Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2011, 18:32   #91
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
The benefits of the internet...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie.Dee Bekijk bericht
But why should they. I read some people here who went to HSI and they got backlashed here by the community and so if i were from HSI, i would also not interact when i got flamed all the time. And hey they got paying clients without interacting here :-)
Well... we know for certain that for those companies who do interact/advertise on HaarWeb (see our ever growing figures) it... 'hun geen windeieren gelegd heeft '. Which means that it clearly brings them 'grist to the mill' (I believe this is the expression in English?) so to speak.

We also know (for example more specifically in the hairpiece business) that there are companies who actually fear to be visible on HaarWeb indeed, exactly because of the reasons you state above.

You (generally speaking) could ask yourself the question: is this a wise way of thinking/going on about it? Wouldn't it be more beneficial if a company actually recognizes/understands the enormous power of the internet and -more specifically- social community platforms like HaarWeb? Instead of seeing it as something that could potentially harm one's product/services/reputation, the other side of the coin is simply that a platform like HaarWeb has the power to be of a real benefit to a company that offers solutions for hairloss problems.

There's one hairpiece company for example that wouldn't even (or barely) exist if it wasn't for HaarWeb. As a company you can actually influence which side of the coin it will be for you. For a big part you have it -litteraly and figuratively- in your own hands indeed. For example... certain big companies in other markets use so-called 'webcare teams' nowadays to take care of the 'online image' of their brands/products/services. It is interesting to see that only a handful of companies in the hairloss bussiness in the Benelux use HaarWeb to their advantage.

Why should companies care about what is being said about their products/services on the internet? Well... I guess it's obvious that especially in the hairloss bussiness people put more value in the experiences of other people (who suffer from the same disease) then they trust the claims of the companies who provide the needed solution. Traditional marketing...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Als GHO voor iets stond wat hij in onze ogen echt goed kan bewijzen, dan is een discussie juist heel erg goed. Nu is het een beetje van, we kunnen het toch niet goed genoeg bewijzen dus we gaan ook niet in op een discussie op haarweb. Resultaat ik en vele andere haarweb leden gaan nooit een transplantatie laten uitvoeren door GHO. Dat is ook de reden dat GHO het moet hebben van de traditionele marketing, en dat lukt volgens mij nog steeds goed, simpelweg omdat mensen zich nog steeds schamen voor een haartransplantatie. Ik denk dat GHO het hoe dan ook moeilijker gaat krijgen door de combinatie haarweb en een kleinere wordende portemonnee.
... will still be important, but the fact of the matter is that the enormous power/influence the internet has on people can not be underestimated anymore. In lots of cases, the internet will be the first place people check when preparing for a purchase, in whatever area.

In the 10 years now that HaarWeb exists we have seen the benefits our platform had and has for people -fellow sufferers- who are desperately seeking for a solution to their hair(related)problems. We will strive that HaarWeb will continue (in improved ways... we have lots of plans to further strengthen our presence) to fulfill this important and much needed role also in the coming next 10 years.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 2 mei 2011 om 18:51
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 19:25   #92
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ten eerste heeft men bij Gho's methode veel minder kans op littekens en
ten tweede kunnen de getransplanteerde haren meteen gaan groeien i.p.v. eerst uitvallen zoals bij een normale FUE, dus sneller resultaat.
Althans, zo heb ik de verhalen begrepen.
'Veel minder kans op littekens' is een beetje sterk gezegd, bij een normale FUE zie je alleen in het ergste geval misschien witte puntjes. Maar Gho gebruikt een kleinere boor, dus inderdaad, er zal nog minder sprake zijn van witte puntjes.

En dat getransplanteerde haren bij veel klanten meteen weer gaan groeien zie ik ook als grote plus. Scheelt een aantal maanden wachten op het resultaat. Maar dat is iets waar andere klinieken zich ook eens zouden kunnen verdiepen. Ik verbaas me er steeds weer over dat behalve Gho verder niemand serieus bezig lijkt met groeimedia voor uitgenomen FU's.

Maar de grote troef van Gho, de hergroei in het donorgebied, is kennelijk nog steeds niet afdoende bewezen. En er is toch ook wel wat twijfel over de kwaliteit (dikte, ratio van aanslaan) van getransplanteerde haren.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2011, 02:49   #93
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar Gho gebruikt een kleinere boor, dus inderdaad, er zal nog minder sprake zijn van witte puntjes.
Precies wat ik bedoel. Plus groeimedium in de donorgaatjes en alles groeit weer mooi dicht...denk ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik verbaas me er steeds weer over dat behalve Gho verder niemand serieus bezig lijkt met groeimedia voor uitgenomen FU's.
Lijkt, ja, ik vermoed dat ze wel druk aan het uitproberen zijn, maar het geheim nog niet ontdekt hebben.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2011, 11:25   #94
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
Nou ik denk zelf dat de resultaten bij Gho vaak ietwat tegenvallen omdat men bijvoorbeeld uit kostenoverwegingen voor een lager aantal grafts kiest. Ik zie namelijk geen valide argument waarom het getransplanteerde haar van een lagere kwaliteit zou zijn.

Het beeld dat wordt geschets dat er bij Gho louter 'rijkere' mensen zouden komen lijkt me overtrokken. Gho heeft zijn marketing goed op orde en als je niet volledig hebt ingelezen over de scepsis die heerst over zijn methode of het feit dat een fue in Belgie een stuk goedkoper kan ( Zonder claim van hergroei maar wel, althans zo lijkt het, een beter resultaat en geen littekens) dan vind ik Gho geen gekke keuze.

Overigens ben ik benieuwd naar de toekomst. Gho zal zijn methode kunnen bewijzen door een grootschaliger wetenschappelijk onderzoek te doen ( hetgeen waarschijnlijk in de kosten zal lopen) of door spectaculaire resultaten te laten zien. Maar vooralsnog lijkt hij daar geen enkel belang bij te hebben. Sterker nog, hij zal zeggen dat hij niks meer hoeft te bewijzen: het hoger beroep door Transhair c.s aangespannen bij de reclame code commissie is wederom gunstig voor hem uitgepakt. ( pdf van de uitspraak is te lezen op de site van GHO, interessant om de argumenten tegenover elkaar te zien) En de zaken gaan prima verder.

Laatst gewijzigd door bass885; 3 mei 2011 om 11:37
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2011, 11:49   #95
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Precies wat ik bedoel. Plus groeimedium in de donorgaatjes en alles groeit weer mooi dicht...denk ik.
Bij mijn weten komt het groeimedium nooit in de donorgaatjes. Het is puur bedoeld om de uitgehaalde haartjes in te leggen. Maar hoe kleiner de gaatjes, hoe vollediger ('littekenlozer') de genezing.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2011, 12:06   #96
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Bij mijn weten komt het groeimedium nooit in de donorgaatjes. Het is puur bedoeld om de uitgehaalde haartjes in te leggen. Maar hoe kleiner de gaatjes, hoe vollediger ('littekenlozer') de genezing.
Ja, klopt. En ik verzin er ter plekke een (ander) groeimedium voor de donorgaatjes bij.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2011, 12:13   #97
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ja, klopt. En ik verzin er ter plekke een (ander) groeimedium voor de donorgaatjes bij.
Dan kan ik Fenistil wondgel aanraden. Bij mij heeft dat het genezingsproces enorm verkort (24 uur later waren de wondjes al volledig geheeld) en dat kan alleen maar positief zijn voor het achterwege blijven van eventuele littekenvorming.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2011, 23:54   #98
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Is die Fenistil wondgeld bedoeld voor het implantatiegebied en / of voor het donorgebied?
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2011, 05:46   #99
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Jan de Hoop (RTL4)

Just found the following news on HSI:
---------------------------------------
Jan de Hoop neemt haartransplantatie

Jan de Hoop, nieuwslezer bij RTL4, gaat de natuur een handje helpen. Hij ondergaat binnenkort namelijk een HaarStamcel Transplantatie® bij Hair Science Institute. De Hoop is niet tevreden over zijn diepe inhammen en kiest daarom voor de meest geavanceerde transplantatietechniek.

“Het is al een keer gebeurd”, onthulde De Hoop op Q-music. “Ik laat er binnenkort weer een randje bij zetten. Ik had enorme inhammen. Ze halen dan stamcelhaartjes uit m’n achterhoofd en die doen ze er aan de voorkant weer in. Binnen een week is het aan de achterkant aangegroeid. En aan de voorkant duurt het iets langer”.

Een gladgeschoren hoofd ziet de presentator niet zitten. “Nee, dat staat mij niet.: Jan kijkt uit naar zijn nieuwe volle bos. “Ze verplaatsen vierduizend haartjes. Kijk straks maar naar het scherm. Ik ben het levende bewijs.”
-----------------------------------

A translation would be nice ...
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2011, 11:06   #100
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Jan de Hoop, newsreader of RTL4,gives nature a helping hand. He will soon be getting a stem cell transplantation in ® Hair Science Institute. De Hoop is not satisfied with its deep bays and therefore chooses the most advanced transplant technology.

"It's already happened once", revealed the Hope Q-music. "I'll be back to put an edge. I had enormous coves. They pull out hairs from my stem cells back and they put in front again. Within one week it grows again on the back. And at the front takes a little longer ".

A shaved head does not sit the presenter. "No, that's not me.: Jan is looking forward to his new full head. "They move four thousand hairs. Look at the screen soon. I'm the living proof. "

Google translation and I edited a bit.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2011, 12:47   #101
Stevie.Dee
HaarWeb lid
 
Stevie.Dee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2011
Berichten: 190
Oh 2000 Grafts so it seems :-)

Btw i think that the Wesley Sneijder Result is pretty good. My idea here is that Gho is actually experimenting to refine his technique more and more with every patient they got, because to me it looks like that the results are getting better and better from patient to patient.

Btw another question though, why is haarweb not doing an interview with Gho ;-)
Stevie.Dee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2011, 13:10   #102
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
In het laatste artikel van Gho en Neuman ( Therapeutische opties bij androgentica alopecia), te vinden op zijn site, schrijven ze het volgende:

"Ondanks bovenstaande voordelen van PL-FUT ten opzichte
van de traditionele haartransplantatie, zal men indien het
ontvangstgebied erg groot is zelfs met PL-FUT een keuze
moeten maken over het gebied dat men wenst te behandelen.
Tevens zullen chirurgische behandelingen altijd kostbaar
zijn. Zij geven echter een cosmetisch goed en blijvend
resultaat (figuur 6). Transplantatietechnieken hebben geen
invloed op het primaire proces. Om de progressie van AGA
af te remmen kan na transplantatie besloten worden aanvullend
medicamenteus te behandelen."

Pl-fut is hier de haarstamcelltransplantatie. Ook in dit artikel (en niet alleen tijdens het consult) wordt dus toegegeven dat de donor door deze methode niet onuitputtelijk is geworden. De grote vraag is nu waarom?
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2011, 18:42   #103
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht

Google translation and I edited a bit.
Dank je wel!
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2011, 21:38   #104
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass885 Bekijk bericht
Ook in dit artikel (en niet alleen tijdens het consult) wordt dus toegegeven dat de donor door deze methode niet onuitputtelijk is geworden. De grote vraag is nu waarom?
Als AGA erg agressief is (het ontvangstgebied is reeds erg groot) is er natuurlijk ook kans dat de donorharen al enigszins aangetast zijn, lijkt mij.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2011, 22:39   #105
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Dat is de vraag niet!
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.