Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 31 januari 2008, 22:17   #406
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nochange Bekijk bericht
Of het aanslaat of niet zal ik over enkele maanden zelf merken. Ik ben hier positief over.
ik beweer niet dat er bovenop het hoofd helemaal niets aanslaat, maar ik denk dat er betere methodes bestaan.

Citaat:
Spiderman, waar heb jij je HT's laten doen trouwens? Is het naar wens? Heb je een strip of gewoon FUE-methode?
2x een strip.

De eerste keer(nov 06) ben ik bij HP geweest. Ik was best tevreden met het behaalde resultaat, maar ik wilde een hogere dichtheid in mijn voorheen kale inhammen. Vandaar dat ik verder ben gaan kijken en zo kwam ik bij AC uit. Mijn 2e HT is nu 10 dagen geleden, dus het resultaat kan ik nog niet echt goed beoordelen. Wat ik wel kan zien is dat er heel erg dicht op elkaar ingeplant is.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2008, 22:28   #407
nochange
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 34
Hierbij mijn huiswerk.

http://www.regrowth.com/hairloss-rem...ng_cloning.cfm

en

http://www.hairsite2.com/library2/article278.htm

Dit was op een conferentie van International Society of Hair Restoration Surgery.

en

http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....ode=full#27583

hele forums over Gho.


dus internationale bekendheid en erkenning is niet de kwestie denk ik. maar wat me wel opviel was dat ze op deze site ook aanduidden als "according to dr. Gho.." volgens hem... Wat ze hier precies mee bedoelen bekijk ik nog
nochange is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2008, 22:31   #408
nochange
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
ik beweer niet dat er bovenop het hoofd helemaal niets aanslaat, maar ik denk dat er betere methodes bestaan.



2x een strip.

De eerste keer(nov 06) ben ik bij HP geweest. Ik was best tevreden met het behaalde resultaat, maar ik wilde een hogere dichtheid in mijn voorheen kale inhammen. Vandaar dat ik verder ben gaan kijken en zo kwam ik bij AC uit. Mijn 2e HT is nu 10 dagen geleden, dus het resultaat kan ik nog niet echt goed beoordelen. Wat ik wel kan zien is dat er heel erg dicht op elkaar ingeplant is.
Ok dat is mooi! Ik heb Bauman Medical group een mail gestuurd over een behandeling daar (check de link:http://www.baumanmedical.com/Default.aspx?tabid=73) en heb hun ook vragen gesteld over de Gho-methode. Even afwachten dus...
nochange is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2008, 23:02   #409
nochange
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 34
Prof. Dr. H.A.M. Neumann (hoogleraar Dermatologie aan het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam) adviseert HSI bij research en het ontwikkelen van nieuwe behandelingsmethoden. Ik hem net een mailtje verstuurd. Mijn twee vragen luidden (samengevat) als volgt:

1.) Is de methode van HSI (haarstamceltransplantatie) een hoax of werkt deze methode echt?

2.) Heeft u informatie/toelichting op de behandel methode die gepubliceerd mogen worden?

Natuurlijk waren mijn vragen wat uitgebreider en ik moest goed gebruik maken van mijn ABN om de mail serieus te laten overkomen (hoogleraren zijn nu eenmaal druk en willen niet zomaar reageren op van die onzin mailtjes).

Nu luidt mijn vraag aan de beheerders van dit forum als volgt: mag ik het antwoord op deze vragen neerzetten in het forum of zien jullie informatie aanvragen aan derden meer een taak van de beheerders?
nochange is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2008, 23:58   #410
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nochange Bekijk bericht
Prof. Dr. H.A.M. Neumann (hoogleraar Dermatologie aan het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam) adviseert HSI bij research en het ontwikkelen van nieuwe behandelingsmethoden. Ik hem net een mailtje verstuurd. Mijn twee vragen luidden (samengevat) als volgt:

1.) Is de methode van HSI (haarstamceltransplantatie) een hoax of werkt deze methode echt?

2.) Heeft u informatie/toelichting op de behandel methode die gepubliceerd mogen worden?

Natuurlijk waren mijn vragen wat uitgebreider en ik moest goed gebruik maken van mijn ABN om de mail serieus te laten overkomen (hoogleraren zijn nu eenmaal druk en willen niet zomaar reageren op van die onzin mailtjes).

Nu luidt mijn vraag aan de beheerders van dit forum als volgt: mag ik het antwoord op deze vragen neerzetten in het forum of zien jullie informatie aanvragen aan derden meer een taak van de beheerders?
Ik denk dat je je beter kunt afvragen of Dr. Neumann er geen bezwaar tegen zal hebben als je zijn antwoord aan jou met de hele wereld deelt.

De vraag of het een hoax is, had je net zo goed niet kunnen stellen. Als hij adviseert over de behandelmethode, dan kan hij onmogelijk 'ja' zeggen.

Maar ik ben heel benieuwd of je een reactie zult krijgen en of deze reactie waardevol zal blijken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2008, 00:04   #411
nochange
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik denk dat je je beter kunt afvragen of Dr. Neumann er geen bezwaar tegen zal hebben als je zijn antwoord aan jou met de hele wereld deelt.

De vraag of het een hoax is, had je net zo goed niet kunnen stellen. Als hij adviseert over de behandelmethode, dan kan hij onmogelijk 'ja' zeggen.

Maar ik ben heel benieuwd of je een reactie zult krijgen en of deze reactie waardevol zal blijken.

Ik heb in mijn mail wel aangegeven dat ik het antwoord zal gebruiken op het forum van Haarweb.nl. Het feit dat hij HSI adviseert houdt denk ik niet in dat hij zomaar partijdig is. Hiernaast, een hoogleraar zal niet snel een leugen vertellen over een onderzoek wat heel snel achterhaalbaar is door collega-onderzoekers. Dit om zijn geloofwaardigheid als hoogleraar niet aan te laten tasten. Dus ik denk dat zijn antwoord niet onjuist zal zijn.

Maar er zit wel wat in in wat je zegt. Want als hij erover adviseert zal hij niet snel nee zeggen. Dus idd, het is maar afwachten of hij überhaubt wel zal antwoorden en of hij toestaat dat ik zijn antwoord gebruik op het forum. Ik ben er niet al te optimistisch over maar ik dacht dat het misschien wel een stap in de goede richting kon zijn.

Laatst gewijzigd door nochange; 1 februari 2008 om 00:05 Reden: foutje...
nochange is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2008, 11:30   #412
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nochange Bekijk bericht
Catherine.Verfaillie@med.kuleuven.be
zij werkt bij het Stamcel Instituut aan de Uni van Leuven in Belgie (en nou geen flauwe grappen ) misschien voor de beheerder een adres om raad te plegen voor verdere inzichten?
Beste nochange,

Bedankt voor het aandragen van deze tip! Wij waarderen het zeer als onze leden meedenken om HaarWeb verder te ontwikkelen. Dit (aandragen van suggesties) gebeurt al veels te weinig. Als je wilt dat wij iets met je suggestie doen, plaats hem dan in ons Suggesties en feedback-forum.

Het is voor ons onmogelijk om elke posting bij te houden, dus als leden suggesties doen in individuele postings, blijven deze vaak onopgemerkt door ons.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2008, 13:05   #413
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Hier heb ik nog een studie naar de resulaten van haarverdubbeling" (Follicular unit Duplication), door Dr. Melike Kuelahci, gepubliceerd in FORUM.

..via hairplus gevonden:

http://www.hairplus.nl/Studieresulta...iplication.htm

Misschien kan het bijdragen aan de discussie.
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2008, 15:00   #414
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basss Bekijk bericht
Hier heb ik nog een studie naar de resulaten van haarverdubbeling" (Follicular unit Duplication), door Dr. Melike Kuelahci, gepubliceerd in FORUM.

..via hairplus gevonden:

http://www.hairplus.nl/Studieresulta...iplication.htm

Misschien kan het bijdragen aan de discussie.
Het is natuurlijk maar een heel klein onderzoekje. En precies welke werkwijze gevolgd is, weet ik niet. Maar wat opvalt is dat naarmate achterop meer hergroeit, er naar voren juist minder groeit. Iets waar ik altijd al een beetje bang voor was.

Uiteindelijk zijn de gebruikte middelen vele malen groter dan cellen, dus blijft het afhankelijk van 'bruut geweld' en toeval.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2008, 16:53   #415
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basss Bekijk bericht
Hier heb ik nog een studie naar de resulaten van haarverdubbeling" (Follicular unit Duplication), door Dr. Melike Kuelahci, gepubliceerd in FORUM.

..via hairplus gevonden:

http://www.hairplus.nl/Studieresulta...iplication.htm

Misschien kan het bijdragen aan de discussie.
Hier komt de Gho techniek niet goed uit de bus.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 02:41   #416
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
goed

me back

Dikke maand geleden voor laatste controle in Maastrichie geweest en ze waren dik tevreden, dokter die me behandeld had zeer zeker, en nieuwe dokter (damn heerlijk chinees chickie btw) ook.

ik zelf: tevreden, nu 10 maanden later, ja... al had het niet gehoeven. Heb mijn haren lekker afgeschoren tot kort en voel me goed zo. Natuurlijk had ik wat dikkere inhammen dan 'normale' mensen van mijn leeftijd en ook eigenlijk die transplantatie niet echt nodig, maar toch overall goed gegaan.
Mijn haar is iets dunner aan een kant, maar ik denk dat dat nog bijtrekt en de achterkant is echt goed bijgekomen, geen litteken, geen putjes, gewoon als vanouds!
Medicatie: nog niet... kruin wordt iets dunner, maar ook dat stoort me niet en als het ooit echt kaal wordt ga ik "rommel" slikken om het op te vullen.



laatste tip 2 all; best remedy:

leven, niet druk maken en bier

f34r tha hair out.
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 08:44   #417
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Goed zo, mede-Limbo!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2008, 05:01   #418
Michaelangelo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 6
English:

Hello everyone. I apologise for writing this in English. I cannot speak Dutch and can only read this site with the help of a web translator. I am very interested in the discussion on this forum, especially the discussion on Dr. Gho. I have some questions about Dr. Gho. Could patients of Dr. Gho please help me answer them? Thank you very much.

1. Have you noticed regrowth in the donor region? This is the most important part of his technique. Dr. Gho says 80% of donor hairs regrow. Is this correct? Have former patients been able to measure the regrowth and calculated it accurately?
2. Are the new transplanted hairs the same quality, length and thickness as the healthy hairs?

Thank you very much for answering my questions.

Het Nederlands:
Hello iedereen. Ik verontschuldig me voor het schrijven van dit in het Engels. Ik kan het Nederlands spreken niet en kan deze plaats met behulp van een Webvertaler slechts lezen. Ik ben zeer geinteresseerd in de bespreking over dit forum, vooral de bespreking over Dr. Gho. Ik heb sommige vragen over Dr. Gho. Konden de patiënten van Dr. Gho me hen beantwoorden alstublieft helpen? Dank u zeer.
1. Hebt u hernieuwde groei in het donorgebied opgemerkt? Dit is het belangrijkste deel van zijn techniek. Dr. Gho zegt 80% van donorharen regrow. Is dit correct? Hebben de vroegere patiënten de hernieuwde groei en het kunnen meten nauwkeurig berekend?
2. Zijn de nieuwe overgeplante haren de zelfde kwaliteit, de lengte en de dikte zoals de gezonde haren?
Dank u zeer voor het beantwoorden van mijn vragen.
Michaelangelo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2008, 07:41   #419
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
On this forum you will find little knowledge about this technique. What is known is that the ISHRS does not allow presentations concerning this technique until solid evidence is presented that it really works. I would take this as a clear warning and be careful. Why not a (proven succesful) FUE?
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 6 mei 2008 om 17:50 Reden: spelfoutje
test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2008, 08:30   #420
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Scientificaly the Gho method has not been proven (yet). It is furthermore rather costly. As test123 writes you'ld better consider alternative methods... Good luck!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.