Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 mei 2010, 22:56   #1141
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik vermoed dat er om meerdere redenen gekozen is om het in etappes te doen: 't lijkt dan voor de buitenwereld langzaam dicht te groeien en 't kost niet in één klap zo'n gigantisch vermogen. A.s. kerst gaat Roloff nogmaals naar Gho.
Tsja, allemaal leuk en aardig maar ik ben wel benieuwd naar de limitaties die Gho opwerpt. Kan hij alles dicht gooien als de patient dat wil en dat kan betalen? Daar zou ik wel meer over willen weten van Roloff en anderen die bij hem op consult geweest zijn.

Indien het antwoord ja is zal dit natuurlijk voor een aardverschuiving in de business zorgen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 23:40   #1142
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Het is precisiewerk wat een mens maar beperkte tijd kan volhouden. Als de chirurg meer dan 2 uren achter elkaar zo secuur moet werken, kun je al fouten verwachten.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 23:59   #1143
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Het is precisiewerk wat een mens maar beperkte tijd kan volhouden. Als de chirurg meer dan 2 uren achter elkaar zo secuur moet werken, kun je al fouten verwachten.
Het meeste werk wordt volgens mij meestal door een team assistentes gedaan. Die kunnen natuurlijk best rouleren onderling.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2010, 17:16   #1144
enroc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 25
Ik heb gewoon maar es een afspraak gemaakt, wil er mijn eigen mening over vellen! De 26ste ga ik erheen. Hij is tot november volgeboekt, dus populair is ie wel, dat schept vertrouwen!
enroc is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2010, 17:28   #1145
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door enroc Bekijk bericht
Ik heb gewoon maar es een afspraak gemaakt, wil er mijn eigen mening over vellen! De 26ste ga ik erheen. Hij is tot november volgeboekt, dus populair is ie wel, dat schept vertrouwen!
Iedere kliniek zegt uit commerciële overwegingen dat ze voorlopig vol zitten. Toch hebben de meesten binnenkort wel een gaatje voor je...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2010, 18:53   #1146
enroc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 25
Is misschien wel zo, begrijpelijk ook. Ik word van alle onduidelijkheid hier op het forum niet echt veel wijzer, vandaar zelf maar uitzoeken. Ik heb het idee dat het met de Gho techniek de minste littekens geeft en die hergroei, tja...dat zullen we dan wel meemaken. Voor mij is het het belangrijkst dat het zo natuurlijk mogelijk is en dat ik het daarna nog kan millimeteren. We zullen zien.

Wel is het gek dat hier bijna geen patienten van hem zitten. Maar die zijn misschien zo tevreden dat ze hier niet meer komen. Zo ja, wil ik graag hun ervaringen lezen!!!
enroc is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2010, 18:59   #1147
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door enroc Bekijk bericht
Wel is het gek dat hier bijna geen patienten van hem zitten. Maar die zijn misschien zo tevreden dat ze hier niet meer komen. Zo ja, wil ik graag hun ervaringen lezen!!!
De meeste mensen die een haartransplantatie willen ondergaan en voor die tijd zich hier inlezen, besluiten vrijwel allemaal om niet naar Gho te gaan...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2010, 20:51   #1148
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
fue is fue hoor, ze zijn identhiek.... dus dat gho het meest natuurlijke resultaat heeft klopt niet echt....
tegenover fut is deze techniek inderdaad veel beter zonder lidtekens ... maar tegenover gewone fue , wat deze techniek eigentlijk ook maar is , zit er dus geen verschil , het enige verschil zit hem in de prijs
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2010, 11:23   #1149
enroc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 25
Dus met gewone Fue ook geen kleine littekentjes? Als het allemaal hetzelfde is, waarom gaan mensen nog steeds naar hem? En waarom mag hij nog steeds reclame maken voor iets wat niet klopt? Ik vind het raar hoor!
enroc is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2010, 15:47   #1150
bally01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 7
Thumbs down

hallo allemaal

Ik ben niet vaak op deze site maar als ik er ben kijk altijd naar de discussies betreffende dr gho. Ik ben naamelijk bij hem op consult geweest, dr Gho zal nooit iemand een volle haardos kunnen teruggeven.
En wel hierom, hij zegt t namelijk zelf gewoon. Tijdens mijn consult adviseerde hij mij 1600 grafts voor de haar lijn en om volgend jaar terug te komen om het achter de haarlijn vol te gooien. Maar mijn kruin moest ik niks aan laten doen omdat je moeder natuur toch nooit zou kunnen kopieren. Dit waren exact zijn woorden, ik wist niet hoe gauw ik daar weg moest komen.

Ik snapte heel deze gozer niet meer, wel beweren dat het donorgebied teruggroeit want dat is het probleem niet zegt ie. Nou wat is dan wel het probleem?
Hij zei het ook met zo een gezicht van dat er eigenlijk toch wel een probleem is . Niet dat ik het verhaal geloof dat het donorgebied teruggroeit want als dat het probleem niet is, dan heb je ook geen probleem!!
bally01 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2010, 19:27   #1151
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
iedereen laat zich strikken door strakke verkooppraatjes over die gho....
die hergroei is nog steeds betwistbaar , want als die donor inderdaad teruggroeit , dan zit je met een bijna onuitputtelijke donor....
probleem is dat deze ingreep al heel wat jaren word uitgevoerd en dat niemand bewijs heeft dat er effectief teruggroei was in de donor...
hij zou ver moeten elke keer uit hetzelfde donorgebied moeten halen, maar ik denk wel dat hij dat niet zal durven...

het is na al die jaren nog steeds een vraagteken , ik zou niks liever zien dan dat het inderdaad correct is want dan maak je van kleine donor een superdonor
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2010, 02:18   #1152
enroc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 25
Jullie brengen me wel aan het twijfelen jongens!
Ik wil erin geloven, maar er is idd wel erg weinig, zelfs geen bewijs. En als het zo zou zijn, zou je het toch wereldkundig maken. Ook gek dat je amper iemand hoort die daar is behandeld en er positief over is. Hoe kan Gho nou niet een volle bos geven en een Prohair bijvoorbeeld wel. (vol is relatief, dat begrijp ik)
Welke zouden jullie mij adviseren? Zou graag dicht bij Amsterdam blijven, iig Nederland. Hoewel Prohair wel erg goed overkomt.
enroc is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2010, 07:03   #1153
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
het is jouw geld natuurlijk

mischien ook even bekijken hoeveel grafts er zou gedaan worden ? te zien hoe groot de te behandelen zone is
op gebied van megasessies zit je wel heel goedkoop bij prohair....
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2010, 12:06   #1154
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door enroc Bekijk bericht
Jullie brengen me wel aan het twijfelen jongens!
Ik wil erin geloven, maar er is idd wel erg weinig, zelfs geen bewijs. En als het zo zou zijn, zou je het toch wereldkundig maken. Ook gek dat je amper iemand hoort die daar is behandeld en er positief over is. Hoe kan Gho nou niet een volle bos geven en een Prohair bijvoorbeeld wel. (vol is relatief, dat begrijp ik)
Welke zouden jullie mij adviseren? Zou graag dicht bij Amsterdam blijven, iig Nederland. Hoewel Prohair wel erg goed overkomt.
Als je het geld hebt en lekker in de buurt wilt blijven dan gewoon doen. Gho staat goed bekend, toch?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2010, 13:03   #1155
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Enroc,
Je zou door dr. Gho een klein proefstukje kunnen laten doen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.