Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 december 2009, 13:02   #1
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 339
Geslacht:
vrijwilligers

Beste Haarwebleden,

Ik zou graag 'live' in contact willen komen met mensen die een haartransplantatie hebben gedaan bij AC of bij Prohair.

Ik kan verder helemaal niemand die ooit een HT heb ondergaan en aangezien mijn twijfel, wil ik eerst even in contact komen met mensen die een HT hebben ondergaan.

Mijn situatie is frontaal flink kalend aan het worden. Ik schat mezelf in zo'n 2500 grafts frontaal.

Als er mensen zijn die zeggen, tuurlijk kom maar een keertje langs om even te kijken hoe het resultaat is (graag onafhankelijke personen die geen baat hebben met de kliniek), dan heel erg graag.

Ik woon in het midden van het land, dus kan gelukkig alle kanten op, maar Groningen of Maastricht gaat iets te ver .

Ik hoop van jullie te horen.

Mvg.

Hektor
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2009, 14:12   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Ik zou graag 'live' in contact willen komen met mensen die een haartransplantatie hebben gedaan bij AC of bij Prohair.

Ik ken verder helemaal niemand die ooit een HT heb ondergaan en aangezien mijn twijfel, wil ik eerst even in contact komen met mensen die een HT hebben ondergaan.
Wat betreft je twijfel dan, Hektor? Wat zou je willen 'leren' van lotgenoten met ervaring?

Ik sta altijd open voor een gesprek als je eens in de omgeving van Den Haag waagt.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2009, 14:42   #3
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Beste Haarwebleden,

Ik zou graag 'live' in contact willen komen met mensen die een haartransplantatie hebben gedaan bij AC of bij Prohair.

Ik kan verder helemaal niemand die ooit een HT heb ondergaan en aangezien mijn twijfel, wil ik eerst even in contact komen met mensen die een HT hebben ondergaan.

Mijn situatie is frontaal flink kalend aan het worden. Ik schat mezelf in zo'n 2500 grafts frontaal.

Als er mensen zijn die zeggen, tuurlijk kom maar een keertje langs om even te kijken hoe het resultaat is (graag onafhankelijke personen die geen baat hebben met de kliniek), dan heel erg graag.

Ik woon in het midden van het land, dus kan gelukkig alle kanten op, maar Groningen of Maastricht gaat iets te ver .

Ik hoop van jullie te horen.

Mvg.

Hektor
Hoi Hektor,

kom gerust een keer richting Amsterdam, maar dan wel over een jaartje ofzo, want dan is mijn eindresultaat er pas..
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2009, 21:59   #4
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 339
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Wat betreft je twijfel dan, Hektor? Wat zou je willen 'leren' van lotgenoten met ervaring?

Ik sta altijd open voor een gesprek als je eens in de omgeving van Den Haag waagt.
Mijn twijfel over het resultaat is het grootst. Ik dacht dat het wel verstandig zou zijn om mensen te benaderen en te kijken hoe het resultaat eruit ziet. Ik begrijp wel dat het bij iedereen anders kan zijn en ook anders uit kan pakken. Begrijp ook wel dat mensen er niet op zitten te wachten om een wild vreemd iemand over de vloer te krijgen, maar voor mij persoonlijk wil ik niet blind op wat foto's van de klinieken afgaan en een mooi verhaaltje, dus vandaar de vraag.

Zou het erg op prijs stellen als ik een keer aan kan schieten!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2009, 21:59   #5
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 339
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Hoi Hektor,

kom gerust een keer richting Amsterdam, maar dan wel over een jaartje ofzo, want dan is mijn eindresultaat er pas..
Hmm dat duurt nog wel lang, maar toch bedankt voor je aanbod!!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2009, 22:39   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Mijn twijfel over het resultaat is het grootst. Ik dacht dat het wel verstandig zou zijn om mensen te benaderen en te kijken hoe het resultaat eruit ziet. Ik begrijp wel dat het bij iedereen anders kan zijn en ook anders uit kan pakken. Begrijp ook wel dat mensen er niet op zitten te wachten om een wild vreemd iemand over de vloer te krijgen, maar voor mij persoonlijk wil ik niet blind op wat foto's van de klinieken afgaan en een mooi verhaaltje, dus vandaar de vraag.

Zou het erg op prijs stellen als ik een keer aan kan schieten!
Tevredenheid met het resultaat hangt enorm af van de situatie nu, van hoe die zich ontwikkelt en vooral ook van wat je verwachtingen vooraf waren.

En het resultaat bij een ander beoordelen is ook heel lastig omdat je het vóór-plaatje toch mist. Bovendien is het lastig om de resultaten van een ander te projecteren op jezelf.

Maar stuur maar eens een pm als je wat wil afspreken. Met een Wopper of een Quarterpounder ben ik wel even tevreden te houden
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2009, 23:08   #7
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Mijn twijfel over het resultaat is het grootst. Ik dacht dat het wel verstandig zou zijn om mensen te benaderen en te kijken hoe het resultaat eruit ziet. Ik begrijp wel dat het bij iedereen anders kan zijn en ook anders uit kan pakken. Begrijp ook wel dat mensen er niet op zitten te wachten om een wild vreemd iemand over de vloer te krijgen, maar voor mij persoonlijk wil ik niet blind op wat foto's van de klinieken afgaan en een mooi verhaaltje, dus vandaar de vraag.

Zou het erg op prijs stellen als ik een keer aan kan schieten!
Je hebt groot gelijk. Stuur maar een pm ik woon zelf in Midden-Nederland.
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2009, 15:59   #8
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
heb je een foto van je status?
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2009, 01:43   #9
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Ik meld me ook aan als vrijwilliger! Heb vorig jaar een HT gedaan bij AC, ben zelf 22 jaar. Woon overigens in Utrecht, dat is volgens mij dicht bij waar jij zit.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2009, 12:03   #10
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 339
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MGREEN Bekijk bericht
Ik meld me ook aan als vrijwilliger! Heb vorig jaar een HT gedaan bij AC, ben zelf 22 jaar. Woon overigens in Utrecht, dat is volgens mij dicht bij waar jij zit.
Top, ik zal je nog wel een pb sturen. Ja Utrecht is voor mij niet al te ver rijden en doe er ook een deeltijd studie in Utrecht, dus dat komt zeker goed uit.
Je hoort nog van me!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2009, 16:22   #11
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Is prima
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2010, 18:41   #12
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 339
Geslacht:
Ik wilde even laten weten, dat ik gisteren op gesprek ben geweest bij Dr. Feriduni.
Ik heb er een erg goed gevoel aan overgehouden moet ik zeggen. Hij was heel eerlijk en vriendelijk, gaf me advies omtrent mijn haren en kapsel wat ik draag (behoorlijk kort opgeschoren aan de zijkant) dat ik beter een FUE kon nemen dan een FUT. Maar zelfde wilde ik ook alleen maar FUE, dus de strip was sowieso geen optie voor me.
Hij vertelde wel eerlijk dat je een beter resultaat krijgt met een FUT methode en hij liet me ook zien waardoor dat komt. Hij liet me grafts zien bij een FUT en die waren mooi en het weefsel omtrent de haarzak, was niet beschadigd. Bij de grafts die eruit werden gehaald bij een FUE, beschadig je wel iets van het weefsel. Hierdoor bereik je met een FUT methode een iets beter resultaat, doordat er meer grafts opkomen.

Het was nieuw voor me, dus alle info is welkom .

Verder is gemeten hoeveel grafts ik nodig had en dat was, zoals ik zelf ook al had ingeschat op zo'n 2200 grafts, in ieder geval tussen de 2000 en 2500. Precies is altijd moeilijk in te schatten zei die.

Het is mogelijk om het in 1 dag te doen, maar dat gaat wel een lange dag worden. 07.30 beginnen tot 's-avonds waarschijnlijk, maar dat vond ik zelf geen probleem. Ik zal een hotel moeten boeken, want het is voor mij 2 uur rijden en de kans op file enzo, dus zal er blijven overnachten.

Al met al had ik er een positief gevoel over en hij kwam voor mij echt professioneel over. Hij nam echt de tijd voor me en ik nog gevraagd wie de extractie doet en de slitjes zet, maar dat doet hij allemaal zelf en laat dat werk aan niemand over. Alleen de grafts plaatsen wordt door de assistenten gedaan.

Moet wel zeggen dat ik er pas geleden over gedroomd heb en dat het opeens een andere chirurg was die me opereerde.. en dat het resultaat beetje tegenviel...erg vreemde droom... iemand hier die dromen kan verklaren??

Maar ik zal er van het weekend nog eens goed overnadenken, maar ik weet bijna zeker dat ik begin april onder het mes gaat .
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2010, 18:52   #13
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Ik wilde even laten weten, dat ik gisteren op gesprek ben geweest bij Dr. Feriduni.
Ik heb er een erg goed gevoel aan overgehouden moet ik zeggen. Hij was heel eerlijk en vriendelijk, gaf me advies omtrent mijn haren en kapsel wat ik draag (behoorlijk kort opgeschoren aan de zijkant) dat ik beter een FUE kon nemen dan een FUT. Maar zelfde wilde ik ook alleen maar FUE, dus de strip was sowieso geen optie voor me.
Hij vertelde wel eerlijk dat je een beter resultaat krijgt met een FUT methode en hij liet me ook zien waardoor dat komt. Hij liet me grafts zien bij een FUT en die waren mooi en het weefsel omtrent de haarzak, was niet beschadigd. Bij de grafts die eruit werden gehaald bij een FUE, beschadig je wel iets van het weefsel. Hierdoor bereik je met een FUT methode een iets beter resultaat, doordat er meer grafts opkomen.

Het was nieuw voor me, dus alle info is welkom .

Verder is gemeten hoeveel grafts ik nodig had en dat was, zoals ik zelf ook al had ingeschat op zo'n 2200 grafts, in ieder geval tussen de 2000 en 2500. Precies is altijd moeilijk in te schatten zei die.

Het is mogelijk om het in 1 dag te doen, maar dat gaat wel een lange dag worden. 07.30 beginnen tot 's-avonds waarschijnlijk, maar dat vond ik zelf geen probleem. Ik zal een hotel moeten boeken, want het is voor mij 2 uur rijden en de kans op file enzo, dus zal er blijven overnachten.

Al met al had ik er een positief gevoel over en hij kwam voor mij echt professioneel over. Hij nam echt de tijd voor me en ik nog gevraagd wie de extractie doet en de slitjes zet, maar dat doet hij allemaal zelf en laat dat werk aan niemand over. Alleen de grafts plaatsen wordt door de assistenten gedaan.

Moet wel zeggen dat ik er pas geleden over gedroomd heb en dat het opeens een andere chirurg was die me opereerde.. en dat het resultaat beetje tegenviel...erg vreemde droom... iemand hier die dromen kan verklaren??

Maar ik zal er van het weekend nog eens goed overnadenken, maar ik weet bijna zeker dat ik begin april onder het mes gaat .
Nou dat is mooi zeg, k heb bijna dezelfde ervaring met dr Feriduni, en t hotel is echt aan te bevelen, heel erg goede keuze van je, suc6 in april
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2010, 19:46   #14
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink fue is niet snijden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
ik weet bijna zeker dat ik begin april onder het mes gaat .
technisch gezien ga je met fue niet onder het mes , als ik even zo precies mag zijn

een fue goed uitgevoerd zou ook al een goede extractie van de grafts moeten garanderen...
al is de kans er wel bij dat met fut de haarfollikels niet beschadigd zijn, al zijn de verschillen wel beperkt tussen de fut en fue , grote voordeel van die fue is de hersteltijd en geen lidteken achteraan....

bij fut kan het % grafts dat erdoor komen iets meer zijn mischien , spreken we over mischien 8 - 10 % maximum , en je zit met een groot lidteken, persoonlijk kies ik nu ook voor fue.... een lidteken zou ik mij niet teveel aan wagen...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2010, 21:27   #15
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Hij nam echt de tijd voor me en ik nog gevraagd wie de extractie doet en de slitjes zet, maar dat doet hij allemaal zelf en laat dat werk aan niemand over. Alleen de grafts plaatsen wordt door de assistenten gedaan.
Oh, dacht dat de extractie bij AC ook door de assistentes werd gedaan...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vrijwilligers gezocht. Henk AGA - Algemeen 1 17 mei 2004 22:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.