Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 december 2006, 22:16   #46
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Ik vind zelf de ontharingscreme van Veet in een tube heel makkelijk. Erop smeren, iets meer dan drie minuten laten intrekken en je wrijft onder de douche alle haren weg. Wees bij gebruik in de bilspleet wel heel voorzichtig, probeer eerst of je er wel goed tegen kunt.
Hoe lang duurt het dan tot die ahartjes weer terugkomen bij jou en waar gebruik je dit?

M
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2006, 22:41   #47
KevinK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2005
Berichten: 4
Ik epileer 't gedeelte tussen m'n wenkbrauwen soms, scheer m'n baard iedere dag (helaas is 't nodig door mijn gruwelijke hekel aan stoppels ) en daar blijft 't op 't moment wel bij zo ongeveer Ow en ik scheer/hars m'n oksels. 'k vind zo'n pakkie shag maar niks

Laatst gewijzigd door KevinK; 28 december 2006 om 22:44
KevinK is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2006, 23:20   #48
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT
Hoe lang duurt het dan tot die ahartjes weer terugkomen bij jou en waar gebruik je dit?
Ik gebruik het vrijwel overal, behalve op mijn hoofd en in de schaamstreek. Armen, benen, borst, oksels, buik en de achterkant dus ook. Niet overal even vaak hoor. Armen, billen, oksels en benen zo ongeveer eens in de maand of eens in de twee maanden, buik en borst alleen als ik te lang lui ben geweest met gewoon scheren (wat ik ongeveer 2x per week doe).

Ik heb een vrij lichte, blonde lichaamsbeharing, dus komt het voor het oog niet snel terug. Al kun je na een paar dagen meestal wel stoppeltjes voelen. Ik kan me voorstellen dat dat met donkerder haar anders is.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2006, 11:11   #49
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Ik gebruik het vrijwel overal, behalve op mijn hoofd en in de schaamstreek. Armen, benen, borst, oksels, buik en de achterkant dus ook. Niet overal even vaak hoor. Armen, billen, oksels en benen zo ongeveer eens in de maand of eens in de twee maanden, buik en borst alleen als ik te lang lui ben geweest met gewoon scheren (wat ik ongeveer 2x per week doe).

Ik heb een vrij lichte, blonde lichaamsbeharing, dus komt het voor het oog niet snel terug. Al kun je na een paar dagen meestal wel stoppeltjes voelen. Ik kan me voorstellen dat dat met donkerder haar anders is.
Maar is het eigenlijk niet gewoon hetzelde effect als scheren?
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2007, 22:57   #50
kali
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1
borsthaar scheren

Eyo ik heb een probleem

ik heb mijn borsthaar weggeschoren en nu zitten er stoppels op de plaats van de haartjes doet erg pijn

heeft iemand een andere methode voor mij

alvast bedankt

P.S.
Ik heb gehoord dat harsen of waxen behoorlijk pijn doet dus ik denk dat ik die methode achterwege laat.
kali is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2007, 11:53   #51
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
ik

schaamhaar om de 3 weken.

en me me gezicht om de week
50_cent_G is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2007, 19:43   #52
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Hallo allemaal,

Goed om te zien dat er meer mannen zijn die zich van al het overtollige lichaamshaar ontdoen. Enige tijd geleden nu 2 jaar terug ben ik begonnen met het wegscheren van mijn borsthaar en het kortwieken van de oksels en schaamhaar. Nu 2 jaar later nog steeds zo. Ik ben nu op zoek naar een permanentere oplossing. Eerst de bodygroom gekocht, deze werkt super voor het korthouden van het laatste restje schaamhaar en het okselhaar, mm werk! Voor de borst en buik om echt glad te zijn geen resultaat. Toen de Veetcreme gebruikt, niet echt handig al de volgende dag weer stoppels, gezien mijn haartype, donker en redelijk veel gaf dit dus niet de oplossing al die donkere stoppels over je hele lijf. Nu sinds een aantal maanden epileer ik de hele boel (ook de schaamstreek). De eerste keren erg pijnlijk nu gaat het erg gemakkelijk, maar is het niet pijnloos (wie mooi wil zijn moet pijnlijden!). Ik moet me nu om de twee weken epileren en blijf dan mooi glad. Heb vorige week Kalo besteld. Dit schijnt de haargroei te remmen en zelfs op termijn te stoppen ik ben benieuwd. Met het haar op de armen doe ik niets vind ik nog wel mooi, benen doe ik net als de oksels met de bodygroom geeft een mooi resultaat, niet meer van die complete bossen erop, maar een nette "dunne" en korte beharing.
Ik kan het epileren echt aanbevelen voor mij werkt het, straks hoop ik in combinatie met Kalo nog langer van het resultaat te kunnen genieten.

Groeten,
Elmario
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2007, 20:06   #53
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Lichaamshaar scheren gay of trend?

Hallo,

Ik ben erg nieuwsgierig of het afscheren van je lichaamsbeharing nu iets is voor gays of dat het gewoon trend is?

Ik ben zelf een man van 33, getrouwd, en scheer mijn lichaamshaar nu ruim 2 jaar. Wie doet dit nog meer en wie heeft hier ideeën over?

Zie jullie reacties graag tegemoet.

Groeten,
Elmario
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2007, 20:59   #54
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Ik heb zelf heel weinig lichaamsbeharing, maar ik houd het iig wel goed bij. Helemaal overal kaal hoeft niet wat mij betreft, maar overal lange bossen haar vind ik er echt niet uitzien. Ik ben trouwens zelf gay maar denk ik dat dat er niet zoveel mee te maken heeft.

Nederlandse profs die in Italie gaan voetballen worden altijd flink uitgelachen als ze voor het eerst in de kleedkamer komen omdat ze zo onverzorgd behaard zijn. Net zoals dat jaren geleden al gebeurde toen ze daar met witte sportsokken aankwamen .

Heb ik zelf ook nog een vraag. Mijn borst-/schaamhaar groeit extreem langzaam. Een goeie vriend van me heeft veel borst-/ lichaamshaar dat wel 5 keer zo snel groeit als dat van mij. Hij is helemaal kaal en ik heb vooralsnog al mijn haar (al vraag ik me af of het niet dunner wordt). Ik heb wel eens gelezen dat fina je lichaamshaar minder snel doet groeien. Kan ik daaruit concluderen dat ik weinig DHT produceer en dat ik dus eventueel beter aan de receptor-blockers kan gaan dan aan de DHT-'blockers'?
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2007, 21:08   #55
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Ik (31) scheer mezelf niet altijd helemaal glad, maar ik houd het allemaal wel bij (hoewel er weinig valt bij te houden). Oerwouden onder je oksel of bij je geslacht vind ik echt geen gezicht en borsthaar hoef je ook je overhemd niet uit te laten groeien. Dat haar had vroeger in de oertijd misschien een functie, ik zie de functie er niet zo heel erg van in tegenwoordig. En mannen die rughaar hebben, moeten dat ook echt ff laten waxen. Een 'comb-over' staat zelfs een stuk beter dan zo'n pels op je rug!
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2007, 21:16   #56
Yglodokus
Registered User
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 120
t is een trend, dus maak je geen zorgen
Yglodokus is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2007, 21:35   #57
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523
Ik heb zelf heel weinig lichaamsbeharing, maar ik houd het iig wel goed bij. Helemaal overal kaal hoeft niet wat mij betreft, maar overal lange bossen haar vind ik er echt niet uitzien. Ik ben trouwens zelf gay maar denk ik dat dat er niet zoveel mee te maken heeft.

Nederlandse profs die in Italie gaan voetballen worden altijd flink uitgelachen als ze voor het eerst in de kleedkamer komen omdat ze zo onverzorgd behaard zijn. Net zoals dat jaren geleden al gebeurde toen ze daar met witte sportsokken aankwamen .

Heb ik zelf ook nog een vraag. Mijn borst-/schaamhaar groeit extreem langzaam. Een goeie vriend van me heeft veel borst-/ lichaamshaar dat wel 5 keer zo snel groeit als dat van mij. Hij is helemaal kaal en ik heb vooralsnog al mijn haar (al vraag ik me af of het niet dunner wordt). Ik heb wel eens gelezen dat fina je lichaamshaar minder snel doet groeien. Kan ik daaruit concluderen dat ik weinig DHT produceer en dat ik dus eventueel beter aan de receptor-blockers kan gaan dan aan de DHT-'blockers'?
Wat is fina? Waar kun je het krijgen? Hoe werkt het?

Ben het met je eens dat helemaal geen haar ook niets is ik heb het dan ook niet over smoothy's, want dat vind ik dus ook niets. Gladde borst en buik, getrimde oksels en schaamhaar das wel prettig!

Groet,
Elmario
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2007, 21:36   #58
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yglodokus
t is een trend, dus maak je geen zorgen
Doe ik ook niet hoor, ken mezelf heel goed!

Groet,
Elmario
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2007, 07:32   #59
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elmario
Wat is fina? Waar kun je het krijgen? Hoe werkt het?

Ben het met je eens dat helemaal geen haar ook niets is ik heb het dan ook niet over smoothy's, want dat vind ik dus ook niets. Gladde borst en buik, getrimde oksels en schaamhaar das wel prettig!

Groet,
Elmario
kijk in het haarwoordenboekje, daar staat het helemaal beschreven.
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2007, 16:18   #60
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
Ik heb het gisteren toch maar weer eens geschoren...

Al het lichaamhaar blijft (op die kale plek op mn been na dan ....)

Scrotum volledig glad geschoren en de rest echt goed kort geknipt. Deze keer minder last van jeuk doordat ik het in etappes gedaan heb met veel scheerschuim en erna behandeld (lol het woord al ) met aftershave balsem.....


en ja het is idd een trend. Velen verwachten van vrouwen dat ze het doen, dus ik doe het dan ook maar =) Al vind ik okselhaar bij mannen heel normaal en het heeft een functie =) (zweetvangnet)


mvg FEAR THE HAIR
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
donshaar verwijderen buurt breda knorretje Hirsutisme - Behandelingen 1 23 september 2011 20:30
verwijderen bean Hoe gebruik ik het Forum? 6 31 oktober 2008 06:47
haar electronisch verwijderen: blijvend Bart -bold Hirsutisme - Behandelingen 8 21 maart 2002 09:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.