Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 februari 2004, 00:55   #1
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
beetje off topic maar vertel eens wat over Fluridil dat heb ik hier nog nooit gelezen.
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2004, 20:43   #2
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Moet innovate eigenlijk ook levenslang gebruik worden (zoals minoxidil) en zijn er bijwerkingen ?
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2004, 17:49   #3
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
Citaat:
beetje off topic maar vertel eens wat over Fluridil dat heb ik hier nog nooit gelezen.
Ok, ik zal proberen zoveel mogelijk informatie te geven. Als je wilt weten wat Fluridil is, kijk dan even op hun website.

Eucapil/Fluridil site

Even verduidelijken dat Fluridil de naam van de molecule is en Eucapil de naam van het product (zoals finasteride/propecia).

Ik heb 1 studie gevonden die de effectiviteit van Fluridil beschrijft:

Samenvatting studie
Volledige studie.

Verder heb ik voor je even een search gedaan voor ervaringen van gebruikers op Hairlosshelp en Hairsite.

_________________________________________________

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...AR_MSGDBTABLE=

Citaat:
After eighteen months of heavy shedding and scalp itch, and months upon months of Propecia and Avodart and countless others not even making a noticeable diference on my shedding, I started Fluridil.

Within a few days at the very most my shedding had dropped down to a quarter of usual, about prehairloss shedding.
http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....ng_type=search

Citaat:
almost 5 monthes, I really can see many small hairs growing at the hairline, not baby hairs, true ones.
http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....7866&mode=full

Citaat:
I have been on fluridil for about 2 months,it is probably a bit to early to say i have had regrowth, but i have noticed that my daily hairloss has decreased by a fair amount,also i stopped taking avodart about 2 months ago and have not shed at all,even with a probable upregulation of the receptors and inceased systemic DHT.Hope that helps
Citaat:
For me, I repeat, scalp much more healthy, falling moderate, but when I hear that somes do not lose only one more hair, I am asking if their hair are well growing, because which says growth says fall too.
Personnally, I can see small hair at the hairline and since I cut my hair past week, I have the impression to have more density on the front; on the level of the crown, nothing to announce for the moment.
(I'm on fluridil since 3 monthes - 19 september)
http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....7630&mode=full

Citaat:
hey I was using fluridil for about 11 month, imported form Prague.

It worked quite well in reducing hair loss although didn't stop it.

My personnal opinion is that as a topical antiandrogen it is good.
http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....6043&mode=full

Citaat:
fluridil did work by itself, my shedding was reduced tremendously, but when i added nfkappab inhibitor, shedding stopped completely.
fluridil was the best topical AA i've ever used, and i've used a lot of them in the past.
__________________________________________________ _


Enzovoort, je moet maar even zelf searchen als je zin hebt om meer te lezen. Er zitten er ook wel een paar tussen die geen resultaten hadden, maar ja wat zijn resultaten? Misschien dat die gewoon niet opletten hoeveel haar ze verliezen per dag en de effectiviteit van een product alleen beoordelen op het feit of ze hergroei krijgen of niet.

De grote meerderheid van die die het gebruikt hebben spreekt er met lof over. Wat je veel leest is dat het het aantal haren dat je per dag verliest sterk vermindert en dat het dat enorm snel doet. En dat is ook mijn ervaring. Ik schat dat ik nu ongeveer 2/3de minder haar verlies dan voor dat ik het gebruikte. Als ik tegenwoordig op m'n kousen door m'n appartement loop heb ik geen haren aan m'n kousen hangen. Dat was vroeger ondenkbaar.
Zwarflai is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2004, 13:17   #4
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Hey Zwarflai, hoe lang gebruik jij al fluridil en hoe lang duurde het voordat je enige resultaten had?

Toch vreemd dat ondanks al die berichten op andere forums er hier niets over hoort, toch?


mzzzl ralluf
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2004, 22:36   #5
Mille
HaarWeb lid
 
Mille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2003
Locatie: master bedroom
Berichten: 220
@Zwarflai

Waar heb je het gekocht? Volgens de Eucapil zijn kunnen ze (nog) niet exporteren, Ben wel verschillende buitenlandse sites tegen gekomen alleen naaien ze echt hard met die prijzen, Ze vragen wel het dubbele wat ze in Tjechie kosten.

ben namelijk opzoek naar een effectieve Anti-Androgens, Gezien er meer mensen het erover hebben op verschillende fora's, ben ik geinterresseerd om Fluridlil toe te voegen aan mn regime.

Mensen gebruiken al jaren anti-androgens zoals Spiro en flutamide, maar Fluridel blijkt nog effectiever te zijn. Ru5581 is nog effectiever alleen is die niet zo stabiel.
__________________
28 jr, NW 2, sinds zomer 2003 uitval , ----->
-----------------------------------------------

Topicals:
-Fluridil sinds 4-10-'04
-Dr. Lee's Minoxidil 5% zonder PG , sinds mei '04
-Ketoconazol 2% sinds eind 2003, 1 x per kwartaal.
Mille is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2004, 11:47   #6
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
Owkee bedankt voor al je research werk! Even lezen allemaal
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2004, 19:21   #7
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
@ zwarflai,

waar kun je dit spul kopen, kan het namelijk nergens vinden.
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2004, 16:12   #8
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
http://www.menspharma.com

http://www.vitaminox.com

Laatst gewijzigd door Zwarflai; 26 februari 2004 om 16:44
Zwarflai is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 09:25   #9
BMbastiaans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2010
Berichten: 7
Dag iedereen
Stop svp met het kopen van dit soort produkten. Ik heb het geprobeerd, en bij mij haalde het niets uit. Heel veel geld kwijtgespeeld, het resultaat is echt niet de moeite waard.
BMbastiaans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 09:28   #10
BMbastiaans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2010
Berichten: 7
Ik begrijp je reactie, maar ik zie dit soort verschillen op lange termijn ook met stress op het werk, of met verschil in voeding. Dat gaf bij mij nog meer verschillen dan ik dacht dat de Finasteride gaf. Toen heb ik de Finasteride echt opgegeven. In veel gevallen is het whisful thinking.
BMbastiaans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 09:35   #11
BMbastiaans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2010
Berichten: 7
er wordt hier zoveel verteld door personen die geholpen zijn of denken dat ze geholpen zijn door dit soort medicatie. Ik heb het 10 jaar gebruikt, en daarna 10 jaar niet meer, en ik kan je zeggen dat het in de eerste 10 jaar slechter ging. Net omdat er zoveel meer redenen zijn voor haaruitval dan enkel hormonale situaties. De huidartsen zeiden mij ook dat het hormonaal was. Niet dus. Er wordt heel veel onzin verteld, en dit hele forum lijkt daarin mee te gaan. Je kan geen medicatie vergelijken op een termijn van enkele maanden. Je kan echt praktisch geen haaruitval tellen, tenzij het echt over grootteorders gaat (honderd of duizend of tienduizend).



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarflai Bekijk bericht
Ok, ik zal proberen zoveel mogelijk informatie te geven. Als je wilt weten wat Fluridil is, kijk dan even op hun website.

Eucapil/Fluridil site

Even verduidelijken dat Fluridil de naam van de molecule is en Eucapil de naam van het product (zoals finasteride/propecia).

Ik heb 1 studie gevonden die de effectiviteit van Fluridil beschrijft:

Samenvatting studie
Volledige studie.

Verder heb ik voor je even een search gedaan voor ervaringen van gebruikers op Hairlosshelp en Hairsite.

_________________________________________________

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...AR_MSGDBTABLE=



http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....ng_type=search



http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....7866&mode=full





http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....7630&mode=full



http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....6043&mode=full



__________________________________________________ _


Enzovoort, je moet maar even zelf searchen als je zin hebt om meer te lezen. Er zitten er ook wel een paar tussen die geen resultaten hadden, maar ja wat zijn resultaten? Misschien dat die gewoon niet opletten hoeveel haar ze verliezen per dag en de effectiviteit van een product alleen beoordelen op het feit of ze hergroei krijgen of niet.

De grote meerderheid van die die het gebruikt hebben spreekt er met lof over. Wat je veel leest is dat het het aantal haren dat je per dag verliest sterk vermindert en dat het dat enorm snel doet. En dat is ook mijn ervaring. Ik schat dat ik nu ongeveer 2/3de minder haar verlies dan voor dat ik het gebruikte. Als ik tegenwoordig op m'n kousen door m'n appartement loop heb ik geen haren aan m'n kousen hangen. Dat was vroeger ondenkbaar.
BMbastiaans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 10:15   #12
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BMbastiaans Bekijk bericht
Stop svp met het kopen van dit soort produkten. Ik heb het geprobeerd, en bij mij haalde het niets uit. Heel veel geld kwijtgespeeld, het resultaat is echt niet de moeite waard.
Het is goed om je ervaringen hier te delen, maar dat het voor jou niet werkte betekent niet dat het voor niemand werkt, BM. Pas dus op dat je je eigen situatie niet tot de enige waarheid verheft. Dat is mooi om een nieuwe religie op te grondvesten, maar als 'advies' is het niet geschikt. De werkzaamheid van middelen verschilt nu eenmaal van persoon tot persoon. Net zo goed als dat het kalingsproces van persoon tot persoon verschilt.

Wesley wees daar pas al op, een middel zoals minoxidil, dat prachtig werk verricht voor mannen van boven de 50 geeft in de regel minder spectaculaire resultaten bij twintigers. En zelfs daar zijn uitzonderingen.

Ik heb 8 jaar geleden een goed resultaat geboekt met minoxidil, 6 jaar geleden nog verder aangedikt met finasteride en ik blijf beide middelen naar volle tevredenheid gebruiken. En mocht ik vertrouwen krijgen in een middel als fluridil, dan zou ik het waarschijnlijk toch proberen (nu heb ik die aanvechting totaal nog niet overigens).
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 15 augustus 2010 om 10:19
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2010, 19:38   #13
Bishop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Berichten: 224
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het is goed om je ervaringen hier te delen, maar dat het voor jou niet werkte betekent niet dat het voor niemand werkt, BM. Pas dus op dat je je eigen situatie niet tot de enige waarheid verheft. Dat is mooi om een nieuwe religie op te grondvesten, maar als 'advies' is het niet geschikt. De werkzaamheid van middelen verschilt nu eenmaal van persoon tot persoon. Net zo goed als dat het kalingsproces van persoon tot persoon verschilt.

Wesley wees daar pas al op, een middel zoals minoxidil, dat prachtig werk verricht voor mannen van boven de 50 geeft in de regel minder spectaculaire resultaten bij twintigers. En zelfs daar zijn uitzonderingen.

Ik heb 8 jaar geleden een goed resultaat geboekt met minoxidil, 6 jaar geleden nog verder aangedikt met finasteride en ik blijf beide middelen naar volle tevredenheid gebruiken. En mocht ik vertrouwen krijgen in een middel als fluridil, dan zou ik het waarschijnlijk toch proberen (nu heb ik die aanvechting totaal nog niet overigens).
AntonieH waarom kies je niet voor Fluridil? Is het niet effectief genoeg? te duur ? ... Op de site staat er een persoon met mooi hergroei van het product, maarja dat is natuurlijk hun site
Tot nu helpt mijn medicatie naar mijn mening niet goed en zoek nog om iets te voegen. gaande van spectral, xandrox, fluridil?
__________________
Fina 1mg/dag
Minoxidil 5%: 2x per dag 1ml
Nizoral: 3 à 4x per week
Zink: 100%
Omega: 100%

Gestopt:
2,5 jaar finasteride 1mg: 1x per dag
Dit heeft in het begin voor hergroei gezorgd en het haar wat verdikt, maar nu gaat het haarverlies verder...
Bishop is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2010, 21:33   #14
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bishop Bekijk bericht
AntonieH waarom kies je niet voor Fluridil? Is het niet effectief genoeg? te duur ? ... Op de site staat er een persoon met mooi hergroei van het product, maarja dat is natuurlijk hun site
Tot nu helpt mijn medicatie naar mijn mening niet goed en zoek nog om iets te voegen. gaande van spectral, xandrox, fluridil?
Fluridil is een volwaardig anti-androgeen. En zelfs bij topische toepassing ben ik daar instinctief nogal huiverig voor.

Wat in mijn persoonlijk geval meespeelt is het aspect tijd. Ik gebruik al heel lang minoxidil en finasteride. Ik kan volgens mij amper nog hopen dat een ander middel erg veel meerwaarde zou hebben. Wat gered kon worden is gered. Wat niet gered kon worden is al jaren reddeloos verloren.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2010, 23:03   #15
Bishop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Berichten: 224
wel ik wil ook nog redden wat ik heb, en nog wat recuperen wat ik verloren ben. Maar wat kan ik nog doen naast fina en minox? 15% minox ofzo?
__________________
Fina 1mg/dag
Minoxidil 5%: 2x per dag 1ml
Nizoral: 3 à 4x per week
Zink: 100%
Omega: 100%

Gestopt:
2,5 jaar finasteride 1mg: 1x per dag
Dit heeft in het begin voor hergroei gezorgd en het haar wat verdikt, maar nu gaat het haarverlies verder...
Bishop is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.