar naar tevredenheid toppik, maar gister gebruikte ik t voor het eerst op geverfd haar..
Ik wou s kijken of ik mn steeds grijzer wordende haar kon verven en dat t er nog redelijk natuurlijk uit zou zien. Dat is dus t geval, maar de toppik blijft niet zitten op pas geverfd haar. Het leek wel of t gewoon langs de haren gleed op en op mn hoofdhuid viel. Is dat logisch omdat de vezeltjes zich niet goed kunnen hechten aan de haren? En zal dat na een paar dagen beter worden?
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2011, 13:29   #75
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Nee, dat vind ik niet logisch, want ik kleurde mijn haren destijds ook steeds en de Toppik-vezeltjes bleven goed zitten. Misschien heb jij na het verven een conditioner gebruikt en die niet goed uitgespoeld zodat de haren te glad zijn geworden voor de vezeltjes.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarcamouflage (toppik, volluma, dermatch ...) Francis Camouflage 655 1 augustus 2013 00:43
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
welke toppik cees Medicijnen/haargroeimiddelen 1 29 juni 2004 19:22
Toppik bolleke Camouflage 2 10 juli 2002 23:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.