Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 9 juli 2007, 12:09   #1
Experienced
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juli 2007
Berichten: 5
FUT vs FUE

Hoi,

enkele dagen geleden heb ik een FUE (2700 grafts, voorste 1/3 deel) ondergaan bij ProhairClinic in Mechelen (België). Hoewel het nog een tijdje wachten is op het eindresultaat, ben ik er nu al van overtuigd dat er schitterend werk geleverd is!

Het is niet zozeer mijn bedoeling om deel te nemen aan discussies op dit forum, maar via deze weg wil ik alle mensen die eraan denken een haartransplantatie te ondergaan, aanraden om gebruik te maken van de FUE-techniek. Ik spreek hierbij uit ervaring...

Een tweetal jaar geleden heb ik een FUT-transplantatie (1700 grafts, wijkende haarlijn) laten doen bij een ander haarcentrum in België. Ik heb toen een week rondgelopen met enorme zwellingen, maandenlang last gehad van een pijnlijk litteken en gevoelloosheid, en last but not least, het resultaat voldeed helemaal niet aan mijn verwachtingen! Met de FUT-techniek ben je verminkt voor het leven (litteken + gevoel is nog niet zoals voorheen) en het resultaat (dichtheid + natuurlijkheid) is allesbehalve!

Ik ben nu enkele dagen na de FUE-ingreep en je kan reeds duidelijk zien dat de grafts zeer dicht op elkaar zijn ingeplant. Ik heb veel minder last gehad van zwellingen en de wondjes zijn echt al mooi genezen (in het donorgebied merk je er niets meer van!). De mensen bij ProhairClinic hebben fantastisch werk geleverd, het hele team heeft me schitterend verzorgd! Ik heb er echt waar naar geld gekregen! Een aanrader!

Conclusie: FUE is the best! No doubt!

Grtz,

Experienced.
Experienced is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.