Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2009, 21:36   #46
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Wesley,
Wasmiddelen, haarverven enz.enz. komen ook steeds uit met een "verbeterde" versie omdat mensen graag in sprookjes geloven.
"Nieuw! Nu nòg beter!"

Enneh... ik ben ook ouder dan 20 jaar, moet ik nu vervangen worden?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2009, 22:07   #47
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink eum neen

ik zie gewoon niet in minox de totaaloplossing voor aga...

met enkel minox bereikte ik niks...

als die stamcellen of varianten ervan werken naar behoren , zal dit veel beter zijn dan minox...
ik zeg wel : als...

er zal zich eerst een persoon moeten aanmelden voor dit nieuw produkt te testen...
ik wacht wel af en zie wat men vind van dit spul... kan ook scam zijn, en ik heb al genoeg kosten per maand aan mijn regime + sparen voor ht...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 15 maart 2009 om 22:13
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2009, 09:56   #48
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Je ziet wel dat ze steeds meer bezig zijn met stamcellen in producten te stoppen. Kijk bijvoorbeeld naar http://ovationhair.com kwam ik net tegen op hairlossfight. Zou kunnen dat het product al lang bestaat....
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2009, 11:15   #49
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk bericht
Je ziet wel dat ze steeds meer bezig zijn met stamcellen in producten te stoppen. Kijk bijvoorbeeld naar http://ovationhair.com kwam ik net tegen op hairlossfight. Zou kunnen dat het product al lang bestaat....
ze stoppen geen stamcellen in producten.
ze gebruiken alleen "stamcellen" om bepaalde hormonen/enzymen te produceren die in zo'n flesje worden gestopt.
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2009, 11:53   #50
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another Bekijk bericht
ze stoppen geen stamcellen in producten.
ze gebruiken alleen "stamcellen" om bepaalde hormonen/enzymen te produceren die in zo'n flesje worden gestopt.
Je hebt gelijk. Beetje te snel geformuleerd. Maar toch... ze zien er blijkbaar wel heil in.
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2009, 12:05   #51
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
www.stemcelex.com is er nog zo 1.

Nooit geweten dat deze producten er waren (als ze uberhaupt gelanceerd zijn, geen idee). Ik denk dat het bedrijven zijn die inspelen op de trend dat stamcellen de toekomst zijn voor medicijnen. Follica/Histogen/Intercytex, alle 3 grote bedrijven die aangeven veel mogelijkheden te zien in het gebruik hiervan. Ze hebben echter het wondermiddel nog niet gevonden/klaar voor gebruik. DIt is dan wel HET moment voor kleinere bedrijfjes op de goede hoop in te spelen en aankomen met middeltjes die zgn gebruik maken van dezelfde techniek en wel al goed zijn werk doen.

Dit kan natuurlijk ook zo zijn voor A&G, maar ik zie dat echt niet gebeuren. De overige producten van A&G maken namelijk ook gebruik van groeifactoren en staan hoog aangeschreven in de cosmetische wereld (als ik de internetreviews kan geloven iig). Het zou ontzettend stom van ze zijn nu met iets te komen dat niet werkt, al hun credibiliteit gaat verloren en als professoren zullen ze hun waardigheid ook wel verliezen.

Ik praat mezelf iedere keer de kant op die ik horen wil, maar ik kan toch echt geen goede tegenargumenten verzinnen
__________________
Regime:
2x per dag Rogaine Foam (minox 5%)
2x per week Rooscure

Gestopt:
1x per dag 1/4 Propecia 0.25mg Finas
1x per dag Propecia 1mg Finas

Status:
NW3A (kruin wordt lichter). Pijnlijke inflammation verdwenen door Rooscure.

Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2009, 12:21   #52
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
lol:p

Inderdaad, de toekomst van medicijnen zal steeds meer gaan liggen op stamcellen (voornamelijk voor het herstellen van defecten, zoals het maken van goede eilandjes van langerhans om Diabetes mellitus type I te genezen) en het gebruiken van (gekweekte) lichaamseigen stoffen (eventueel gemodificeerd om harder te werken). Zo zie je langzaam aan al een beetje dat men antilichaampjes kweekt om ziekten tegen te gaan etc.etc.

Editje:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stemceleX
The Product StemceleX ® is an alcohol-based suspension solution containing organic ingredients. The suspension is a mixture of natural extracts from a variety of exotic plant materials. The desired effect is the return of natural hair growth. The solution is to be topically applied to the bald/balding area. The product is made of 100 percent organic material.
Significant scientific and anecdotal evidence supports that the natural product slows the progression of alopecia (balding), while also generating new hair growth.

Dit is dus wat 9/10 bedrijven die "stamceltechnologie" gebruiken doen. Ze roepen overal "STAMCEL STAMCEL STAMCEL" terwijl het werkelijke "medicijn" gewoon een aantal plantenextracten zijn, die ervoor moeten zorgen dat huidcellen zich gaan "ondifferentiëren" tot een soort stamcel die meerdere cellen (haarcellen, huidcellen, bindweefselcellen, maar niet alle cellen) kan worden in combinatie met de stofjes die stimuleren om van die "stamcel" een haarcel te maken. Zo zal A&G haircomplex ook werken (het growth stimulant gedeelte iig).
__________________
Regime:
noks

Laatst gewijzigd door another; 18 maart 2009 om 12:25
another is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2009, 09:00   #53
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Ze maken het daar wel spannend met die laatste foto's.... die Dr. AQ begint ook steeds minder te reageren.
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2009, 10:47   #54
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Tsja, misschien is hij nu dus juist te druk om te reageren. Ik vond het wel verdacht dat ze op het HLF forum allemaal vragen om foto's met een hogere resolutie en dat Dr. AQ op een gegeven moment reageert op andere skeptische punten, maar niets rept over die resolutie...

Anyway, ik hoop het beste ervan en morgen is dan die dag dat we veel meer weten en dat mensen kunnen bestellen! Spannend!!!
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2009, 11:12   #55
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
Ja irritant dit.. Inderdaad maar hopen dat de lancering van het product alle tijd nodig heeft. Ik word redelijk chagrijnig als morgen het product beschikbaar wordt gesteld, maar de informatie/foto's niet wordt uitgebreid..
__________________
Regime:
2x per dag Rogaine Foam (minox 5%)
2x per week Rooscure

Gestopt:
1x per dag 1/4 Propecia 0.25mg Finas
1x per dag Propecia 1mg Finas

Status:
NW3A (kruin wordt lichter). Pijnlijke inflammation verdwenen door Rooscure.

Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2009, 15:44   #56
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Smile kan zijn....

de kans zit erin hoor...
als er geen betere resultaten zijn, dan kan je die ook niet posten he...
mischien hopen ze op genoeg personen dat het willen proberen, of erin geloven...

ik zou toch wel graag meer info en fotos zien voor ik het bestel hoor
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2009, 15:56   #57
pute959
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2009
Berichten: 6
Inderdaad, ik was eerst vastbesloten om het te bestellen. maar die drang zie ik echt niet meer... totdat er meer info(&foto's) beschikbaar komt.
pute959 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2009, 21:28   #58
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Die foto's zijn waardeloos....,ik had echt close-ups verwacht van haarfollicels die als gras gingen groeien...

Je ziet het veel negatieve reactie's....de hele hype is omgeslagen al voordat het verkocht wordt...,wordt niets meer over gepost.Ze moeten morgen echt met betere foto's en info komen....


__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 08:31   #59
pute959
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2009
Berichten: 6
je kunt het nu bestellen...

nog een reactie van Dr. AQ:

by Dr.AQ » Thu Mar 19, 2009 9:46 pm
Greetings friends,
I know I know, many are disappointed and maybe little angry with me and you have all the right to be. The buy button is there because we have other customers around the world who are waking up and expecting to purchase it before the weekend (many are traveling and worried that they will miss the window). As much as I like the people here, A&G have other responsibilities we have to keep. I did promise to upload some results, not just pictures but data regarding our study as well as the ingredients and instructions of use. This was scheduled to go up last night. I entrusted our web master with the task as I was occupied preparing for the finals at the university. This morning I came to realize that nothing was uploaded and our web master is nowhere to be found (not answering calls). Long story short, A&G hired the wrong guy for the job and we are paying for it in this critical time. We are on damage control mood now and your frustration is understood. This is not a testimonial of A&G performance and professionalism. Many here will testify to our customer service and the speed we ship orders.
I would also like to add something and i hope you guys understand. A&G Hair Complex is sold as a cosmetic and not as a drug. Many here are comparing us to drug companies who are in the process of getting FDA approval or got FDA approval. If A&G Hair Complex is a drug then, yes, you should expect detailed studies and many before/after pictures. I truly believe our product is much better than anything out there and I know only time can tell, but as the president of A&G, I have to make sure that what goes on our website is in compliance with a cosmetic product.

Finally, A&G Skin Solutions Inc. Is not a scam. Our products have been in the market for almost two years. People here and on the other forums have purchased products from us and they received them within 2 days. We use PayPal because it's the most secure transaction site (ebay, amazon and other online stores use it) and offer protection against any fraud or a scam. If you disagree with our science or just don't like the our hair product, that's your opinion and we respect it, just don't accuse other of scam or fraud. I am here not to promote A&G, I am here because I was invited my Jacob (hi Jacob), and I really wanted to learn from you guys and perhaps answer some of your questions. You must agree that I did my best to respond to all of the questions and I kept my word regarding the launch date and uploading the pictures even though the site was not completed. What happened today is beyond our control and believe me A&G is impacted as a result.
If we don't fix the problem tomorrow, I will email Jacob the info. and I am sure he will share it with you guys.
Again sorry about all this and I hope we can be friends again...
pute959 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 08:49   #60
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Shit, je was me net voor. Ik zie het ook net

Wat me trouwens niet zo beviel was de zin:

Citaat:
If A&G Hair Complex is a drug then, yes, you should expect detailed studies and many before/after pictures.
Anders niet dan?! Ik betaal wel freaking 200 euro als ik het koop!

Toch lijkt het nog steeds een erg schappelijke kerel. Dat verhaal van die webmaster, kwam me in eerste instantie over als een slechte smoes, maar hij vertelt gelukkig later dat hij anders Jacob de info stuurt. Dat deed me goed, sowieso meer info nog vandaag dan!
Rayton is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.