Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Kaal of impotent?
Ik ben liever kaal dan impotent 104 57,78%
Ik ben liever impotent dan kaal 76 42,22%
Aantal stemmers: 180. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 december 2006, 16:14   #136
San andrea
HaarWeb lid
 
San andrea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
trouwens waarom scheren jullie dan niet al je haar eraf? Dat vind ik nou wel sexy een kaal geschoren kop. Dan zie je ook niet dat je eigenlijk weinig haar hebt
San andrea is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2006, 16:54   #137
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door San andrea
trouwens waarom scheren jullie dan niet al je haar eraf? Dat vind ik nou wel sexy een kaal geschoren kop. Dan zie je ook niet dat je eigenlijk weinig haar hebt
je moet nog een kop ervoor hebben, iemand zoals bruce willis past daar perfect mee
__________________
regime

groene thee maar dat drink ik al jaren, en meer om de algemene gezondheid

fina 1 mg vanaf dec 2004 (gestopt maart 2006)terug gestart op 22 maart 2008

duta 0,5mg om de dag (vanaf 11dec 2006)( gestopt begin juli 2007)

adam (now) green tea (now)

omega 3 (now) silymarin (now)
kurt is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2006, 00:32   #138
San andrea
HaarWeb lid
 
San andrea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
En een haarinplantatie? Is dat voor iedereen mogelijk of niet?
San andrea is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2006, 01:01   #139
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurt
je moet nog een kop ervoor hebben, iemand zoals bruce willis past daar perfect mee
Nou, dat houdt mij idd nog steeds van t afscheren af..ik weet gewoon niet of ik daar een kop voor heb. Daar ben ik toch wel s benieuwd naar . Maar ja, ik durf t nog niet.
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2006, 19:00   #140
belle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2004
Berichten: 74
zelfs als vrouw verkies ik een haarwerkje en een goed seksleven boven een weelderige haardos en frigiditeit.
belle is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2007, 17:58   #141
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas6562
Nou, dat houdt mij idd nog steeds van t afscheren af..ik weet gewoon niet of ik daar een kop voor heb. Daar ben ik toch wel s benieuwd naar . Maar ja, ik durf t nog niet.
er zijn sites waar je tegen betaling (dan gebeurd het discreet en snel) je een paar foto's kunt laten photoshoppen.

dan heb je een heel goed idee of een kale kop je staat.
waar je dan ook op moet letten is dat als je een kale kop doet dat je wel net gekleed blijft.

als je graag schreeuwende t-shirts draagt dan zie je er al snel uit als een kampiaan.
als je een beetje mode kleding draagt, het geld dat je uitspraart aan shampoos en dure haargroeimiddeltjes, aan kleding besteed dan scheelt dat natuurlijk ook
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2007, 23:55   #142
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Bdd

Volgens mij lijden veel mensen hier aan BDD, Body Dysmorphic Disorder.
Het belangrijkste aan het uiterlijk van een man vind ik dat-ie zijn tanden goed poetst en onderhoudt. Onaantrekkelijk vind ik het als ik een man voortdurend angstig zie denken, "O, m'n inhammen. Zit ik niet in het verkeerde licht?".
Waar ik jaloers op ben is dat mannen ook aantrekkelijk kunnen zijn zonder haar, terwijl het een uitermate krachtige persoonlijkheid en onverwoestbare eigenliefde van een vrouw vereist om haar zelfzekerheid te houden met zichtbare kaalheid.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2007, 00:50   #143
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cory
Volgens mij lijden veel mensen hier aan BDD, Body Dysmorphic Disorder.
Het belangrijkste aan het uiterlijk van een man vind ik dat-ie zijn tanden goed poetst en onderhoudt. Onaantrekkelijk vind ik het als ik een man voortdurend angstig zie denken, "O, m'n inhammen. Zit ik niet in het verkeerde licht?".
Waar ik jaloers op ben is dat mannen ook aantrekkelijk kunnen zijn zonder haar, terwijl het een uitermate krachtige persoonlijkheid en onverwoestbare eigenliefde van een vrouw vereist om haar zelfzekerheid te houden met zichtbare kaalheid.
BDD is volgensmij dat je bepaalde delen van je lichaam haat en ze wilt verwijderen

wij willen alleen terug wat we zijn kwijt geraakt

maar ja, er was hier ooit iemand die zichzelf wou laten castreren om zijn haar te behouden en dat vond ik ook zeer verontrustend
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2007, 11:55   #144
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
maar ja, er was hier ooit iemand die zichzelf wou laten castreren om zijn haar te behouden en dat vond ik ook zeer verontrustend
Mwah, valt wel mee toch ! Maar t is wel een beetje raar, want als je naar vriendin/vrouw krijgen kijkt als man, heeft hij misschien het idee gehad zonder haar niet in de smaak te vallen.
Maar voor een gecastreerd iemand van jonge leeftijd gaan ze ook niet vallen denk ik...

Het boeit me allemaal steeds minder moet ik zeggen, wil het alleen nog even uitstellen, maar als ik jaar of 30 ben en misschien getrouwd, kinderen en de hele rattaplan, dan mag mn haar wel vertrekken hoor...

En die kruin kan me helemaal geen reet schelen, als die inhammen/terugtrekkende haargrens maar wegblijft, dat lijkt me het ergste...
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2007, 13:38   #145
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Het boeit me allemaal steeds minder moet ik zeggen, wil het alleen nog even uitstellen, maar als ik jaar of 30 ben en misschien getrouwd, kinderen en de hele rattaplan, dan mag mn haar wel vertrekken hoor...

hehe... zo dacht ik er ook over toen ik nog een tiener was, nu 29 en denk er toch heel anders over...wil maar zeggen dat je met deze uitspraken moet oppassen omdat ze je wel eens kunnen inhalen

F33D Y4 H34D
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2007, 14:07   #146
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cory
Volgens mij lijden veel mensen hier aan BDD, Body Dysmorphic Disorder.
Het belangrijkste aan het uiterlijk van een man vind ik dat-ie zijn tanden goed poetst en onderhoudt. Onaantrekkelijk vind ik het als ik een man voortdurend angstig zie denken, "O, m'n inhammen. Zit ik niet in het verkeerde licht?".
Waar ik jaloers op ben is dat mannen ook aantrekkelijk kunnen zijn zonder haar, terwijl het een uitermate krachtige persoonlijkheid en onverwoestbare eigenliefde van een vrouw vereist om haar zelfzekerheid te houden met zichtbare kaalheid.
Wat is er mis met een beetje ijdel zijn
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2007, 14:32   #147
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4
hehe... zo dacht ik er ook over toen ik nog een tiener was, nu 29 en denk er toch heel anders over...wil maar zeggen dat je met deze uitspraken moet oppassen omdat ze je wel eens kunnen inhalen

F33D Y4 H34D
Dat kan ook makkelijk, misschien dat ik er dan ook wel heftig van baal! Toch denk ik dat des te jonger het is, des te moeilijker te accepteren...
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2007, 14:36   #148
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4
hehe... zo dacht ik er ook over toen ik nog een tiener was, nu 29 en denk er toch heel anders over...wil maar zeggen dat je met deze uitspraken moet oppassen omdat ze je wel eens kunnen inhalen
Inderdaad, ooit zag ik 30 ook als hopeloos oud, nu zie ik mensen van 30 als relatieve jonkies terwijl ik mezelf eigenlijk helemaal zo oud niet vind ... of jong genoeg in ieder geval om nog flink over mijn haar in te zitten
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2007, 14:58   #149
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Even kort iets anders trouwens, hoe is die HT verlopen? Zie je al resultaat daarvan?
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2007, 15:48   #150
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Even kort iets anders trouwens, hoe is die HT verlopen? Zie je al resultaat daarvan?
Even heel kort een reactie ... alles is perfect verlopen, ingreep en herstel. Natuurlijk gaat dat laatste niet zo snel als ik dat graag zou zien

Nu, 2 maanden na dato, zijn mijn stoppeltjes weer uitgegroeid tot iets dat zich met wat goede wil een kapsel mag noemen. Het randje langs de haarlijn waar de haren zijn geïmplanteerd is nog een tikje rozig en er komen al heel wat stekeltjes op. Maar ik voel ze op het moment meer dan dat ik ze zie.

Het gedwongen rondlopen met een gemilimeterd hoofd was een goede ervaring. Het schijnt me goed te staan, complimenten te over (vooral voor mijn durf), maar ik voelde me er zelf ongemakkelijk bij. Vooral omdat met dat korte kapsel de ingreep vol in het zicht lag en ik bang was dat mijn camouflage met make-up niet altijd goed genoeg werkte. Ik waardeer iedere haar die ik toch al had nu in ieder geval dubbel

Ik heb nog vele maanden te gaan tot het uiteindelijke resultaat, maar ik heb er alle vertrouwen in!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oprah over wimpers Jente Boeken en artikelen 6 6 mei 2005 13:56
Testosteron gehalte bij mannen... pindakaas Van alles en nog wat... 3 29 januari 2004 18:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.