Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 januari 2011, 18:55   #166
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.434
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Ik wilde eerst in mijn bovenstaande post schrijven: 'Raadpleeg het Orakel van deze tijd: Google'. Blijk jij nu zelf van een helderziende planeet afkomstig te zijn, of hoe zit dat Limbo?
Je hebt het bij het rechte eind, Webmaster! Het kwartje viel nog net op tijd!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 10:57   #167
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
We krijgen in de toekomst ,binnen enige jaren een totaal andere ,nieuwe wereld waar geld (gelukkig) ophoudt te bestaan ,en waar niemand meer naar zijn werk hoeft voor dat idiote geldverdienen ,waar een heus paradijs zal bestaan met eeuwige vrede en plezier en vrijheid voor iedereen waar je alles kan krijgen wat je maar wenst ,kortom een heuse hemel op aarde.
Bezoek de site niburu.nl eens een keer en alles zal je duidelijk worden.

Het is toch verschrikkelijk dat we nu al duizenden jaren in een wereld leven van slavernij ,het levenlang naar werk moeten omdat je anders niet kunt leven? ik hoop dat iedereen beseft dat dat niet langer kan zo.
Mensen zijn niet geboren op deze aarde om te moeten werken om dat stomme geld te moeten verdienen. Dieren hebben het wat dat betreft 1000 keer beter ,die hoeven niks ,die hebben geen geld nodig.
ik hoop dat jij en iedereen gaat beseffen dat er een schitterende toekomst voor ons ligt ,een wereld waar geen geld meer nodig is ,en je alles maar kunt wensen wat je wilt ,dus ik hoop juist dat de economie gaat instorten ,want als die weer opkrabbeld dan blijven we met het geldsysteem opgescheept zitten ,waar ik en vele meer juist zo graag vanaf willen. als ik van tevoren had geweten dat ik in deze weereld geboren werd had ik nooit op deze aarde willen komen ,maar nu er een totaal andere wereld aandient ,wil ik toch nog maar blijven leven.

En de buitenaardse wezens ,waar ik gelukkig in geloof ,die komen ons helpen van de zelfvernietiging te behoeden. En geloof mij ,hoogontwikkelde wezens uit het heelal die veel verder zijn ontwikkeld dan wij (duizenden of miljoenen jaren) hebben natuurlijk allang geen geld meer nodig ,die kunnen alles krijgen en creeren wat ze maar wensen. En dit wordt ook onze toekomst gelukkig ,ik ben blij dit nog mee te mogen maken.

Wat is jullie mening hierover? ik ga ervan uit dat bijna iedereen zo een toekomstbeeld wel ziet zitten ,een wereld die tot nu toe allen in jou mooiste dromen kon bestaan ,maar binnenkort werkelijkheid gaat worden.

Eindelijk een einde van duizenden jaren geldsysteem ,oorlog ,slavernij ,het levenslang moeten werken voor dat idiote geld ,een einde van haat en onverdraagzaamheid voor elkaar (zoals ik hierdus vaak ook merk op haarweb.

Naar een wereld van oneindig geluk ,vrede,nooit meer hoeven werken ,geen geld meer bestaat ,wensen creeren en krijgen wat je maar hebben wilt ,kortom de mensheid vernietigt zichzelf als we doorgaan met deze huidige wereld van macht en geld en oorlog ,of we hebben een prachtige toekomst voor de boeg.

Want er veranderd van alles op deze aarde ,hersenen van mens en dier veranderen ,ons bewustzijn veranderd totaal zodat we klaar worden gemaakt voor de nieuwe wereld.

En de buitenaardse wezens zullen zich openbaar bekend gaan maken door massaal te landen en ons openlijk te ontmoeten ,en met ons te praten over duizenden jaren van onderdrukking oorlog geld en macht ,en om ons te begeleiden naar de nieuwe wereld waar zij al duizenden jaren inzitten.

Ik hoop echt dat dit ons leven van de toekomst wordt ,waar je je ook waarschijnlijk in een ander soort lichaam bevind ,en je je kunt verplaatsen (vliegen) waarnaartoe je maar wilt.

Dus ik en vele metmij hopen dat er maar gauw een eind komt aan de huidige wereld. Want in de huidige wereld gaat alles maar dan ook alles alleen maar om GELD MACHT HEBZUCHT oorlog en overbevolking.

En er zijn veel te veel mensen op deze wereld.

Remco
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 13:30   #168
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Er zijn helemaal niet te veel mensen op de wereld. Denk maar aan de vele gigantisch grote gebieden waar nauwelijks mensen wonen, zoals oerwouden, woestijnen, toendra's.

Dieren hebben 't niet beter: ze leven in voortdurende angst voor de vijand, en worden vaak levend opgevreten.

De wereld die jij bedoelt, heet het hiernamaals.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 14:03   #169
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Bezoek de site niburu.nl eens een keer en alles zal je duidelijk worden.
Een paar postings hierboven verblijde Limbo ons al met een Niburu-filmpje :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Gelukkig is er nog google!!
---

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
...als ik van tevoren had geweten dat ik in deze weereld geboren werd had ik nooit op deze aarde willen komen...
Citaat:
Wat is jullie mening hierover?
Volgens velen kies je als mens bewust om hier op aarde te 'landen' (je bent het blijkbaar alleen 'vergeten')

Citaat:
...ons bewustzijn veranderd totaal...
Dat is 1 ding wat zeker is...

Amen.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 14:08   #170
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Ten eerste is het geldsysteem van de mensheid al duizenden jaren achterhaald ,net zo achterhaald als de pijl en boog uit de jaren voor christus. Dus moet er een andere vorm van leven komen gebasserd op overvloed en gelukzaligheid en vrijheid voor iedereen ,geen economisch systeem meer maar een systeem van vrije energie ,dingen creeren zonder dat er geld voor nodig is ,dat er niet meer iets bestaat als arm en rijk.

Ten tweede bestaat zo een leven binnenkort niet alleen maar in het hiernamaals waar ik ook in geloof.

Ten derde is het een soort van slavernij dat mensen zowat levenslang moeten werken en ploeteren voor iets wat geld heet ,dus geen paniek dat de economische systemen instorten wereldwijd. Dus geen herstel van die systemen ,want dan gaat de huidige wereld van werk ,geld en oorlog en macht gewoon door ,en komt er nooit een paradijs op aarde ,en die moet er wel komen.

En ten vierde ,vind ik dat elk levend wezen mens ,buitenaards wezen ,of dier ,dat in dit universum geboren is recht heeft op een eeuwig leven van geluk ,vrede ,overvloed ,oftewel kort samengevat een eeuwig paradijs.
De hemel op aarde voor ons in de toekomst.

En ten vijfde ,zullen we ook niet voor eeuwig op deze aardkloot blijven zitten ,het heelal is zo immens groot ,en heb je tussen de sterren al helemaal geen geld meer nodig

Dus ik en miljoenen waarschijnlijk zien heel heel graag een einde van geld ,macht ,oorlog ,hebzucht ,alles maar draait om geld ,en ik zie dus graag een begin van een totaal nieuwe wereld waar alles draait om oneindig geluk ,ZONDER geld ,je kan krijgen en creeren wat je maar wenst ,zonder dat het ook maar iets kost.

Check en lees de site Niburu.nl maar eens goed door en je zult begrijpen hoe de wereld om verandering schreeuwt.

Graag jullie mening.

Remco
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 14:16   #171
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Wij lopen dus waarschijnlijk erg achter in dit universum van wellicht miljoenen planeten en ruimteschepen met hoogontwikkelde beschavingen die al die problemen van geld en macht allang achter zich hebben gelaten ,en die al leven in de droomwereld die voor ons nu nog een droom is ,maar in de toekomst werkelijkheid gaat worden.

En dit is geen sprookje wat ik vertel ,check de vele dingen sites die er op internet over te vinden zijn ,bijvoorbeeld de wereld na 2012 om gewoon zomaar wat te noemen.

Wat nu je mooiste droom kan zijn die je ooit gehad hebt wordt werkelijkheid (HOPELIJK)

Lees aandachtig onderstaande text.
http://www.niburu.nl/index.php?optio...ieel&Itemid=28
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 14:20   #172
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Je hebt aan geloof in ieder geval geen gebrek.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 14:50   #173
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ook op deze planeet zijn er mensen die al jaren niet werken...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 14:57   #174
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.434
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ook op deze planeet zijn er mensen die al jaren niet werken...
Ja, die zijn er. Maar er zijn er ook die zogenaamd werken maar niets doen. Voel je niet bezwaard jongen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 14:58   #175
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.434
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Je hebt aan geloof in ieder geval geen gebrek.
Ik durf even niets te zeggen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 15:05   #176
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ja, die zijn er. Maar er zijn er ook die zogenaamd werken maar niets doen. Voel je niet bezwaard jongen!
Ik heb gewoon even een sabbatical genomen voor onbepaalde tijd omdat ik jaren goed bezig ben geweest voor de maatschappij...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 15:06   #177
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik durf even niets te zeggen!
Dan blijf je even staan op 18.285 berichten...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 15:24   #178
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik heb gewoon even een sabbatical genomen voor onbepaalde tijd omdat ik jaren goed bezig ben geweest voor de maatschappij...
Amerikanen hebben daar een mooie uitdrukking voor. Je bent niet werkloos maar between jobs
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 15:25   #179
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik durf even niets te zeggen!
Kom,kom, niet zo van het laffe
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2011, 15:27   #180
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Amerikanen hebben daar een mooie uitdrukking voor. Je bent niet werkloos maar between jobs
Oh, dus ik moet ooit weer gaan werken....

Helppp!! UFO!!!! (()(())Remco!!!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.