Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juli 2008, 02:01   #31
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je noemt kalende mannen dus impliciet niet prettig om naar te kijken?
Het is een gegeven dat mensen met haar aantrekkelijker worden gevonden dan zonder. Ik zeg niet dat kalende mensen direct onaantrekkelijk zijn, ik zeg dat ze met haar knapper zijn.


Citaat:
Ik denk dat het te accepteren gewoon het beste is. Beter dan doen wat ik dus doe; de rest van mijn leven lopen tobben met smeersels en pillen, en duizenden euro's uitgeven aan een haartransplantatie waar er later waarschijnlijk nog wel eentje zal moeten volgen en waar ik misschien wel spijt van ga krijgen.
Nee, dat denk ik zeer zeker niet. En mocht je onverhoopt verder kalen, je regime zat zijn of uiteindelijk ontevreden zijn met transplantaties, dan kun je altijd nog een haarwerk opzetten. Zoals ik al zei; met de mogelijkheden van tegenwoordig is er helemaal geen noodzaak om mensen een kale schedel te laten accepteren...
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2008, 07:23   #32
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Het is een gegeven dat mensen met haar aantrekkelijker worden gevonden dan zonder. Ik zeg niet dat kalende mensen direct onaantrekkelijk zijn, ik zeg dat ze met haar knapper zijn.
Je zei het impliciet heus ... 'Het is mi veel beter om een prettig spiegelbeeld te kunnen zien in de spiegel' ... dus met een kalende kop heb je kennelijk geen prettig spiegelbeeld.

Als je 'prettiger' had gezegd, dan had ik niet gereageerd Want in z'n algemeenheid heb je gelijk, mensen met meer haar worden aantrekkelijker gevonden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Nee, dat denk ik zeer zeker niet. En mocht je onverhoopt verder kalen, je regime zat zijn of uiteindelijk ontevreden zijn met transplantaties, dan kun je altijd nog een haarwerk opzetten. Zoals ik al zei; met de mogelijkheden van tegenwoordig is er helemaal geen noodzaak om mensen een kale schedel te laten accepteren...
Je hebt gelijk, het is geen noodzaak. Ik kan het ook niet accepteren, dus accepteer uit arren moede maar de rompslomp die komt kijken met haarbehoud of met de illusie van haarbehoud. Met acceptatie kun je je een levenslange rompslomp, kosten en mogelijke frustratie besparen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2008, 11:00   #33
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ik denk als je een succesvol regime aanhoudt met pilletjes/smeersels en eventueel misschien ooit een HT, dat je best rustig door het leven kan gaan en niet te veel tijd in je haarprobleem hoeft te stoppen.

Het probleem is echter:

1) Voordat je tot actie overgaat gaan er vaak al jaren van frustratie van het kaal worden overheen.
2) Dan moet je informatie gaan opdoen wat ertegen te gaan gebruiken. Dat is niet eenvoudig aangezien er vanalles te vinden is tegenwoordig. Allerlei fabrikanten zijn daar verantwoordelijk voor en veel maken misbruik van de onzekerheid van de mens. Je moet dus weten wat helpt en wat gewoon niet helpt.
3) Als je te lang hebt gewacht, moet je weer info gaan verzamelen over HT's en dat is ook nog eens flink sparen voor sommige.
4) Als je alles gehad hebt en je je eigen toch nog een leuk bolleke met haar hebt verworven, is het telkens toch weer een confrontatie als je hier op HaarWeb komt kijken.

Conclusie: Als je momenteel gewoon een lekkere bos haar hebt, laat het daar bij. Gebruik je regime dagelijks en als het ff kan, laat HaarWeb voor wat het is. Volgens mij hoeft het leven dan niet te moeilijk zijn.

Ik ga het althans proberen na mijn HT.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2008, 14:10   #34
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je zei het impliciet heus ... 'Het is mi veel beter om een prettig spiegelbeeld te kunnen zien in de spiegel' ... dus met een kalende kop heb je kennelijk geen prettig spiegelbeeld.

Als je 'prettiger' had gezegd, dan had ik niet gereageerd Want in z'n algemeenheid heb je gelijk, mensen met meer haar worden aantrekkelijker gevonden.
Oke, op die manier.

Citaat:
Je hebt gelijk, het is geen noodzaak. Ik kan het ook niet accepteren, dus accepteer uit arren moede maar de rompslomp die komt kijken met haarbehoud of met de illusie van haarbehoud. Met acceptatie kun je je een levenslange rompslomp, kosten en mogelijke frustratie besparen.
Zoveel rompslomp heb ik er persoonlijk niet aan. Ik slik per dag 1 pilletje fina, meer niet. Bovendien worden deze kosten vergoed. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik op dit moment veel te lui ben om iedere dag Minox te gaan zitten smeren. Nu kan ik mezelf dit gemakkelijk veroorloven omdat echt niemand meer ziet dat ik kalend ben na invoering van mijn regime. je hebt deels dus wel gelijk, het smeren zou wat meer rompslomp met zichzelf mee kunnen brengen. Maar zoals gezegd; als het echt een noodzaak zou worden, dan zou ik het zeker doen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2008, 14:14   #35
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ik denk als je een succesvol regime aanhoudt met pilletjes/smeersels en eventueel misschien ooit een HT, dat je best rustig door het leven kan gaan en niet te veel tijd in je haarprobleem hoeft te stoppen.

Het probleem is echter:

1) Voordat je tot actie overgaat gaan er vaak al jaren van frustratie van het kaal worden overheen.
2) Dan moet je informatie gaan opdoen wat ertegen te gaan gebruiken. Dat is niet eenvoudig aangezien er vanalles te vinden is tegenwoordig. Allerlei fabrikanten zijn daar verantwoordelijk voor en veel maken misbruik van de onzekerheid van de mens. Je moet dus weten wat helpt en wat gewoon niet helpt.
3) Als je te lang hebt gewacht, moet je weer info gaan verzamelen over HT's en dat is ook nog eens flink sparen voor sommige.
4) Als je alles gehad hebt en je je eigen toch nog een leuk bolleke met haar hebt verworven, is het telkens toch weer een confrontatie als je hier op HaarWeb komt kijken.

Conclusie: Als je momenteel gewoon een lekkere bos haar hebt, laat het daar bij. Gebruik je regime dagelijks en als het ff kan, laat HaarWeb voor wat het is. Volgens mij hoeft het leven dan niet te moeilijk zijn.

Ik ga het althans proberen na mijn HT.

Mmm, nee voor mij juist niet. Ik kom hier niet meer om mijn eigen haarprobleem te bestrijden, ik vind het nu juist interessant om de laatste ontwikkelingen te blijven volgen. Ik zie het nu eigenlijk meer als een hobby om hier actief te blijven.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2008, 22:39   #36
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Behandeling Fue Techniek

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Als je wilt weten of 2000 grafts echt een mooi resultaat zal geven dan zou je eigenlijk eerst een foto van je situatie moeten plaatsen.

Besef wel dat het waarschijnlijk niet je laatste ht zal zijn, dus je zult in de toekomst misschien weer zo'n bedrag op tafel "moeten" leggen.
Graag wil ik van jullie vernemen of 2000 grafts echt een mooi resultaat
zal geven. Hierbij mijn foto's.

DSC00029.JPG

DSC00030.JPG

DSC00031.JPG

DSC00032.JPG
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 17:13   #37
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
2000 is niet voldoende voor denspacking maar het zal zeker een flinke verbetering met zich meebrengen. Ik zou er dan 1000 voor en 1000 achter doen denk ik. Weet niet hoe anderen hier er over denken?
Tevens raad ik je aan de mogelijkheden van medicijnen na te gaan. In ieder geval bij mannen is fina mijns insziens zeer aan te raden . Slechts zeer sporadisch hoor ik van bijwerkingen.

Als je nu 2000 doet en de haaruitval gaat verder, dan ben je over een paar jaar weer net zo ver als het nu is..... Laat je goed voorlichten door een arts, zowel voor de HT als voor de finasteride.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 18:04   #38
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
2000 lijken me ook wat weinig, mede ook vanwege je kalende kruin!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 18:40   #39
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Ik denk dat 2000 ook aan de lage kant is. Maar 2000 grafts kunnen wel voor een aanzienlijke verbetering zorgen, denk ik.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 20:30   #40
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ik denk dat 2000 ook aan de lage kant is. Maar 2000 grafts kunnen wel voor een aanzienlijke verbetering zorgen, denk ik.
Denk ik ook Spider! Had er zelf 'slechts 1.060' en toch een prima resultaat...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Epilar System Honey84 Hirsutisme - Behandelingen 144 9 december 2010 09:54
Interview HaarWeb met C.G. Gho over HaarStamcel Transplantatie Tiuri Chirurgische behandelingen 0 18 september 2005 20:32
behandeling met de Aurora-elos techniek!! Tannie Hirsutisme - Behandelingen 2 6 december 2004 22:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.