Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 augustus 2013, 17:12   #1
kimmoreels87
Kim
 
Geregistreerd: 12 augustus 2013
Locatie: Alsemberg
Berichten: 9
1000 grafts FUT en 3000 grafts FUE bij Hairplus medical care

Hoe is het consult verlopen?
Het consult is heel goed verlopen, ik werd heel goed opgevangen. Alles werd mij tot in het kleinste detail uitgelegd voor de behandeling. Ze waren allemaal heel beleefd en begripvol.

Wanneer heeft u de haartransplantatie ondergaan?
Ik heb er verschillende moeten doen. Er zat altijd minimaal een jaar tussen, de laatste haartransplantatie is ongeveer anderhalf jaar geleden.

Hoe is de behandeldag verlopen?
Heel goed, al moet ik wel toegeven dat de prikken/verdovingen op het hoofd heel gevoelig waren bij mij, maar ik weet dat die nodig zijn voor een goed verloop tijdens de behandeling.

Bent u tevreden over de behandeling door het medisch team?
Ik ben zeker tevreden over de behandelingen. Zowel de rechterkant, de linkerkant als de kruin zijn heel goed gevuld. Ik ben heel erg blij met het resultaat.

Hoeveel grafts zijn er getransplanteerd?
Mijn eerste haartransplantatie was in België, deze FUT van 2000 grafts was geen succes, er was totaal geen hergroei. De eerste keer bij Hairplus was een FUT van 1000, daarna nog 3 keer ongeveer 1000 grafts FUE. Bij Hairplus heb ik dus zo’n 4000 grafts laten transplanteren. We hebben elke keer gekozen voor 1000 grafts, om te bekijken hoe goed het donorgebied bleef. De foto’s zijn van voor de eerste haartransplantatie bij Hairplus (met nat haar) en van ongeveer een jaar na de laatste bij Hairplus (met droog haar).

Hoe heeft u de periode ervaren van de haartransplantatie tot de hergroei van de getransplanteerde haren?
Het was in het begin moeilijk om te slapen en te liggen, maar na 3 a 4 dagen ging het al veel beter en na een week kon ik weer gerust plat liggen.

Hoe bevalt het resultaat?
Mijn haarlijn was helemaal weg, dit is goed behandeld. Zelfs mijn kruin heeft nu een mooie haar dichtheid. Zie hiervoor de foto’s.
Ik heb weer veel meer zelfvertrouwen dan voordat ik de haartransplantaties heb ondergaan.


Ik sta open voor vragen indien iemand die wilt stellen no problem .

Mijn voor en na foto's staan erbij neem maar een kijkje.

Met vriendelijke groeten,

Kim Moreels
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor en na foto's haartransplantatie Kim (1).JPG‎ (53,8 KB, 253x gelezen)
kimmoreels87 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2013, 18:00   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Wow, je hebt een flinke geschiedenis met haartransplantaties! Zou je misschien iets meer daarover kunnen vertellen? Ik ben altijd nieuwsgierig naar de manier waarop anderen hun strijd tegen kaler worden voeren
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2013, 17:44   #3
kimmoreels87
Kim
 
Geregistreerd: 12 augustus 2013
Locatie: Alsemberg
Berichten: 9
Beste,


Natuurlijk maar wat wil je weten? er is veel.
De behandeling of hoe ik preventie heb tegen kaalheid zoals de pilletjes die ik neem? .

Vraag maar alles ik antwoord zeker terug .


Met vriendelijke groeten.

Kim Moreels.
kimmoreels87 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2013, 18:39   #4
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Nou ja, je hele verhaal is eigenlijk interessant. Hoe was je situatie voor je allereerste HT?Wat heb je toen laten doen met die 2000 grafts? Sloeg echt niks aan of viel het resultaat tegen omdat ze te dun uitgesmeerd waren over een te groot oppervlak? Waarom die tweede FUT? Viel het litteken tegen en heb je dat gelijk laten corrigeren? Hoe zijn steeds die 1000 grafts ingezet? Verdichting of per zone (haarlijn, middendeel, kruin)? Is je donorgebied nog te gebruiken voor een vervolg? ....

Overigens, mooi resultaat hoor! Als je tegen een buitenstaander vertelt dat je vecht tegen kaler worden, dan kijkt ie je raar aan
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2013, 19:57   #5
kimmoreels87
Kim
 
Geregistreerd: 12 augustus 2013
Locatie: Alsemberg
Berichten: 9
Beste,



Wel de eerste transplantatie was in de wellniskliniek in Belgie.
De haartransplantatie was een flinke flater ja want ik had geen goed resultaat.De dokter zei altijd tegen mij " ja maar dat heeft wat tijd nodig hoor " enzo en dan na 2 maanden niets, was het 3 maanden niets, en dan zo verder een jaar en ik had nog geen resultaat mijn kaalheid was gebleven. Toen natuurlijk toen was ik gewoon wat kaal rond de haarlijn, de verdunning was nog niet op mijn kruin of in de middekant van mijn hoofd.De litteken viel goed mee ze hebben die op mijn hoofd gedaan waar het niet zichtbaar was.Dit maakte me ook wat woedend want niet alleen betaalde ik voor eeen transplantatie van 2000 euro ( waar ik toen een lening moest voor aanvragen,in mijn eigen land kon ik niet eens op aftbetaling ), en ik had 1200 grafts moeten krijgen en ik had ook een grote litteken op mijn achterhoofd.Dan vraag ik mij af wat hebben ze met al die niet getransplanteerde haren gedaan die ze hebben uitgenomen.Ik wil ze niet zwart maken hoor,maar het is gewoon zo gebeurd.Ze hebben mij ook geen finasteride voorgeschreven iets dat dokter Ed na de eerste behandeling wel al had gedaan.Ik geloof wel in die pilletjes dat die preventeren dat je nog haren verliest of in het slechtste geval heel langzaam.Maar die andere kliniek had mij niets verteld en ze hadden mij ook niet genoeg verzorgen toegediend toen ik naar huis moest gaan ik kreeg geen pilletjes voor de pijn en had erg afgezien iets dat ik wel kreeg ik HMC.Ik had mijn beklag willen doen maar ik wist dat het niets zou opleveren,de dokter zou blijven zeggen " nog even geduld ".Na die slechte ervaring wou ik tog nog een behandeling laten doen want had nog kaalheid overal.De bedoeling was om gewoon de haarlijn van voor te behandeling en de verdoving die ze mij toe dienden was 1 grote prik in de center van mijn achterhoofd,afschuwelijk veel pijn.Ik was wel inslaap gevallen tijdens de behandeling,maar toen ik wakker werd " tijdens de behandeling " zag ik af van de pijn.En ze gaven mij geen 2de verdoving echt waar.Ze gaven mij wel een pilletje maar dat haalde niet veel uit.De 2de viel veel beter mee maar helaas had ik toen ook een litteken moeten zetten ik wou een grote behandeling want had nog veel kaalheid en dacht van mischien kan ik dit in 1 maal goed maken.Maar op dat moment had ik teveel kaalheid en had ik daar bij stilgestaan dan had ik die in kleinere behandelingen laten doçen.We ded die elke keer in zones.Ofwel van voor ofwel in het midden en de kruin hadden we er eerst bijgedaan dat was niet zoveel werk mar de rest wel.De andere transplantaties waren verdeeld in kleinere behandeling en dus had ik geen littekens meer laten zetten gelukkig .Ja anders kunnen ze een tekening maken op mijn achterhoofd met al die lijnen.En de mensen van HMC waren zo goed genoeg om die 2de litteken zo onopvallend mogelijk te maken en ze deden dat heel goed.Dan had ik nog paar andere behandelingen achter de rug waar ze telkens haren neemden van mijn achterhoofd.Ik dacht na een tijd van oei als ik dit blijf doen zal ik kaal worden vanachter.Maar je ziet niets van verdunning en das heel goed.Ze hebben er goed rekening mee gehouden en goed verdeeld.Mijn donorgebied is zeker nog te gebruiken ik zeg het je ziet echt niets van de haren die er zijn uitgenomen,en er waren iedere behandeling zo een 1000 uitgenomen ik heb ze altijd zelf gezien tijdens de behandeling dus.Ze hebben dat goed gedaan zowel uitnemen als terug inplanten.Nu die littekens zijn helaas voor het leven maar zolang ik mij niet kaal scheer zie je er niet svan gelukkig.En nu is men haar al wa langer dan een maand geleden.Ik blijf vechten tegen kaalheid ik hoop gewoon dat die finasteride echt blijft werken.Want als ik nu nog haar verlies zoals vroeger dan ben ik bang dat ik depresief zal worden,ik heb zoveel gedaan daarvoor en wil het houden zoals het is nu hopelijk groeien er mischien nog haren uit die al geplanteerd waren van de laatste behandeling.Ik blijf finasteride nemen en ook minoxidil en gebruik goede shampoo die dermatologisch is voorgeschreven.We zullen wel zien he tot nu toe heb ik nog niets verloren sinds men 21 integendeel ik heb veel haren bijgekregen.Ik hoop dat ze blijven echt.Anders was alles voor niets geweest.Indedaad als je dat verteld kijkje raar aan.maar ik ken nietveel mensen met kaalheid .Das niet eerlijk waarom ik dat had en zei niet.Ik heb me dat dikwijls afgevraagd ik dat dat het bij ons genetisch is.Ik hoop dat ik ze heb afgeremd de kaalheid kaal worden op men 40ste is ook erg mar dan minder als nu, maar nu ben ik nog te jong vind ik voor kaal te worden.



Moest ik iets vergeten zijn laat me dan weten he .Of als je nog iets wilt weten.
zo'n ervaringen zijn inderdaad wel leuk te vertellen,maar ik kom het liever niet onder ogen .


Totgauw .


Met vriendelijke groeten.


Kim Moreels.
kimmoreels87 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2013, 21:26   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Je hebt een behoorlijk lange weg afgelegd om te komen waar je nu bent! Ik begrijp nu ook beter waarom je zoveel kleine behandelingen hebt gehad. Ik moet ook wel zeggen dat je veel pech hebt gehad met die eerste aanbieder. Het moet je veel moeite hebben gekost om weer genoeg vertrouwen in klinieken te krijgen voor je tweede behandeling. Hoe ben je toen trouwens bij Hairplus gekomen? Voor iemand uit België vind ik het een opvallende keuze

Je hebt geluk met de littekens. Soms willen die wel eens tegenvallen en ook voor latere FUE's kunnen ze hinderlijk zijn. Ze moeten namelijk niet gaan doorschemeren als er veel grafts worden uitgenomen!

Ik denk dat je er verstandig aan doet om finasteride en minoxidil te gebruiken, zeker zolang je nog oude haren wilt behouden. Hoe lang gebruik je die middelen nu eigenlijk al?

O ja, een goedbedoelde tip. Als je je verhaal in stukje breekt (alinea's), dan leest het iets rustiger. Als lezer kun je dan na een stukje lezen even pauzeren bij de regel om te overdenken wat je hebt gelezen voor je verder gaat
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2013, 21:35   #7
EvW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Berichten: 68
Ik vraag me wel eens af hoeveel mensen een eerste slechte ervaring hebben gehad met een haartransplantatie. Mijn eerste ervaring was namelijk ook een enorm drama, met maximaal 15% hergroei van het getransplanteerde haar. Gelukkig is er tegenwoordig steeds meer te vinden op internet en fora over de verschillende aanbieders!
EvW is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2013, 20:17   #8
kimmoreels87
Kim
 
Geregistreerd: 12 augustus 2013
Locatie: Alsemberg
Berichten: 9
hey sorry dat ik zolaat heb gereageerd ik wou gisteren er op komen maar was weg .


Bedankt voor je tips ik zal dat zeker onthouden .

Wel finasteride gebruik ik al vanaf het begin das al een jaar en 5 maand denk ik ,mijn geheugen laat me wat in de steek hehe.

Ik heb zeker geen last van mijn littekens nu maar ik kan men haar niet op milimeter afscheren anders valt het wel op helaas.

Maar ik mag wel men haar kort doen ze gewoon niet milimeteren of kaal.

Desondanks dat ik veel haren heb moeten laten weg nemen vind ik wel dak nog erg veel haar heb en das wel super leuk.


Wel ik heb 3 klinieken afgegaan voor ik op deze ben gekomen ik had eerst een mail gestuurd en dan eens gebeld voor wat meer info,ben daarna ook eens gepasseerd voor een consult .

Ik zeg het de wellneskliniek echt slecht voor alle cosmethica behandelingen zou ik niet gaan en er is ook een grote groffe arts bij die had een programma vroeger bij ons.

Zijn bedoeling was om mensen te behandelen,die grote mankementen hadden zoals " kromme neus, en andere gezichtselementen die slecht waren " de behandelingen waren voor die mensen wel gratis dien in aanmerking komen maar tegen 1 groet prijs.

Hun waardigheid,die arts had letterlijkdie mensen uitgescholden,en sommige werden uitgescholden en niet behandeld omdat het zo gezegd niet mogelijk was ze te helpen.

Ik was echt gedegouteerd ( walgelijk ) om die programma te zien.
Maar dat was na ik mijn haartransplantatie had gedaan.


Ik ben echt blij dat ik bij HMC ben terecht gekomen echt .

Wat was uw ervaring?


Mvg.


Kim Moreels.
kimmoreels87 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2013, 20:19   #9
kimmoreels87
Kim
 
Geregistreerd: 12 augustus 2013
Locatie: Alsemberg
Berichten: 9
indedaad dat is correct ik zelf vind dat ook maar ik ben blij met wat ik al heb gevonden ik heb nu wel wat meer dan 15% maarja mijn eerste in de wellnes kliniek was maar 5% lol of nog minder.Ze hadden gewoon mijn bakkebaard wat opgevuld en op mijn hoof praktisch niet gepland.Sommige zijn niet instaat dit te doen of het kan ze niet veel schelen.


Ik ben echt blij dat ik zoveel behandelingen heb mogen doen,het was ook wel nodig bij mij .



Mvg.


Kim Moreels.
kimmoreels87 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2013, 21:14   #10
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimmoreels87 Bekijk bericht
Wel finasteride gebruik ik al vanaf het begin das al een jaar en 5 maand denk ik ,mijn geheugen laat me wat in de steek hehe.
Oei, pas maar op, dalijk blijkt het een bijwerking te zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimmoreels87 Bekijk bericht
Wel ik heb 3 klinieken afgegaan voor ik op deze ben gekomen ik had eerst een mail gestuurd en dan eens gebeld voor wat meer info,ben daarna ook eens gepasseerd voor een consult .
Was dit bij je allereerste ingreep of toen je wijzer was geworden? ... Ik vind dat een minder mooi punt van sommige klinieken. Die weten dat mensen soms half in paniek bij hun komen en dan proberen ze hun meteen te binden. Goed shoppen zoals jij hebt gedaan is wel verstandig! Maar soms moet je ook gewoon geluk hebben om bij een goede kliniek te belanden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimmoreels87 Bekijk bericht
Wat was uw ervaring?
Mijn ervaring is terug te lezen in . Maar dat is een heel verhaal

Ik heb me vooral op internet goed ingelezen en ik heb uiteindelijk in 2006 voor de toen een van de meest ervaren klinieken, Prohair, gekozen. Bij het consult wist ik meteen dat ik goed zat. En dat ze een gunstige prijs hadden was natuurlijk ook niet mis. Al is de prijs van zowel Prohair als de concurrenten daarna nog flink gezakt.

Mijn kaling was nog niet enorm ver gevorderd en ik houd het nu al bijna 10 jaar redelijk stabiel met minoxidil en finasteride, net als jij. Ik heb in eerste instantie mijn haarlijn laten verdichten en mijn inhammen iets laten verondiepen. 3 jaar later heb ik het nog een klein beetje geperfectioneerd, zodat ik nu 2300 grafts in de haarlijn en inhammen rijker ben.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2013, 17:26   #11
kimmoreels87
Kim
 
Geregistreerd: 12 augustus 2013
Locatie: Alsemberg
Berichten: 9
Ja inderdaad veel klinieken profiteren van het feit dat jij terug die haren wilt en geven je allerlei valse beloftes maar bij deze was het niet vals.Ik kan wel zeggen dat ik geluk had maar dat mocht ook wel ik ga binnen en mand nieuw foto van men haar opzetten voor de recente resultaat.Natuurlijk de volume als ik er gel in doe blijf het zelfde het zal niet als vroeger zijn maar das gewoon om een beeld te geven.

Ik zal u ervaring ook eens lezen kan ook interessant zijn .



Mvg.


Kim Moreels.
kimmoreels87 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2013, 17:40   #12
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Anthonie, ik begrijp dat je al een vrij ruime tijd geleden (10 jaar) een HT hebt ondergaan, heb je in die tijd een afname in kwaliteit (of zelfs hoeveelheid) van je HT haar bemerkt? Of staan ze nog immer fier overeind?

EDIT: Blijkbaar niet 10 jaar zie ik nu dus, maar wel een aantal jaar dus...

Laatst gewijzigd door Kalio; 19 augustus 2013 om 17:43
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2013, 18:02   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalio Bekijk bericht
Anthonie, ik begrijp dat je al een vrij ruime tijd geleden (10 jaar) een HT hebt ondergaan, heb je in die tijd een afname in kwaliteit (of zelfs hoeveelheid) van je HT haar bemerkt? Of staan ze nog immer fier overeind?

EDIT: Blijkbaar niet 10 jaar zie ik nu dus, maar wel een aantal jaar dus...
7 jaar, met een soort finishing touch 4 jaar geleden en alles zit nog perfect
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2013, 20:22   #14
kimmoreels87
Kim
 
Geregistreerd: 12 augustus 2013
Locatie: Alsemberg
Berichten: 9
Hey Antonieh ik heb een vraagje voor je, die finasteride als die datum vervalt mag je die nog blijven gebruiken?.Ik denk het wel ma ben niet zeker.
Das mischien een domme vraag maar omdat ik niet zeker ben en jij gebruikt dat ook .
Ik kan dat ook aan de dokter vragen maar ik wil hem niet lastigvallen voor zo iets.
Als je tijd hebt laat me dan iets weten he aub .
Nog een fijne dag.

Mvg.

Kim Moreels.
kimmoreels87 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2013, 21:47   #15
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimmoreels87 Bekijk bericht
Hey Antonieh ik heb een vraagje voor je, die finasteride als die datum vervalt mag je die nog blijven gebruiken?.Ik denk het wel ma ben niet zeker.
Das mischien een domme vraag maar omdat ik niet zeker ben en jij gebruikt dat ook .
Ik kan dat ook aan de dokter vragen maar ik wil hem niet lastigvallen voor zo iets.
Je dokter zal nee zeggen.

Zelf gebruik ik op het moment pillen met een vervaldatum van november 2011. Ze moeten toch iets op het pakje zetten
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.