Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juni 2013, 08:30   #61
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Jee, jij bent geirriteerd Arashi....
Veel verloren op de beurs de afgelopen dagen (bent immers beurshandelaar begreep ik) ?
Uiteraard ziet het er goed uit bij mij gebruik immers Toppik
Je zegt steeds dat mensen een goed resultaat hebben bij Hasci.
Het ligt helemaal aan mij volgens jou...
Wie heeft hier dan gepost met een goed resultaat van Hasci ?
Ik heb zie ze niet.
Nu krijgen we natuurlijk weer een foto van Wesley Sneyders zoals iedere keer....
Zelf kwam je al vrij snel aan dat je een tweede ingreep ging plannen. Als jij een goed resultaat had behaald had jij dat echt niet nodig gehad.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 25 juni 2013 om 08:47
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2013, 09:52   #62
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
Jee, jij bent geirriteerd Arashi....
Veel verloren op de beurs de afgelopen dagen (bent immers beurshandelaar begreep ik) ?
Uiteraard ziet het er goed uit bij mij gebruik immers Toppik
Je zegt steeds dat mensen een goed resultaat hebben bij Hasci.
Het ligt helemaal aan mij volgens jou...
Wie heeft hier dan gepost met een goed resultaat van Hasci ?
Ik heb zie ze niet.
Nu krijgen we natuurlijk weer een foto van Wesley Sneyders zoals iedere keer....
Zelf kwam je al vrij snel aan dat je een tweede ingreep ging plannen. Als jij een goed resultaat had behaald had jij dat echt niet nodig gehad.
Topicstarter is tevreden, Nijmegen2 is tevreden, ik ben tevreden. Wie is er niet tevreden hier op jou na ? Het enige is dat HASCI waarschijnlijk minder haartjes/graft transplanteert waardoor je meer grafts nodig zal hebben dan bij andere klinieken. Tenminste, die conclusie trek ik zelf als ik naar de 50 graft testen kijken van ze, daar ligt de nadruk steeds op single hair grafts en op een aantal doubles, maar vrijwel geen triples, terwijl de gemiddelde hair/graft 2.5 is. Dus het zou zou maar kunnen dat als je 800 grafts bij HASCI doet, dat dat gelijk staat aan 500 grafts bij een normale FUE.

Omtrent de hergroei van HASCI is heel wat te doen en het is nog steeds onduidelijk, dat is wel heel erg jammer. gc83uk van het TBT forum gaat over 3 maanden voor zijn 4e HST en is dan van plan elke graft op zn hoofd op de foto te zetten, zodat er dan eindelijk eens harde uitspraken omtrent de hergroei kunnen worden gemaakt.

Echter is en blijft HASCI de enige procedure geven die vrij is van littekens, dat vond ik zelf wel heel erg belangrijk en het herstel dat heel snel gaat bij HASCI vond ik ook helemaal top.

Je kan de prijs opgeven als nadeel van HASCI, net als dus dat je meer grafts nodig zult hebben voor een vergelijkbaar resultaat, maar dat gelul over dat je na een HST niet zonder topik kan slaat natuurlijk nergens op, dan moet je gewoon meer grafts nemen. Ik zou sowieso al nooit voor een HT onder de 1600 grafts gaan en al helemaal niet bij HASCI.

Het is gewoon een rekensommetje. ALs je minder dan 75 haartjes/cm2 hebt dan zal het dun ogen. EIgenlijk zeggen ze vaak dat een natuurlijk resultaat pas vanaf 50 grafts/cm2 ontstaat, dus dat zijn gemiddeld 125 haartjes/cm2. Als je dan het gemiddelde aantal haartjes/graft op bijvoorbeeld 1.5 schat bij HASCI, dan zie je al dat je met 1000 grafts en dan dus 1500 haartjes, je slechts 12 cm2 kan doen.

En nogmaals, ik vond jouw resultaat helemaal niet slecht voor zo weinig grafts, vond het er keurig uitzien als je het aantal grafts meeneemt.

Laatst gewijzigd door Arashi; 25 juni 2013 om 10:10
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2013, 16:01   #63
jdh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2010
Berichten: 124
Wat een gezeik hier zeg.

Ik heb DPA en erg fijne haren, dus een volle bos is simpelweg niet haalbaar. Dat is me voor de behandeling al duidelijk gemaakt en dat heb ik geaccepteerd. Mensen met DPA zijn in principe NW7 met wat meer haar verdeeld over de scalp. Ik ga me hiervoor niet voor 5000 grafts laten slachten in Turkije; de donorgebieden die ik daar heb gezien zijn ronduit schokkend te noemen.

Waar ik om heb gevraagd is een symmetrische, natuurlijk ogende haarlijn (mijn haarlijn was aardig "aangevreten") en dat heb ik gekregen. Daar ben ik dik tevreden mee. Liever dat en wat toppik dan een Zwitserse gatenkaas op m'n achterhoofd. De procedure is nu zelfs bij de kortste tondeuse-stand volledig onzichtbaar. Dat vind ik belangrijk. Mijn foto's draaien om de haarlijn en die ziet er verdomd netjes uit.

Sommige mensen moeten echt hun verwachtingspatroon bijstellen. En zeker het resultaat van een ander niet beoordelen als ze de doelstelling niet kennen.
__________________
Regime tegen mijn DPA

- 1.25mg finasteride om de dag (15-02-2011, gestopt in juni 2012 wegens bijwerkingen, opnieuw gestart in februari 2013)

- Nizoral 1% om de dag (sinds 24-02-2011)

- Minox 5% iedere dag (sinds 27-03-2011, gestopt in februari 2013 wegens gebrek aan effect en kostprijs)

Fina/minox/keto - Resultaat na 6 maanden

- 21 dec 2012: 1000 grafts HST bij HaSci (update geplaatst in April 2013)

Laatst gewijzigd door jdh; 25 juni 2013 om 16:07
jdh is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.