Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 maart 2011, 19:00   #1
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Spectral DNC

Ik zit al een (te lange) tijd te twijfelen over minoxidil maar heb nu goede dingen over Spectral DNC gelezen. Denk dat ik dit ga aanschaffen, is dit een betere versie van minoxidil? Er zitten nl wel meer bestanddelen in. http://minoxidil-bestellen.com/spect...FUww3godlQHh9Q is dit een goed adres om het te kopen?

Groetjes
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2011, 19:21   #2
yanez
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 21
Ik heb geprobeerd veel verschillende soorten minoxidil en ik moet zeggen dat ik de beste Spectral DNC gevonden

anderen heb ik niet de huid irriteren en de Spectral is ook zeer effectief

Ik heb ook geprobeerd de Spectral DNC-L, een goed product

ze mee te nemen waar ik vertel hen dat ik besteld heb van hier
http://www.feelunique.com/search?q=spectral+DNC&go =

Ik denk dat veel goedkoper dan de site die u verbonden
yanez is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2011, 23:11   #3
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Kijk, da's duidelijke taal yanez ;-)
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2011, 00:00   #4
yanez
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Kijk, da's duidelijke taal yanez ;-)


yanez is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2011, 23:32   #5
Balende
HaarWeb lid
 
Balende's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 151
Gebruik t ook weer sinds enkele dagen. Heb het een aantal jaar geleden gebruikt, maar ben gestopt vanwege die afschuwelijke gele kleur en smerige geur. Wat me opvalt is dat de gele kleur nu nagenoeg verdwenen is en dat het niet meer zo smerig ruikt.

Wat ik overigens wel vreemd vind, is dat het flesje en doosje (itt revita shampoo) niet verzegeld zijn. Nu weet je in feite nog minder zeker wat er in zit. Maar goed ik vertrouw maar dat het geen nep spul is. Btw gekocht bij Biovea.
Balende is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 00:03   #6
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Ik heb mijn spectral en revita ook van Biovea. Duurt even voor je hebt hebt, weekje of twee, maar het komt heus!

Voor wat betreft spectral ten opzichte van minoxidil van kirkland ben ik erg tevreden. Had van kirkland nog wel eens 'vlokken' in mijn haar en van de veel drogere spectral niet. Enige is dat de spectral het haar weer keihard maakt , maar dat kun je er zo afhalen als je er met je hand doorheen gaat. Over de werking kan ik niet zoveel zeggen, heb de laatste tijd erg geswitched in mijn regime dat ik niet zo goed weet hoe het gaat , behalve dat het meeste haar er nog zit!

Nu maar hopen dat m'n nieuwe 'strijdplan' waar spectral deel van uit maakt helpt, want wil niet teveel middelen meer die rommelen met androgenen.

Kortom, als je geld genoeg hebt, koop spectral. Anders koop je gewone minox. Minox is immers ook in spectral het enige bestanddeel dat een bewezen werking heeft. De rest lijkt te helpen maar is nooit met menselijke trials aangetoond volgens mij...
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 00:51   #7
yanez
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balende Bekijk bericht
Gebruik t ook weer sinds enkele dagen. Heb het een aantal jaar geleden gebruikt, maar ben gestopt vanwege die afschuwelijke gele kleur en smerige geur. Wat me opvalt is dat de gele kleur nu nagenoeg verdwenen is en dat het niet meer zo smerig ruikt.

Wat ik overigens wel vreemd vind, is dat het flesje en doosje (itt revita shampoo) niet verzegeld zijn. Nu weet je in feite nog minder zeker wat er in zit. Maar goed ik vertrouw maar dat het geen nep spul is. Btw gekocht bij Biovea.


geel in Spectral DNC-L is niet meer, kwam naar buiten met nieuwe formuleringen die meer esthetische

probeer het
yanez is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2011, 19:46   #8
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balende Bekijk bericht
Gebruik t ook weer sinds enkele dagen. Heb het een aantal jaar geleden gebruikt, maar ben gestopt vanwege die afschuwelijke gele kleur en smerige geur. Wat me opvalt is dat de gele kleur nu nagenoeg verdwenen is en dat het niet meer zo smerig ruikt.

Wat ik overigens wel vreemd vind, is dat het flesje en doosje (itt revita shampoo) niet verzegeld zijn. Nu weet je in feite nog minder zeker wat er in zit. Maar goed ik vertrouw maar dat het geen nep spul is. Btw gekocht bij Biovea.
Ik had voor een tweede keer bij biovea besteld. Wel prima bedrijf maar kreeg nu ook een flesje waar het pipet al in zat in plaats van zilverfolie als verzegeling. Heb een mailtje gestuurd naar ds labs en dat klopte bij die serie zei ze. Maar waarschijnlijk wordt het in de toekomst weer verzegeld..
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2011, 20:41   #9
Balende
HaarWeb lid
 
Balende's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 151
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Ik had voor een tweede keer bij biovea besteld. Wel prima bedrijf maar kreeg nu ook een flesje waar het pipet al in zat in plaats van zilverfolie als verzegeling. Heb een mailtje gestuurd naar ds labs en dat klopte bij die serie zei ze. Maar waarschijnlijk wordt het in de toekomst weer verzegeld..
Oké, gelukkig maar dan. Ik heb ook nog de oude formule geloof ik die me 5 procent minoxidil ipv 4,5. Toen ik het een aantal jaar geleden gebruikte zat er ook geen verzegeling op, maar dat was via eBay.. We zullen t zien bij de volgende bestelling.
Balende is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2011, 21:01   #10
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balende Bekijk bericht
Oké, gelukkig maar dan. Ik heb ook nog de oude formule geloof ik die me 5 procent minoxidil ipv 4,5. Toen ik het een aantal jaar geleden gebruikte zat er ook geen verzegeling op, maar dat was via eBay.. We zullen t zien bij de volgende bestelling.
Dit is mijn mail:

On top of the box a number is mentioned: dnc0000014011
On the bottom: 102111fexp6/13

Hopefully this will do, thanks for the quick reply!

En dit de reactie:

Many of the bottles from batch 102111 were packaged this way, but this may not be a permanent change.

Overigens heb ik volgens mij nog wel 5% minox. Heb jij eenzelfde serienummer?
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2011, 21:06   #11
Balende
HaarWeb lid
 
Balende's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 151
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Dit is mijn mail:

On top of the box a number is mentioned: dnc0000014011
On the bottom: 102111fexp6/13

Hopefully this will do, thanks for the quick reply!

En dit de reactie:

Many of the bottles from batch 102111 were packaged this way, but this may not be a permanent change.

Overigens heb ik volgens mij nog wel 5% minox. Heb jij eenzelfde serienummer?
Ja, bij mij staat er ook 102111
Balende is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2011, 17:39   #12
Jazper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2011
Berichten: 22
Dag mensen van Haarwebforum... dit is trouwens mijn eerste berichtje.. ik lees hier op Haarweb al +- een half jaar, maar nu eens een reactie geven :-)

Nadat mijn vooraad Minoxidil van Dr.Lee op was, moest ik helaas een andere leverancier zoeken... dan bij Biovea terecht gekomen en Spectral DNC besteld... heb ik eergisteren ontvangen... VERZEGELD...
Lot-code = 102111 en 't product is wat geel-achtig... ik heb ook de gewone Minoxidil van Spectral/DS Laboratories.. die was niet verzegeld...

trouwens.... ik mis de minoxidil van Dr.Lee :-( die was TOTAAL niet vettig en die van DS Laboratories wel :-(
Jazper is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2011, 17:56   #13
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Je zou Spectral UHP kunnen proberen; daar schijnt geen glibberige/vettige glycerine in te zitten.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2011, 18:01   #14
Jazper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2011
Berichten: 22
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Je zou Spectral UHP kunnen proberen; daar schijnt geen glibberige/vettige glycerine in te zitten.
ik heb Spectral UHP en die maakt je haar dus wél vettig :-(

de enige tot hiertoe die m'n haar niet vettig maakte was die van Dr.Lee...
Jazper is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2011, 18:11   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dan zou je eens van dr. Lee te weten moeten zien te komen welke soort alcohol hij gebruikte of je gaat Rogaine FOAM gebruiken.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.