Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2008, 14:24   #31
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zeg niet dat zijn verhaal een luchtkasteel is, dat moet nog blijken, maar ik erger inderdaad door aan de commercie eromheen.

Ze hebben de zaak opgelost na maanden eigen onderzoek, wordt steeds beweerd. Als dat zo is, dan zijn ze ongelofelijk asociaal bezig. Er zit daar in de VS een familie al jaren in onzekerheid en bij SBS hebben ze de zaak in de afgelopen maanden helemaal ontrafeld en hadden ze alleen nog een paar weken de tijd nodig om uitzending in te plannen, Peter even naar Aruba te vliegen voor locatieshoots alsof hij persoonlijk alles opgelost heeft, het materiaal te editen en een promo circuit te starten.

Ik ben misschien ouderwets, maar ik vind dat mensen veroordeeld horen te worden door rechters en niet door de media. Als een journalist werkelijk over feiten betreffende een zo ernstige misdaad struikelt, dan heeft ie de plicht om dat bij de politie te melden.

Ik hoor maandag wel hoe het programma was. Ik verwacht een berg speculaties, theorieën en 'het zou heel goed kunnen dat'-verhalen
Je kunt het ook anders bekijken. De zaak was al gesloten door het OM. als iemand als de Vries zijn tanden er vervolgens inzet, en via verborgen camera's details ontdekt, dan kan justitie vervolgens weer aan de slag. En wie weet is het wel de doorbraak die justitie nodig had om tot een oplossing te komen.

Overigens heeft de Vries zijn beelden eerst aan justitie laten zien en daarna pas in de media gebracht.

Dat de Vries het nieuws op donderdag in de media lanceert, terwijl zijn uitzending pas zondag is, is inderdaad puur om de kijkcijfers. Maar eerlijk is eerlijk, mocht hij de doorbraak hebben gevonden met zijn beelden, dan heeft hij, naar mijn mening, de journalistieke vrijheid om dat uit te buiten. Aan zijn integriteit twijfel ik daarom niet.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 14:26   #32
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
??

Veel kijkplezier morgenavond. Ik zal rond dat tijdstip aan de sisha (waterpijp) zitten en aan jullie denken!!
Goede vakantie, Limbo.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 14:43   #33
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Goede vakantie, Limbo.
Dank je. Kijken hoelang ik zonder Haarweb kan. Mss weer tot morgen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 14:44   #34
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Je kunt het ook anders bekijken. De zaak was al gesloten door het OM. als iemand als de Vries zijn tanden er vervolgens inzet, en via verborgen camera's details ontdekt, dan kan justitie vervolgens weer aan de slag. En wie weet is het wel de doorbraak die justitie nodig had om tot een oplossing te komen.

Overigens heeft de Vries zijn beelden eerst aan justitie laten zien en daarna pas in de media gebracht.

Dat de Vries het nieuws op donderdag in de media lanceert, terwijl zijn uitzending pas zondag is, is inderdaad puur om de kijkcijfers. Maar eerlijk is eerlijk, mocht hij de doorbraak hebben gevonden met zijn beelden, dan heeft hij, naar mijn mening, de journalistieke vrijheid om dat uit te buiten. Aan zijn integriteit twijfel ik daarom niet.
Wat je ook van hem vindt, ik denk idd dat hij hier procedureel gezien wel wel integer heeft gehandeld. Ik vind het echter niet integer iemand zonder instemming te tapen.

Ik ben nogal cynisch over het eindresultaat. Enfin, we wachten wel af!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 15:20   #35
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dank je wel, Anthonie. Noemen ze Delft Kabbelgat tijdens vasteloavendj??
Ja, Delft is de enige stad boven de grote rivieren met een carnavalstraditie he.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik denk dat 't heel erg moeilijk is om mensen van politie en/of justitie te vinden die de zaak niet subiet doorlekken naar de media, maar dat ze met moeite wel iemand gevonden hebben die zal zwijgen en dat de ouders wel ingelicht zijn onder absolute voorwaarde de bekendmaking aan PRdV over te laten om hem die eer te gunnen na al dat speurwerk.
Ik zag een interview met een oom van Natalee die heel sceptisch deed en die weigerde zich door een beetje media aandacht te veel hoop te laten geven.

Voor het overige kunnen we speculeren wat we willen. Ik blijf in ieder geval sceptisch en ik blijf ook van mening dat het niet aan de media is om zaken 'op te lossen'.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 15:55   #36
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zag een interview met een oom van Natalee die heel sceptisch deed en die weigerde zich door een beetje media aandacht te veel hoop te laten geven.
Dat is logisch. De meeste media in de VS zijn puur en alleen op sensatie uit. Ik denk dat je de media in de VS niet met de Vries kan vergelijken. Vanuit dat perspectief kan ik me zijn reactie goed voorstellen.

Citaat:
Voor het overige kunnen we speculeren wat we willen. Ik blijf in ieder geval sceptisch en ik blijf ook van mening dat het niet aan de media is om zaken 'op te lossen'.
Hij blaast erg hoog van de toren idd. Het is echter wel een feit dat het ondezoek is heropend door toedoen van de Vries. Mocht de zaak hiermee alsnog rondkomen, sta je dan nog steeds achter dit punt? Ik weet dat deze vraag speculatief is, maar ik ben toch benieuwd.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 2 februari 2008 om 15:59
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 16:34   #37
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Hij blaast erg hoog van de toren idd. Het is echter wel een feit dat het ondezoek is heropend door toedoen van de Vries. Mocht de zaak hiermee alsnog rondkomen, sta je dan nog steeds achter dit punt? Ik weet dat deze vraag speculatief is, maar ik ben toch benieuwd.
Ja, ik ben daar heel principieel in. De media mag aandacht vragen voor zaken, misstanden aan het licht brengen, nieuw punten belichten, maar mag nooit pretenderen misdaden te hebben 'opgelost' voordat een rechter zich daar over heeft kunnen buigen. Oplossen betekent in de regel een schuldige aanwijzen en iemand veroordelen is iets dat alleen een rechter kan.

Als de zaak door toedoen van SBS alsnog rond komt, dan is dat heel mooi. Maar de kans dat ze -door justitie voorbij te lopen- meer kwaad doen dan goed, is ook aanwezig.

Wat is eigenlijk de jurisprudentie in Nederland ten aanzien van uitgelokte bekentenissen?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 16:45   #38
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Wat is eigenlijk de jurisprudentie in Nederland ten aanzien van uitgelokte bekentenissen?
Poeh, dat is lang geleden voor mij. Uitlokking mag volgens mij nooit. Hier is sprake van uitlokking door een derde. Zonder bewijs volgens mij waardeloos immers simpel te ontkennen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 16:46   #39
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Maar nu ben ik echt weg. Jongens, fijne carnaval () en gedraag jullie goed!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 18:24   #40
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ja, ik ben daar heel principieel in. De media mag aandacht vragen voor zaken, misstanden aan het licht brengen, nieuw punten belichten, maar mag nooit pretenderen misdaden te hebben 'opgelost' voordat een rechter zich daar over heeft kunnen buigen. Oplossen betekent in de regel een schuldige aanwijzen en iemand veroordelen is iets dat alleen een rechter kan.
Goed punt.

Citaat:
Als de zaak door toedoen van SBS alsnog rond komt, dan is dat heel mooi. Maar de kans dat ze -door justitie voorbij te lopen- meer kwaad doen dan goed, is ook aanwezig.
In dit geval is dat risico erg klein. Het OM had de zaak immers al gesloten.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2008, 18:25   #41
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Maar nu ben ik echt weg. Jongens, fijne carnaval () en gedraag jullie goed!
Oke, tot morgen vanuit Egypte.

We zullen ons best doen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2008, 01:09   #42
valencia.
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 111
ik vond het een langdradige maar overtuigende uitzending.....

ik vind hem alleen géén moordenaar. hij is heel normaal, en eigenlijk als de meeste jongens van die leeftijd (fout).
Het was gewoon een zeer domme actie, en nog dommer om daarna te gaan liegen erover.
maar eigenlijk denk ik dat de meeste gasten die zoiets zou overkomen zo zou handelen....

er zijn zoveel jongens die totaal niks om andere meisjes geven en alleen om zichzelf.

toen ik zo oud was heb ik veel van dat soort egoïsten gekend.
valencia. is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2008, 01:51   #43
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik vond de vele langdurige reclameblokken vervelend (reden waarom ik bar zelden kijk naar dit soort zenders), maar de reportage zat voorspelbaar goed in elkaar met natuurlijk pas de plot in het laatste half uur.

Is dit tegenwoordig een normale jongen? Ik mag toch hopen van niet.

Als je denkt dat iemand half of helemaal dood is, bel je direct een ambulance of de politie......als je onschuldig bent.

Dat deed hij echter niet en liet haar dumpen door een ander en dat maakt de zaak nog erger: iemand in de oceaan pleuren die zich waarschijnlijk een coma gezopen had.

Vervolgens toont hij geen enkele spijt, maakt iedereen belachelijk, inclusief zijn vrienden, zijn vader, diens collega's, politiemensen, etc. en wil er alleen maar geld uitslaan.

Dit door-en-door verwende psychisch gestoorde rijkeluiskreng hoort wat mij betreft in een gesloten inrichting.



.

Laatst gewijzigd door Hanna; 4 februari 2008 om 17:52
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2008, 02:34   #44
valencia.
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 111
eh ja , dit zijn "normale jongens".

ik heb heel wat meegemaakt in mijn leven.
jongens die alleen seks of geld van me wilden.
of me direct naar huis stuurden als ik ze niet wilde ...........
ik ben vaak als grof vuil gedumpt.
als ik daarna zelfmoord had gepleegd (dood was geweest) hadden ze er ook niet van wakker gelegen
dat soort egoisten hebben het volgende weekend al weer een paar andere meiden.
dus joran is compleet normaal naar mijn mening; gevoelloos zoals zoveel andere gasten.
die denken alleen maar aan henzelf en zijn vaak van die pathologische leugenaars.

zelf denk ik ook dat ze bewusteloos was en nog wel degelijk leefde. die joran gaf daar niet goed antwoord op dus ik denk dat die daarover loog of het zelf niet wist. hoe dan ook, ik zie het zelf gewoon als een ongeluk. welke griet gaat er nu ook met zo'n jongen mee die je net 2 1/2 uur kent...

die reklame blokken waren inderdaad verschrikkelijk, ik denk dat heel nederland zich daaraan ergerde

op film 1,2 en 3 heb je die tenminste niet.
valencia. is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2008, 06:45   #45
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
deden wij niet allemaal van die onbezonnen dingen op die leeftijd?
echt wèl.ik herinner mijn eigen vakantie's in spanje.......en ontmoete daar ook en gast,welliswaar trok ik er wel 2 weken mee op,maar ook ik liep na een uur of 2 ,3 naar het strand.verlaten.........dus joran spoort niet! wat had hem kunnen gebeuren als hij de politie had gebeld? en hij heeft haar niet vermoord,en ze overleed in zijn armen ,dan is ie onschuldig,wanr sektie op het lichaam zal uit wijzen dat ze stierf door alcohol vergiftiging!
maar als jij zo'n lul bent om haar in de zee te dumpen of zijn maatje dan,ja dan bem rijp voor levenslang...........
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.