Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 februari 2014, 18:08   #76
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Ik denk dat wij gedrieën samen in dezelfde boot zitten (interest3d, dude8). Bij mij is het ook twee maanden geleden.

Interest3d, ik zit ook met een paar duidelijke getransplanteerde haren die maar niet uit willen vallen. Deze herken ik aan het feit dat ze dik en zwart zijn, en dat ze niet meegroeien : die trek ik er ook uit hoor. (de haartjes hebben de vorm van een J)

Veel sterkte in ieder geval Dude8! Nog even doorbijten.
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2014, 04:08   #77
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Wel ik nodig jullie uit even naar mijn fotos te kijken en kunnen aantonen of ik er ook enkele heb die overeenkomt met wat jij zou uittrekken...
Lossen die dan trouwens mooi als je ze wil trekken?
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2014, 05:54   #78
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Moeilijk te zeggen interest3d adh van de foto's, wat hipman zegt komt exact overeen met wat ik heb. Korte dikke haren, die geen weerstand geven wanneer je er lichtjes aan trekt. Als je ze er uit haalt zit er aan de onderkant een bochtje. Ik denk dat het ook iets meer voor irritatie op mijn hoofdhuid zorgt. Vandaar dat ik er enkele heb uitgehaald. Wel merk ik dat er opeens een paar hele lichte lange haren groeien? Sommigen tussen het huidige haar en anderen bij mijn haarlijn. Deze zitten echter wel stevig vast en kunnen er niet uitgetrokken worden. Ook krijg ik steeds meer puistjes en bobbeltjes, het ziet er echt niet uit:-). Hebben jullie dat ook?
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2014, 05:57   #79
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Wel ik nodig jullie uit even naar mijn fotos te kijken en kunnen aantonen of ik er ook enkele heb die overeenkomt met wat jij zou uittrekken...
Lossen die dan trouwens mooi als je ze wil trekken?
Zo'n vastgekleefde haar uittrekken merk je totaal niks van. Als je wel iets voelt, dan is het een haar die wel verankerd zit aan de haarwortel. Dan niet harder trekken, maar laten zitten

Je herkent ze doordat ze kort blijven en niet groeien.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2014, 06:04   #80
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
De puistjes zijn meestal ingroeiende haren. Vaak vinden ze toch wel hun weg, soms niet. Dan kunnen ze vervelend ontsteken. Je kunt ze dan best met rust laten tot ze 'rijp' zijn en dan goed uitdrukken. Laat het dan lekker bloedden, dat spoelt vuil weg.

Overigens helpt bij mij ('s nachts) Elmex Sensitive tandpasta tegen dat soort ontstekingen. Het verkoelt en het is ontstekingsremmend. Het helpt ook wat tegen de roodheid.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2014, 06:16   #81
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Zo'n vastgekleefde haar uittrekken merk je totaal niks van. Als je wel iets voelt, dan is het een haar die wel verankerd zit aan de haarwortel. Dan niet harder trekken, maar laten zitten

Je herkent ze doordat ze kort blijven en niet groeien.

Ik heb zonet es gekeken, maar ik heb al redelijk wat korte stoppeltjes..ik denk niet dat die 'losse' haartjes zijn...Kan moeilijk aan alles eens gaan trekken hé
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2014, 11:08   #82
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Ik heb zonet es gekeken, maar ik heb al redelijk wat korte stoppeltjes..ik denk niet dat die 'losse' haartjes zijn...Kan moeilijk aan alles eens gaan trekken hé
eentje proberen of gewoon in de gaten houden. Als het volgend weekend nog dezelfde stoppeltjes zijn ...

Hergroeiende haren beginnen overigens niet hun teruggroei als duidelijke stoppel. Die beginnen dun.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2014, 14:31   #83
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Hallo allemaal, hier maar weer eens een update na 3 maanden en 11 dagen. Ik heb geprobeerd wat foto's te uploaden, maar het is niet gelukt. Op dit moment heb ik van de arts te horen gekregen dat ik toch maar minoxidil moet gaan gebruiken. Dit zou helpen om de haarwortels wakker te krijgen omdat er nog niet zo veel terug groeit. Alleen heb ik wel het idee dat het mijn hoofdhuid wat irriteerd omdat het Transplantatiegebied direct rood wordt. Afijn, ook maar weer even door deze zure appel heen bijten. Het donor gebied is nagenoeg onzichtbaar geworden, mede omdat mijn haar wat langer is gegroeid.

De pukkeltjes zijn nu wel weg, waar ik een maandje of wat geleden nog wel wat kleine ontstekingen of puistjes zag is het hele gebied een stuk rustiger. Wat me wel een beetje tegen valt is dat ik dacht dat alle getransplanteerde haartjes nu wel een beetje zichtbaar moesten zijn, zelfs al is het in de vorm van lichte dons haartjes. Maar wat ik zie is een 100 tal dikke lange zwarte haren verspreidt over het hele transplantatiegebied en voor de rest is het volkomen glad. Tot nu toe is het in ieder geval zo dat ik nog steeds wat kaler ben dan voor de HT.
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2014, 15:22   #84
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Ik zit nu op anderhalve maand, en heb ook nog heel veel haartjes en kleine stoppeltjes die geeneens groeien... Heel vreemd. Vooral die stoppeltjes kwamen opeens een week geleden zichtbaar, en groeien nu niks meer.

Neem aan dat het bij jou echt nog wel komt, gewoon rustig afwachten!
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2014, 18:28   #85
Scary01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2014
Berichten: 11
Geslacht:
Hallo allemaal,voel je ook iets als de nieuwe haartjes gaan doorkomen of merk je daar niks van?

Laatst gewijzigd door Scary01; 18 april 2014 om 19:21
Scary01 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2014, 22:42   #86
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Dude8, bij mij is het precies hetzelfde. Ik ben ook bijna 4 maanden verder, een paar honderd dikke zwarte haartjes. Ik zie wel kleine mini gele donshaartjes..dat wel ja...

Veel succes Dude8 en een prettige hergroei gewenst!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude8 Bekijk bericht
Hallo allemaal, hier maar weer eens een update na 3 maanden en 11 dagen. Ik heb geprobeerd wat foto's te uploaden, maar het is niet gelukt. Op dit moment heb ik van de arts te horen gekregen dat ik toch maar minoxidil moet gaan gebruiken. Dit zou helpen om de haarwortels wakker te krijgen omdat er nog niet zo veel terug groeit. Alleen heb ik wel het idee dat het mijn hoofdhuid wat irriteerd omdat het Transplantatiegebied direct rood wordt. Afijn, ook maar weer even door deze zure appel heen bijten. Het donor gebied is nagenoeg onzichtbaar geworden, mede omdat mijn haar wat langer is gegroeid.

De pukkeltjes zijn nu wel weg, waar ik een maandje of wat geleden nog wel wat kleine ontstekingen of puistjes zag is het hele gebied een stuk rustiger. Wat me wel een beetje tegen valt is dat ik dacht dat alle getransplanteerde haartjes nu wel een beetje zichtbaar moesten zijn, zelfs al is het in de vorm van lichte dons haartjes. Maar wat ik zie is een 100 tal dikke lange zwarte haren verspreidt over het hele transplantatiegebied en voor de rest is het volkomen glad. Tot nu toe is het in ieder geval zo dat ik nog steeds wat kaler ben dan voor de HT.
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2014, 17:12   #87
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Merk je niets van



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scary01 Bekijk bericht
Hallo allemaal,voel je ook iets als de nieuwe haartjes gaan doorkomen of merk je daar niks van?
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2014, 18:51   #88
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Update na 4 volle maanden. Ik merk dat de haren die ik nog had na de HT langer worden en dat er een aantal getransplanteerde haren doorgegroeid zijn, maar ik kan niet echt zien dat er nieuwe haren bij zijn gekomen. Tussen de paar haren bij de haarlijn is het glad, zelf geen dun baby haar te zien. Iedere dag aan het kijken of er toch iets doorbreekt, wat dons haar of iets...maar helaas nog helemaal niets. Ik ben nu ook al een tijdje minoxidil aan het gebruiken op advies van hairworldistanbul. Vanaf wanneer zou je kunnen zien of dat enig effect heeft? Ik merk dat mijn huid er wel een reactie op krijgt, wordt direct rood maar geen haar. Heb foto's toegevoegd aan mijn profiel. Wat denken jullie? Een mislukte HT of is het nog te vroeg en kan er nog een doorbraak komen?)
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2014, 23:46   #89
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude8 Bekijk bericht
Update na 4 volle maanden. Ik merk dat de haren die ik nog had na de HT langer worden en dat er een aantal getransplanteerde haren doorgegroeid zijn, maar ik kan niet echt zien dat er nieuwe haren bij zijn gekomen. Tussen de paar haren bij de haarlijn is het glad, zelf geen dun baby haar te zien. Iedere dag aan het kijken of er toch iets doorbreekt, wat dons haar of iets...maar helaas nog helemaal niets. Ik ben nu ook al een tijdje minoxidil aan het gebruiken op advies van hairworldistanbul. Vanaf wanneer zou je kunnen zien of dat enig effect heeft? Ik merk dat mijn huid er wel een reactie op krijgt, wordt direct rood maar geen haar. Heb foto's toegevoegd aan mijn profiel. Wat denken jullie? Een mislukte HT of is het nog te vroeg en kan er nog een doorbraak komen?)
Kerel, echt niet panikeren hé, normaal beginnen de haren pas te groeien vanaf 4 maanden na HT. Alles tussen de 0 en 4 maand is een extraatje vind ik...
Ik heb gelezen dat, voor optimale werking van minoxidil, het pas echt begint te werken vanaf 4 maand na gebruik. (En dan dit terzijde: Als je geen HT zou gedaan hebben, dan moet je checken of na 12 maanden gebruik van de minoxidil, je haar al dikker/voller is geworden, is dit niet het geval, dan mag je stoppen, want dan heeft minoxidil geen nut voor je. Met een HT is dit natuurlijk moeilijk te controleren )
Een HT is pas op z'n maximum na 12-14 maanden, dus echt nog niet panikeren.
Ik heb ook ff je foto's bekeken, en verdorie, die roodheid blijft toch lang aanhouden bij jou hé? Ook vind ik dat het moeilijk vergelijken is, omdat je 'oude' haar zoveel langer is en die 'overwoekerd' het nieuwe gebied een beetje. Oké, mss is dit om te camoufleren, maar ik kan er moeilijk iets van maken. Ik begrijp wel dat het op foto erg moeilijk is om de donshaartjes te zien, ik heb dit probleem ook...zelf zie ik in de spiegel van dicht al heel wat gebeuren, maar op foto is er niks te zien...
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 5% Minoxidil 2x per dag spray (sinds 14 februari 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Esteworld FUE 3500 grafts op 14 januari 2014 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33053)

Levenstijl:
- gezonder eten
- gestopt met roken op 3 januari 2014
- 3x per week lopen

Laatst gewijzigd door Interest3d; 6 mei 2014 om 23:51
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2014, 08:06   #90
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude8 Bekijk bericht
Update na 4 volle maanden. Ik merk dat de haren die ik nog had na de HT langer worden en dat er een aantal getransplanteerde haren doorgegroeid zijn, maar ik kan niet echt zien dat er nieuwe haren bij zijn gekomen. Tussen de paar haren bij de haarlijn is het glad, zelf geen dun baby haar te zien. Iedere dag aan het kijken of er toch iets doorbreekt, wat dons haar of iets...maar helaas nog helemaal niets. Ik ben nu ook al een tijdje minoxidil aan het gebruiken op advies van hairworldistanbul. Vanaf wanneer zou je kunnen zien of dat enig effect heeft? Ik merk dat mijn huid er wel een reactie op krijgt, wordt direct rood maar geen haar. Heb foto's toegevoegd aan mijn profiel. Wat denken jullie? Een mislukte HT of is het nog te vroeg en kan er nog een doorbraak komen?)
Dude8 ik zit ook op 4 volle maanden nu (plus twee weken) en bij mij is het net hetzelfde : een paar honderd graften die zijn uitgegroeid en voor de rest wachten denk ik. Ze zeiden tegen mij in istanboel dat (omdat de boor 0,6mm is) dat het vanaf 8 maanden pas echt begint te groeien..dus hou daar ook rekening mee.
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.