Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juli 2008, 23:37   #16
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalai Bekijk bericht
Spiderman,

Vraag : Hebt je zelf ook een behandeling ondergaan.
Of bent je ook nog zoekende net als ik.

Mij hier aan te melden op deze forum om zoveel mogelijk informatie te kunnen achterhalen.

Levert het iets op of kun je het geld gelijk in de sloot gooien.

Ik ben benieuwd wat jouw info is.

Groetjes,
Dalai
Ik ben inmiddels 2 keer behandeld en ben erg tevreden. Nee, weggegooid geld is een HT zeker niet.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2008, 23:45   #17
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Ok het is je goed bevallen.
Waarom hebt je geen hoge pet op van Turkije ?
Ik heb mijn ogen jaren terug in nederland laten doen bij Vision Clinics helemaal top. Ik betaald het dubbele dan de bedragen in Turkije.
Het zijn toch je ogen, maar voor een haarbehandeling kijk ik er toch anders tegenaan, maar sta overal open voor !

Hebt je de Fut of Fue behandeling toegepast ?
Welke kliniek mr. Spiderman raadt jij dan aan ?

Groeten,
Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 00:09   #18
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalai Bekijk bericht
Ok het is je goed bevallen.
Waarom hebt je geen hoge pet op van Turkije ?
Ik heb mijn ogen jaren terug in nederland laten doen bij Vision Clinics helemaal top. Ik betaald het dubbele dan de bedragen in Turkije.
Het zijn toch je ogen, maar voor een haarbehandeling kijk ik er toch anders tegenaan, maar sta overal open voor !

Hebt je de Fut of Fue behandeling toegepast ?
Welke kliniek mr. Spiderman raadt jij dan aan ?

Groeten,
Dalai
Omdat je er na een HT gewoonweg niet uitziet zou een HT in Turkijke voor mij geen optie zijn. Je moet je goed beseffen dat er veel mensen zullen zijn die je na gaan staren. De kwaliteit van de behandeling zelf trek ik niet in twijfel.

Zelf heb ik 2 keer voor een FUT gekozen omdat ik niet zo kaal als een biljartbal wilde worden geschoren.

Er zijn meerdere klinieken die een goede behandeling uit kunnen voeren natuurlijk. Zelf heb ik naar mijn idee de beste behandeling bij AC gehad.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 24 juli 2008 om 00:59
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 16:03   #19
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalai Bekijk bericht
Ik zou heel graag resultaat willen zien en als ik dan naar de bekende
sterren zit te kijken, dan heeft het geen gewenste resultaat opgeleverd.
Misschien dat mensen me kunnen verbeteren als ik het fout heb maar..

Van Barneveld heeft naar mijn idee niet eens zo'n grote HT gedaan en ook nog eens met Laser ?...wat over het algemeen toch mindere resultaten geeft.

Gerard Joling, die heeft best een goed resultaat. Die man zou als die niks gedaan had, volledig kaal zijn en moet je nu zien. Probleem is echter dat hij zo'n kunstwerk van zijn kapsel maakt waardoor men hem voor de gek blijft houden...en misschien net te kaal was om het helemaal perfect te noemen. Ik heb al meerdere malen vernomen dat die rond de 45.000 euro eraan gespendeerd heeft.

Dick Advocaat, ik heb het al vaker gezegd. Hij heeft gewoon een te groot hoofd (te groot kaal oppervlakte dus) en was te kaal voor een bevredigend resultaat. Hoe dan ook, het is nog altijd beter dan het was en de goede man is tevreden.

Conclusie: ik zou me er niet blind op staren, want je moet het in perspectief blijven zien. Een HT is nog steeds geen oplossing voor mensen die echt goed kaal zijn en dat waren/zijn deze mensen.

Laatst gewijzigd door Lucky; 24 juli 2008 om 16:07
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 21:51   #20
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Beste Lucky,

Ik plaats een dezer daags foto's van mijn huidige haarsituatie.
Gisteren heb ik mij aangemeld op deze forum om zoveel mogelijk informatie te krijgen van de mensen op deze forum.

Ik heb verschillende offertes ontvangen, waaronder 3 aanbiedingen uit Turkije.

Sinds vanochtend zit ik er toch aan te denken om het niet in Turkije te gaan doen.

Ik denk derhalve toch aan Nedreland / Belgie.

Hoe denk jij over haartransplantaties ?

Groeten,
Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 21:57   #21
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Hey Spiderman !

Ik hoop dat de behandelingen naar tevredenheid zijn.
2 transplantaties is niet mis !
Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik heb toch nog nagedacht over turkije maar dankzij jouw advies en bovenstaand collega's, denk ik er toch over na om het evt. in Nederland of Belgie te doen.
In Nederland en Belgie wordt ook gesproken over een haargroei garantie.
Ik denk dat ze dat in Turkije misschien niet weten.

Ik zou het tof vinden als ik jouw foto's kan zien van de 2e behandelingen.
Hoe jouw bevindingen zijn en waarom gekozen voor Fut ipv. Fue.

Groetjes,
Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 21:58   #22
vinnie999
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2008
Berichten: 14
voor mij was het dus geld in de sloot gooien, en je ziet hier op het forum alleen maar een paar verhalen die goed zijn gegaan, ( mischien wel werknmers van de klinieken )
vinnie999 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 22:15   #23
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Dat is mooi Klote Vinnie.
Dat bedoel ik nou. Je hebt mensen die lovend zijn en mensen
die er spijt van hebben dat ze het gedaan hebben.

Ik zou het graag willen doen. Alleen dan de Fue behandeling
het gesnij in mijn kop vind ik niks !!

Graag wil ik van jouw weten Vinnie waarom je er tegen bent
en waarom de behandeling niet geslaagd is !
Hebt je je goed ingelicht ? verschillende klinieken langs geweest ?
Hebt je foto's van de transplantatie ?

Ik heb een hoop vragen. Maar het zijn mijn duur verdiende centjes !
Sinds gisteren ben ik hier aangemeld en vraag aan de mensen hier wat hun bevindingen zijn .

Groetjes,
Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 22:26   #24
vinnie999
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2008
Berichten: 14
Zie mijn forumstukje waarom het waarschijnlijk niet goed is gegaan bij mij,,

Zowiezo moet je dat snijden in je hoofd niet laten doen is een aardige ingreep ( klinieken doe net of het niks voorsteld ) en je hebt heeeel lang last van de litteken.

Laat je eigen overal goed voorlichten ( diversen klinieken, huisarts, enzv.)en leg de offertes naast elkaar en vraag gewoon aan die zogenaamde artsen waarom zij dan zoveel duurder zijn dan de ander met dezelfde ingreep.

Nog een tip als je half maar twijfeld NIET LATEN DOEN !!!!
vinnie999 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 22:36   #25
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Ik ga je verhaal lezen !



Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 22:39   #26
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalai Bekijk bericht
Beste Lucky,

Ik plaats een dezer daags foto's van mijn huidige haarsituatie.
Gisteren heb ik mij aangemeld op deze forum om zoveel mogelijk informatie te krijgen van de mensen op deze forum.

Ik heb verschillende offertes ontvangen, waaronder 3 aanbiedingen uit Turkije.

Sinds vanochtend zit ik er toch aan te denken om het niet in Turkije te gaan doen.

Ik denk derhalve toch aan Nedreland / Belgie.

Hoe denk jij over haartransplantaties ?

Groeten,
Dalai
Ik denk dat je met haartransplantaties een heel bevredigend resultaat kan krijgen mits je (nog) niet te kaal bent. Niet te hoge eisen stelt (haarlijn van een 16 jarige), maar wel enkele eisen (goede dichtheid + volle kruin).


Dat is eigenlijk mijn motto.


Echter, je hebt ook nog enkele zaken die door moeder natuur gestuurd worden.

1) Hoe erg kan het worden mits je niks zou doen (belangrijk om te weten voor je eisen).

2) Heb je dik haar, over het algemeen is het cosmetisch resultaat van een HT dan minder, vind ik.

3) Hoe groot is je hoofd. Sommige mensen zijn goed kaal, ogenschijnlijk, maar als kale gebied (cm) niet te groot is dan kan je er nog heel wat van maken.

4) Heb je last van kale plekken of is je haaruitval diffuus (dunnend wordend haar over een groot gebied). Bij kale plekken weet je in ieder geval waar je moet zijn, bij diffuus is het best onoverzichtelijk waar nu te beginnen.


De 4 zaken hierboven heb je niet voor het zeggen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 22:49   #27
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Lucky,

Bedankt voor de info !

Ik heb een smal hoofd en dun haar.
Ik eet wel goed

Ik plaats het weekend foto's van mijn huidige situatie.

Hebt je zelf een behandeling ondergaan en zoja bij welke kliniek.

Man ik lijk hier wel een journalist

Groetjes,
Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 23:33   #28
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinnie999 Bekijk bericht
Nog een tip als je half maar twijfeld NIET LATEN DOEN !!!!
Ik ben het hier helemaal mee eens, Dalai. Je kunt beter je kaalheid accepteren dan een dure HT nemen waar je uiteindelijk misschien helemaal niet tevreden bent. Geef het geld dan uit aan leukere dingen.

Mijn 'advies' is altijd om te proberen je kaalheid te accepteren. Als je uiterlijk je dwars zit, richt je dan op andere zaken, koop eens wat vlottere kleren, wees dapper en probeer een ander kapsel, ga eens wat vaker onder de zonnenbank of ga lekker fitnessen. Een gespierde zongebruinde vent met een kort kapsel is leuker om tegenaan te kijken dan een bleke sliert met een comb-over

Als accepteren niet lukt, verdiep je dan in manieren om kaler worden te vertragen of misschien zelfs nog een beetje terug te draaien. Iedere haar die je kunt behouden is er uiteindelijk eentje minder die getransplanteerd hoeft te worden als je daar toch toe besluit. Kijk eens naar minoxidil (smeren) en daarna naar finasteride (slikken).

Als medicatie aanslaat (uitval vertraagt) heb je een grotere kans dat je lang tevreden blijft met een haartransplantatie. Zonder medicatie gaat het proces van kaler worden sowieso door en met een beetje pech is in het jaar dat je getransplanteerde haren nodig hebben om allemaal op te komen de haaruitval zo ver voortgeschreden dat het netto effect 0,0 lijkt.

En voor het geval je het ook aan mij vraagt, het verhaal van mijn HT staat (inclusief wat foto's) in mijn blog hier op Haarweb.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2008, 01:10   #29
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik ben het hier helemaal mee eens, Dalai. Je kunt beter je kaalheid accepteren dan een dure HT nemen waar je uiteindelijk misschien helemaal niet tevreden bent. Geef het geld dan uit aan leukere dingen.

Mijn 'advies' is altijd om te proberen je kaalheid te accepteren. Als je uiterlijk je dwars zit, richt je dan op andere zaken, koop eens wat vlottere kleren, wees dapper en probeer een ander kapsel, ga eens wat vaker onder de zonnenbank of ga lekker fitnessen. Een gespierde zongebruinde vent met een kort kapsel is leuker om tegenaan te kijken dan een bleke sliert met een comb-over

Als accepteren niet lukt, verdiep je dan in manieren om kaler worden te vertragen of misschien zelfs nog een beetje terug te draaien. Iedere haar die je kunt behouden is er uiteindelijk eentje minder die getransplanteerd hoeft te worden als je daar toch toe besluit. Kijk eens naar minoxidil (smeren) en daarna naar finasteride (slikken).

Als medicatie aanslaat (uitval vertraagt) heb je een grotere kans dat je lang tevreden blijft met een haartransplantatie. Zonder medicatie gaat het proces van kaler worden sowieso door en met een beetje pech is in het jaar dat je getransplanteerde haren nodig hebben om allemaal op te komen de haaruitval zo ver voortgeschreden dat het netto effect 0,0 lijkt.

En voor het geval je het ook aan mij vraagt, het verhaal van mijn HT staat (inclusief wat foto's) in mijn blog hier op Haarweb.
Het valt mij op hoe men hier het accepteren maar aanmoedigt. Ik zie echt niet in waarom dat beter zou zijn. Het is mi veel beter om een prettig spiegelbeeld te kunnen zien in de spiegel. Daarnaast is je uiterlijk je visitekaartje naar de wereld toe... Nee, kaalheid accepteren zal ik nooit iemand aanraden met de mogelijkheden van tegenwoordig!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2008, 01:55   #30
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Het valt mij op hoe men hier het accepteren maar aanmoedigt. Ik zie echt niet in waarom dat beter zou zijn. Het is mi veel beter om een prettig spiegelbeeld te kunnen zien in de spiegel. Daarnaast is je uiterlijk je visitekaartje naar de wereld toe... Nee, kaalheid accepteren zal ik nooit iemand aanraden met de mogelijkheden van tegenwoordig!
Je noemt kalende mannen dus impliciet niet prettig om naar te kijken?

Ik denk dat het te accepteren gewoon het beste is. Beter dan doen wat ik dus doe; de rest van mijn leven lopen tobben met smeersels en pillen, en duizenden euro's uitgeven aan een haartransplantatie waar er later waarschijnlijk nog wel eentje zal moeten volgen en waar ik misschien wel spijt van ga krijgen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Epilar System Honey84 Hirsutisme - Behandelingen 144 9 december 2010 09:54
Interview HaarWeb met C.G. Gho over HaarStamcel Transplantatie Tiuri Chirurgische behandelingen 0 18 september 2005 20:32
behandeling met de Aurora-elos techniek!! Tannie Hirsutisme - Behandelingen 2 6 december 2004 22:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.