Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 maart 2008, 19:52   #166
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Voor ieder wat wils hé Maar kan begrijpen dat eens je een fut hebt gehad, een 2de fut makkelijker is. Maar hier gaan we niet meer verder lullen over FUT-FUE. In deze blog had ik gewoon graag mijn ervaring met de FUE methode kwijt. En mensen die aan een HT twijfelen of hierover info zoeken een beetje op weg te helpen.

x
Als je een thread opent vind ik niet dat je commentaar moet geven op mensen die het verschil willen aangeven tussen een FUT en een FUE , bij een thread kunnen verschillende meningen en andere dingen die belang hebben op een HT naar voren treden, je zult het nooit voor elkaar krijgen dat het alleen maar over jou onderwerp zal gaan en blijven.....
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 21:46   #167
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
ola pola Blizzy Tis hier maar enkel mijn bedoeling om mijn ervaring te delen over mijn FUE behandeling, niet meer of niet minder. Ik heb helemaal geen commentaar over FUT. Ik zou het alleen nooit doen maar dat is ieders mening. En ik zal niemand afbreken over het feit dat zij voor fut kiezen of gekozen hebben.
FUE is nu mijn keuze geworden maar heb evenveel respect voor mensen die voor iets anders kiezen. Dat moet ieder voor zich uitmaken hé.

Verder hoop ik dat ik met deze thread de 'drempel' verlaag voor andere die er aan twijfelen om er iets aan te laten doen... We leven tenslotte al in den 21ste eeuw hé. En dat geldt dan iedereen en eender welke behandeling

bij de weg, vandaag nog eens douche genomen. Steeds minder en minder te zien aan het getransplanteerde gebied.

@ Limbo, ik ben ook direct gaan werken na men behandeling. Heb er ook al goed mee gelachen, heb ene klant gehad die schrik had om mij een hand te geven. Die dacht wss dat ik één of andere ziekte had ofzo... humor!

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 17:44   #168
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Ik dacht er net aan, laat ik nog eens een berichtje posten.

Ondertussen is het exact 1 week geleden dat Prohair mij voorzien heeft van 2500 grafts. Eigenlijk nix nieuws te melden, mijn haar is terug aant groeien. Misschien hou ik het in de toekomst wel op enkele MM's, lekker gemakkelijk.
Bijna al mijn korstjes zijn verdwenen, af en toe met een haartje eraan vast. Pijn heb ik totaal niet gehad, ook geen zwellingen. Het gevoel in mijn receptorgebied begint ook stillaan terug te komen. Mijn donorgebied doet soms nog lastig met wat aardige prikjes, het laat met terugdenken aan die naaldenprikken van de verdoving Maar het is niet storend. Vandaag eens onder de zonnebank gaan liggen, uiteraard met iets op men kop.

Morgen ga ik op check-up bij Prohair, kben eens benieuwd. Hopelijk krijg ik groen licht om te sporten, want kijk er wel naar uit.

En voor de rest is het wachten en nog eens wachten hé.

Groeten!
x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2008, 11:40   #169
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Voila gisteren op controle geweest. Hartelijk ontvangen als gewoonlijk. Het ziet er allemaal goed uit. Het ontvangstgebied trekt naar het licht roze en jammer genoeg binnen de haartje stillekes aan uit te vallen... Soit, dat betekent dan alleen maar dat ze sneller kunnen teruggroeien hé.
Gisteren ook terug gaan trainen, ze hadden dat precies liever niet bij Prohair maar ik heb het rustig gehouden en het heeft zeker goed gedaan :-)
Eigenlijk heeft niemand van men ploeg iets gemerkt buiten dat men haar eraf is... En alweer enkel maar positieve commentaar over men coupe.

Nu is het wachten geblazen...

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2008, 16:11   #170
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Voila gisteren op controle geweest. Hartelijk ontvangen als gewoonlijk. Het ziet er allemaal goed uit. Het ontvangstgebied trekt naar het licht roze en jammer genoeg binnen de haartje stillekes aan uit te vallen... Soit, dat betekent dan alleen maar dat ze sneller kunnen teruggroeien hé.
Gisteren ook terug gaan trainen, ze hadden dat precies liever niet bij Prohair maar ik heb het rustig gehouden en het heeft zeker goed gedaan :-)
Eigenlijk heeft niemand van men ploeg iets gemerkt buiten dat men haar eraf is... En alweer enkel maar positieve commentaar over men coupe.

Nu is het wachten geblazen...

x
Goed zo. Jammer voor jou dat Anderlecht de boot is ingegaan!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2008, 16:28   #171
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Goed zo. Jammer voor jou dat Anderlecht de boot is ingegaan!
Tsja, en niet zo'n klein beetje ook.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2008, 16:32   #172
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Tsja, en niet zo'n klein beetje ook.
Tsja, als Anderlecht eruit gaat, en dat is zo, en PSV ook, you never know, dan zijn beide landen klaar met bekervoetbal dit seizoen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2008, 16:36   #173
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Tsja, als Anderlecht eruit gaat, en dat is zo, en PSV ook, you never know, dan zijn beide landen klaar met bekervoetbal dit seizoen!
Voor anderlecht is het over, PSV gaat wel een ronde verder, denk ik.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2008, 16:41   #174
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Voor anderlecht is het over, PSV gaat wel een ronde verder, denk ik.
Hoop het. de bal is en blijft rond. Sorry, was allemaal even off topic!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2008, 11:45   #175
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Ik heb niet gezegd dat ik fan was/ben van Anderlecht hé

Soit ff terug on-topic.

Roodheid is helemaal weg, haartjes beginnen uit te vallen, jammer genoeg maar dat is allemaal normaal. Ach hoe sneller ze uitvallen, hoe sneller ze terug kunnen beginnen te groeien

Tot de volgende post!

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2008, 11:58   #176
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Roodheid is helemaal weg, haartjes beginnen uit te vallen, jammer genoeg maar dat is allemaal normaal. Ach hoe sneller ze uitvallen, hoe sneller ze terug kunnen beginnen te groeien
That's the spirit! Over twee maanden kun je ze weer hun kopjes voelen opsteken en over drie maanden begin je ze weer duidelijker te zien!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2008, 19:35   #177
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
That's the spirit! Over twee maanden kun je ze weer hun kopjes voelen opsteken en over drie maanden begin je ze weer duidelijker te zien!
En dan is het ook nog eens lekker zomer. Wat wil je nog meer!!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2008, 15:23   #178
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Nog eens een ervaringsberichtje...

Ondertussen (ff nadenken) 16-17d geleden dat ik bij Prohair ben geweest. Roodheid is zo goed als weg. Ik ben blijkbaar de enigste die dat nog ziet :-)
Verder nog op geen enkel moment pijn of last gehad. Ware het niet dat mijn haar nog kort is, zou ik het niet weten dat ik een HT heb gehad. Ondertussen zijn de meeste haartjes uitgevallen alleen nog ff wachten op hun terugkeer. Het beste gevoel dat ik voor de moment heb is dat ik niet heel de dag door moet aan men haar denkend. Tis er toch allemaal af, so what, ik staan ermee. :-)

Het weekend staat weer voor de deur, olé.

x

ps: Den Anderlecht heeft toch kunnen winnen op Bayern, dat zal den Bverotti niet gezellig gevonden hebben... :-)

Laatst gewijzigd door FUE-Ollie; 14 maart 2008 om 15:25 Reden: oeps
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2008, 17:22   #179
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
we zullen nog eens iets posten hé

Haarwebbers,

Het zal nu bijna een maand geleden zijn dat ik een HT bij prohair achter de rug heb. Donorgebied al enkele weken nix meer over te zeggen, eerste paar dagen was dat wat gevoelloos maar voor de rest nix over mee te delen. Transplantatiegebied is nog een beetje gevoelloos maar dat merk ik alleen als ik met mijn vingers erover ga. Verder ziet dit gebied nog wat roze maar ik ben de enige die dit merkt als ik in de spiegel sta. Ondertussen zijn jammer genoeg alle haartjes uitgevallen, mss staan er hier en door nog een paar, ik tel ze niet

Vorige week heb ik men haar nog eens kortgeschoren. Ik zou met deze coupe echt wel kunnen leven... Hergroei is toch nog niet voor morgen dus denk dat ik nog een tijdje met korte coupe zal rondlopen, de zomer komt er toch aan hé.

Eigenlijk trek ik me niet veel meer aan van men haar. het is wat het is, af en toe nog eens een grappige opmerking van wa vrienden maar meer niet. En voor de rest heel de tijd positieve opmerkingen.

Ik ben heel blij voor men keuze bij prohair en de FUE methode, achteraf bekeken was deze ingreep ver van ingrijpend. Alleen over het resultaat valt er nog niets te zeggen maar dat komt nog wel.

cheers

x

Laatst gewijzigd door FUE-Ollie; 22 maart 2008 om 15:00
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2008, 18:24   #180
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Haarwebbers,

Het zal nu bijna een maand geleden zijn dat ik een HT bij prohair achter de rug heb. Donorgebied al enkele weken nix meer over te zeggen, eerste paar dagen was dat wat gevoelloos maar voor de rest nix over mee te delen. Transplantiegebied is nog een beetje gevoelloos maar dat merk ik alleen als ik met mijn vingers erover ga. Verder ziet dit gebied nog wat roze maar ik ben de enige die dit merkt als ik in de spiegel sta. Ondertussen zijn jammer genoeg alle haartjes uitgevallen, mss staan er hier en door nog een paar, ik tel ze niet

Vorige week heb ik men haar nog eens kortgeschoren. Ik zou met deze coupe echt wel kunnen leven... Hergroei is toch nog niet voor morgen dus denk dat ik nog een tijdje met korte coupe zal rondlopen, de zomer komt er toch aan hé.

Eigenlijk trek ik me niet veel meer aan van men haar. het is wat het is, af en toe nog eens een grappige opmerking van wa vrienden maar meer niet. En voor de rest heel de tijd positieve opmerkingen.

Ik ben heel blij voor men keuze bij prohair en de FUE methode, achteraf bekeken was deze ingreep ver van ingrijpend. Alleen over het resultaat valt er nog niets te zeggen maar dat komt nog wel.

cheers

x
Succes met de hergoei gewenst FUE ollie!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Prohair mechelen kriskras Chirurgische behandelingen 125 25 februari 2008 20:26
proscar, een verantwoorde vervanging voor het dure prohair? rickie rick Medicijnen/haargroeimiddelen 16 16 december 2004 12:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.